Voor degene die 't nog interesseert.
Een leuk artikel over Stilnoct bij Sporza, dat product is een inslaper; een slaapmiddel dat na 3 uur is uitgewerkt. Dat in relatie tot het wegsturen en op non-actief zetten van Lobato, Tolhoek en Eenkhoorn. Jan Mathieu, ex arts bij Lotto-Soudal zegt o.a. quote:"dat 't nog veel gebruikt wordt in 't wielerpeloton.
Hij zegt ook, dat nachtrust heel erg belangrijk is voor renners, zeker in rittenkoersen. Zodat je niet in je bed ligt te woelen. Maar je kan er wel "afhankelijk " van geraken."
'@8.6
Dat valt mij van je tegen, dat er geen sprake is van een vooropgezet plan. Ik hoor en lees vaak, dat renners bij winst 't hebben over een vooropgezet plannetje wat is uitgekomen. Lees 't verhaal van Alexey maar, die aan een blik voldoende info had om zich voor Koen volledig in te zetten en daarbij zich zelf wegcijferde, wat toen door Frans Maassen goed werd gewaardeerd.
Groenewegen zegt zelf, dat hij die laatste rit in de TdF alleen maar 't wiel van Wagner heeft gezien; hij had zich volledig gefocust op de sprint.
'@ kelderfan:
ik heb het over de sprint van Groenewegen in Parijs en niet over Alexey en Koentje.
ja, dat Groenewegen volledig gefocust was op de sprint in Parijs was dan wel weer een vooropgezet plan, maar dat lijkt me zo vanzelfsprekend dat het echt niet benoemd hoeft te worden.
verder ben jij zelf zo vaak tegengevallen dat ik dat normaal ben gaan vinden en nu kunnen je reacties nog alleen maar meevallen... :p
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.