Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 25 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Roelien nee, ik had het geplaatst bij het artikel op de nieuwssite

Adrianus en Patrick

'@ laatste man Het is toch ook een kut verhaal. Maar soit Ik zal er nu mee stoppen.

Nog één laatste opmerking? is Tolhoek ook geschorst van mediatraining of bijstand van de persvoorlichter want dit is wel heel erg droevig.

Laatst gewijzigd
wouter

Wat zijn de precieze regels als LTJ hun renners bestand nog zouden willen aanvullen? Renners zonder contract kunnen natuurlijk, maar mogen ze ook conti’s en proconti’s nog overnemen?

Sunrider

Ik denk dat dit hele slaapmiddelen gedoe met Lotto Jumbo (in de geest van Theo de Rooij) bij geen enkele andere ploeg zou/zal gebeuren.

skylimit

'@sunrider Bij andere ploegen gebeuren ook wel dingen al komen die niet zo openbaar in het nieuws. Transparantie is mooi natuurlijk, maar ik denk niet
dat sponsoren op zulke berichten in de media zitten te wachten. Dit is toch weer een flinke kras op de ploeg en de leiding van TLJ.
Alles wat hiervan naar buiten komt, gaat een eigen leven leiden.

kelderfan

'@Roelien
Het was prima hoor om die link te plaatsen.
TLJ zal zich ook wel willen beraden, hoe zij dit moeten oplossen met of zonder teruggehaalde renners.

Akiria

Jammer, vooral omdat het om jonge talenten gaat. Ik begrijp alleen de 2 maand schorsing niet helemaal, je benadeeld daar toch gewoon de hele ploeg mee? Valse start en een smetje voor de rest van je carriere. Het is een beetje onbegrijpbaar net zoals Juri van Gelder een talent maar er mist iets.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Skylimit dus is het juist goed dat de ploeg zelf de regie heeft gehouden en de zaak naar buiten heeft gebracht. Ik denk dat hier meer waardering voor is dan bijv voor Sky die de zaak met Froome 2 maanden verborgen heeft gehouden en achteraf in de verdediging moest nadat het toch in de media kwam. Dit soort zaken komen altijd naar buiten. Dan prefereer ik de transparante houding van TLJ meer dan het gesloten SKY.

achtpuntzes

ik vind het juist lovenswaardig, de manier waarop TLJ deze kwestie heeft aangepakt. inderdaad beter dan SKY, die zich dan weer altijd beroept op hoe transparant ze wel niet zijn...

kelderfan

Ja, want bij SKY begint de oorlog al. Thomas wil niet voor Froome in de TdF rijden. Als je dat zelfde gedonder bij TLJ zou gaan krijgen, dan wordt 't helemaal geen goed jaar. Dus Tolhoek en TLJ zitten nu even op de blaren.

Laatst gewijzigd
Wouter1998

Wanneer is de ploegenpresentatie van lotto jumbo?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

22 december

Wouter1998

Ik ben ontzettend benieuw wie lobato gaat vervangen in TDU. Als van poppel niet gaat gaan wagner en leezer bijna voor niks mee lijkt mij.

Netraam

Wagner was toch ook een redelijke massaspurter ooit, en Leezer is ook best snel op zijn dag. En als ze niet voor de sprints gaan, kunnen ze nog steeds van pas komen voor de klassementsmannen.

kelderfan

Ik denk, dat Leezer, die daar niets te zoeken heeft, alsnog meegaat naar Dubai, omdat Eenkhoorn nog even zijn verdiende rust moet pakken.

S. Morgenstern

TDU is voor vrijwel iedereen een lastige koers qua planning, zo vroeg in het jaar, tegen een aantal gemotiveerde thuisrijders, terwijl er op andere plekken nog vele met de voorbereiding op het seizoen bezig zijn. Daarom zie je daar veel selecties met naast thuisrijders, bewust vroege hervatters en een enkele subtopper die een kansje ruikt, ook wat taaie oude renners voor wie een vroeg seizoen geen ramp is voor de tweede helft van het seizoen.

Tjallingii was hier bijvoorbeeld bijna altijd van de partij, Wagner is er ook vaker bij geweest in mijn herinnering en Leezer is er daardoor ook zonder Lobato prima op zijn plek.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Leezer met Tallingii vergelijken lijkt mij niet te kloppen. Je kunt Leezer beter met Flens vergelijken, denk ik zomaar. Hij was toch gekoppeld aan Groenewegen als loods. Misschien is Tjallingii wel de optie om 't gat Lobato op te vullen. Dat Wagner meegaat lijkt mij geen probleem, die doet dat werk wel vaker en hij heeft net als SKY nu geoefend op Mallorca.
TLJ kan beter een paar jongelingen mee sturen, als Bouwman e/o De Tier, die kunnen in de heuvels beter uit de voeten om Olivier bij te staan, want Gesink en Bennett hebben de TDU nodig om ritme op te doen. Ik verwacht, dat Daan Olivier 't daar moet gaan doen en waarom gaat Danny van Poppel niet mee?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ja, TLJ zal nu meteen het hele team om gaan gooien nu Lobato elders zijn heil moet gaan zoeken. Of er zal nog een andere renner worden toegevoegd of ze gaan met een renner minder. Maar verwacht nou niet meteen een totaal ander team voor Australie.

S. Morgenstern

Leezer met Tallingii vergelijken lijkt mij niet te kloppen. Je kunt Leezer beter met Flens vergelijken, denk ik zomaar.

Top, zomaar! Heb je ook nog een goede reden voor dit onderscheid? Of is het stiekem helemaal niet vreemd om ook Leezer te bestempelen als een 'taaie oude renners voor wie een vroeg seizoen geen ramp is voor de tweede helft van het seizoen'?

Misschien is Tjallingii wel de optie om ’t gat Lobato op te vullen.

Deze gedachte komt serieus bij jou omhoog? Volgens mij heb je naast je toetsenbord een wiel staan met steekwoorden, die je gebruikt als generator van random connecties en ideeën. Kan niet anders.

Dat Wagner meegaat lijkt mij geen probleem, die doet dat werk wel vaker en hij heeft net als SKY nu geoefend op Mallorca.

Ja, kan niet anders...

kelderfan

'@vlek
quote:"Top, zomaar! Heb je ook nog een goede reden voor dit onderscheid? Of is het stiekem helemaal niet vreemd om ook Leezer te bestempelen als een ‘taaie oude renners voor wie een vroeg seizoen geen ramp is voor de tweede helft van het seizoen’?"
Natuurlijk is Leezer een taaie oude, maar wel voor 't vlaamse werk; jouw woorden zo vaak; Leezer is gekoppeld aan Groenwegen ....
Maar wat bedoel je met vroeg seizoen is geen ramp voor de tweede helft van het seizoen? Of sleep jij random van alles erbij. Als jij begint met wiel, dan is mijn vraag: "hoe zit 't met jouw radertjes #indewarofzo"
@rahimns
Ik zeg toch niet, dat zij vanwege Lobato de boel moeten omgooien. Mijn vragen zijn waarom geen Van Poppel? En waarom geen Leezer bij Groenewegen in het treintje? Of is dat te zwart/wit

kelderfan

'@rahimns
Door 't wegvallen voor een periode van Tolhoek en door 't wegvallen van Lobato ontstaan er toch discussiepunten of is dat ook te ver gezocht.

Hofman

Jansen's programma: Dubai, Algarve, Omloop, Parijs-Nice, E3, Dwars DV, RVV, PRX, pauze, Norway, Fjords, Hammer Norway, Suisse, NK, Polen, Hamburg, Vuelta, WK, Eurometropole, Binche, Paris-Tours, Sluitingsprijs

S. Morgenstern

Natuurlijk is Leezer een taaie oude, maar wel voor ’t vlaamse werk

En Tjallingii was dat niet? Vreemd punt. Niet dat het type renner iets veranderd aan hetgeen ik aangaf, maar dat Leezer iemand is voor het Vlaamse werk is alleen maar een extra manier om hem desgewenst met Tjallingii te vergelijken.

Leezer is gekoppeld aan Groenwegen ….

Daarmee zitten ze toch niet aan elkaar vastgekoekt? Wagner was vorig jaar ook aanwezig in de TDU en gekoppeld aan Groenewegen.

Maar wat bedoel je met vroeg seizoen is geen ramp voor de tweede helft van het seizoen?

Dat een seizoen vanaf januari op een aardige manier tot in oktober doortrekken niet voor iedereen weggelegd zal zijn. Wil je een afgewogen programma samenstellen, met over het hele seizoen enkele speerpunten, dan wordt dat een stuk lastiger wanneer je reeds in januari in competitie moet zijn. Daarom zie je dus redelijk wat 'oude opvulling' in zo'n TDU selectie.

Of sleep jij random van alles erbij. Als jij begint met wiel, dan is mijn vraag: “hoe zit ’t met jouw radertjes #indewarofzo”

Laat je niet zo op de kast jagen joh. Wanneer je zo graag iedere ingeving wil delen met degenen die hier meelezen, ook de meest ridicule gedachten, dan loop je nu eenmaal het risico dat je opmerkingen af en toe belachelijk worden gemaakt.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zeg toch niet, dat zij vanwege Lobato de boel moeten omgooien. Mijn vragen zijn waarom geen Van Poppel? En waarom geen Leezer bij Groenewegen in het treintje? Of is dat te zwart/wit

Van Poppel zou kunnen, maar misschien heeft hij al een programma en past de TDU daar niet meteen in, dus het zou kunnen dat hij geen optie is.

Dit is toch pas de eerste wedstrijd van het jaar, dus wie zegt dat Leezer uiteindelijk niet in het treintje zit van Groenewegen, maar het zou ook kunnen dat hij in het treintje komt van Van Poppel. Wat ik begrepen heb krijgen beide sprinters in principe hun vaste trein. Maar ook dat zal over een paar dagen wel duidelijk worden.

Rebellin

Ik zie het niet zo zitten in Van Poppel. Die jongen lijkt niet meer uit de neerwaartse spiraal te komen. Voorspelling: Miskoop

1 2 ... 25 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.