Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 26 ... 481 482
kelderfan

'@Hofman
Dat is een mooi programma van Amund Jansen en vooral zijn deelname aan de Vuelta is echt goed. Iemand riep al eerder, dat Jansen een optie voor de Vuelta zou zijn. Maar is dat ergens terug te vinden?
@rahimns
Gefeliciteerd met Jac. Orie #trainervanhetjaar.

horsm

Clement is anders wel de best spellende sporter van NL! Zoals hij zelf zei: hij pakt dus toch maar mooi alsnog een prijs mee dit jaar.

Roelien

Robert Gesink heeft op zijn instagram de nieuwe kleding van de ploeg erop staan voor de belangstellenden!

Edit: ploeg heeft het nu zelf ook bekend gemaakt.

Laatst gewijzigd
Imbatido

https://www.instagram.com/p/Bc63-Cano0S/

Shirt ziet er goed uit. Nieuwe Lotto font, die de schaatsteams al op hun shirt hadden. Broek met één gele pijp vind ik dan weer minder.

Jotto-Lumbo

Mooi! Goeie foto ook.

skylimit

Een symbolische foto bij zonsondergang...;) Of zou het toch bij zonsopkomst zijn,,,,, die standard verstrekte slaapmiddelen werken niet echt, jammer dat ze nu niet die Lobato buitengegooid hebben.

kelderfan

De update van 't shirt is niet verkeerd met wat meer geel in 't shirt; alleen die band om 't been lijkt mij niet geslaagd.
Als de herkenbaarheid in 't peloton hiermede wordt vergroot, dan is 't natuurlijk een pluspunt.
Lobato heeft gelukkig al weer onderdak gevonden; alleen TLJ heeft de brandblaren te verwerken.
Met het halen van Gerts of 't verlengen van Keizer/Vermeulen/Castelijns haal je meteen een hoop pijn weg en kun je weer vooruit kijken.

Laatst gewijzigd
112522

Mooie shirt en nog meer herkenbaar dan voorheen. Wel bijzonder dat Timo Roosen het shirt al enkele dagen als profielfoto op zijn instagram had

Romāns Vainšteins

ok

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@112522 volgens mij heeft Timo al een vrij lange tijd het TDF shirt aan in zijn profielfoto... nu nog steeds.

Wielerfan1987

Mooi stuk over en met eigen inbreng van Dylan Groenewegen op het AD..

Hier de link:

https://www.ad.nl/wielrennen/een-dikke-middelvinger-naar-de-criticasters~af4a412f/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mooi interview en terugblik van Dylan...

Romāns Vainšteins

Zeeman trots op kots,...

kelderfan

Jac.Orie is ook trots op ... denk ik zomaar
Zeker een mooi interview en hij legt nog eens haarfijn uit, dat 't Katusha-treintje van groot belang was.
Maar hijzelf heeft 't niet over een dikke middelvinger. Parijs was gewoon zijn laatste kans en Wagner was en is gewoon zijn "vaste" maat in de strijd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan waar zegt hij dat het treintje van Katusha van groot belang was... het enige wat hij zegt dat hij in het wiel.van Haller kroop (wat gewoon feit is) en dat hij daarna vroeg op kop kwam.en besloot door te sprinten. Als daar een ploeggenoot van Greipel had gezeten was hij daarbij in het wiel gaan zitten... ik zie niet helemaal wat voor punt je wilt maken met die opmerking.

kelderfan

'@rahimns
Dan moet je maar eens goed lezen, want na Haller deelde hij een kwakje uit naar ...; want om Greipel erbij te slepen is ook weer zo'n draaitolbeweging.
Wat is jouw punt eigenlijk?

Wielerfan1987

'@kelderfan

Doe aub eens niet zo belachelijk kinderachtig...

kelderfan

'@wielerfan1987
Waarom nu "belachelijk kinderachtig"; als iemand niet leest en zomaar een kinderachtige opmerking maakt, mag ik niet reageren op dezelfde wijze/manier.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ter verduidelijking... jij hebt hier al vaker een punt van willen maken. Alsof het vanuit een voor opgezet plan was om gebruik te maken van het treintje van Katusha. Terwijl het enige wat Dylan deed ervoor te zorgen dat hij als eerste sprinter door die laatste bocht zou gaan. Als dat met zijn eigen treintje was gelukt had hij dat gedaan, nu dook hij in het wiel van Haller. Waarschijnlijk had hij ook gehoopt dat die nog langer zou doortrekken maar die is ook niet van gisteren en sprong meteen na die bocht weg, toen kwam Dylan dus eigenlijk al te vroeg op kop. Het is dat deze man zo ijzersterk was dat hij die sprint tot het eind kon doortrekken maar eigenlijk was hij op dat moment gewoon gezien. Dus optimaal was her zeker niet... qua klasse meer dan dat.

kelderfan

'@rahimns
ok,
Groenewegen zegt zelf tegen de jongens. Zet mij maar af, maar wacht tot de laatste ronde. Derhalve kan 't wel een vooropgezet plan zijn, maar dat 't de trein Katusha is geworden, dat wist hij ook niet van te voren.
Maar het gaat erom, dat het gebruik maken van andere treinen zijn enige optie was, omdat alleen Leezer en Wagner hem konden afzetten.
Dat Groenewegen het zo afmaakt, is natuurlijk heel erg goed. Hij is niet voor niets een van de kopmannen. Hopelijk kan hij 't in de TDF weer laten zien en dat hoeft echt niet op de laatste dag.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan Hij zegt volgens mij nergens: zet mij af in het wiel van een ander treintje... hij zegt zet me af.. dat jij daar een eigen interpretatie aangeeft dat dit een volledig vooropgezet plan was om dat in een ander treintje te doen mag je zelf weten, maar ik denk dat die laatste kilometer meer op intuïtie ging... maar goed inderdaad hopen op nog een stapje in 2018

S. Morgenstern

Iedere sprinter maakt vaker wel, dan niet ook gebruik van andere treintjes. Dat gegeven is echter geen reden om het belang van de eigen knechten kleiner te maken. Het zijn tenslotte die laatste geweest die hem in de strijd vlak voor de laatste bochten in Parijs naar positie drie van het peloton hebben gebracht, waardoor hun belang minstens zo groot was als dat van de renner die op dat moment op kop van het peloton reed.

achtpuntzes

niks vooropgezet plan. het ging zoals het ging, en tot mijn (en vele) verbazing was het nog goed genoeg ook voor winst want eigenlijk kwam hij veel te vroeg op kop.

mus van de maasstad

Wat een trein zeg. Haller en kristoff....

Dat mensen het nog over treintjes hebben in de tour2017. Zoveel waren er namelijk niet in al die sprintetappes

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Aankomende vrijdag is de ploegenpresentatie van TLJ live te volgen via Facebook, Twitter en Youtube vanaf 10:30.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 26 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.