Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 28 ... 481 482
Netraam

Het verklaart wel een aantal wisselende prestaties van Boom, waar hij tussen 2 dagen waarin hij de stenen uit de straat rijdt moeite heeft de besten te volgen.
Hopelijk kunnen ze het helpen en komt hij sterker terug.

Sandy Casar

Danny van Poppel rijdt komend seizoen de Giro en de Vuelta.

En Kruijswijk bevestigt zijn deelname aan de Tour

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wat er tot nu toe bekend is:

Dylan Groenewegen: Tour
Timo Roosen: Tour
Primoz Roglic: Tour
Koen Bouwman: Giro
Lars Boom: Tour
Jos v Emden: Giro
Danny v Poppel: Giro Vuelta
Kruijswijk: Tour Vuelta
Gesink: Giro Tour
Clement: Tour

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

Wat is Nico Verhoeven ook een saaie niet inspirerende kerel.

Geen woord over de affaire lobato van Plugge

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@LB117 Plugge heeft toch aangegeven waarom er een paar renners niet bij zijn en het lijkt me ook niet de plek om diep in te gaan op die affaire. Heeft hij volgens mij de afgelopen week al genoeg gedaan. En Nico is Nico... dat is gewoon zijn karakter. Merijn Zeeman is dan precies weer het tegenovergestelde en daarom vullen ze elkaar misschien wel gewoon goed aan.

Adrianus en Patrick

Ok,

Ik mag toch gewoon mijn mening geven. Opzich begrijp ik wel dat Plugge er overheen stapt. Vol gericht op de toekomst.

Mbt NV. gewoon een lege huls daar zou een goede stimulator / coach toch meer kunnen toevoegen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Natuurlijk mag jij je mening geven, dat doe ik ook gewoon. Nico heeft dan weer andere kwaliteiten. Hij is daarom ook niet de enige bij de ploeg. Er zijn genoeg andere met die coachings kwaliteiten. En verder weten wij niet hoe hij met de renners 1 op 1 is. Misschien kan hij wel heel goed luisteren of heeft hij juist weer hele sterke inzichten in andere dingen. Het is soms erg makkelijk om thuis van de bank een oordeel te geven. Soms is het ook goed om er iemand bij te hebben die minder vanuit de emotie praat maar wat zakelijker is.

achtpuntzes

ik zit de ploegenpresentatie niet te volgen, maar de nieuwtjes sijpelen toch wel door.

positieve berichten behalve natuurlijk Boom, hoop dat die weer snel terug is. nette verlenging weer van Roglic, de Kruijs in de Tour voor het AK, en Gesink zoals verwacht weer op ritzeges azen. goeie beslissingen.

Komi

Ben benieuwd naar de bezetting van de Giro. Roglic ging volgens mij voor de ritoverwinning in de Tour als ik het goed gehoord had. Dan heeft Steven maar weinig ondersteuning met Gesink ook als rittenkaper daar. Misschien Bennett als klassement man?

Netraam

Als rittenkapers (en redelijke klimmers) kunnen Gesink en Roglic natuurlijk ook knechten. Ik neem aan dat als Kruijswijk na de Tour naar de Vuelta gaat, hij en Bennett daar gezamenlijk kopman mogen zijn.

LutsenkoFan

Komt er vervanging voor Lobato? Is dat misschien al bekend gemaakt.. of iemand die daar iets meer over kan vertellen?

Wielerfan1987

Daarover werd niets gezegd tijdens de presentatie.

Maar dat zal wellicht ook wel iets zijn dat men binnen de ploeg zelf nog aan het bekijken is

Romāns Vainšteins

Die Nico is gewoon volks cement binnen de ploeg, lekker boeien dat hij niet kan jongleren en tegelijkertijd ave maria zingen, het is geen stand-up comedian.

jvh93

Wat gaat Bennett doen?? ik heb de presentatie gemist vanwege mijn werk

Wielerfan1987

Bennett, en de twee Amerikaanse jongens waren niet aanwezig.. zeer waarschijnlijk in verband met de datum zo vlak voor de kerst.

De ploeg heeft ze waarschijnlijk niet verplicht te komen omdat ze anders met een dubbele jetlag zouden komen te zitten aangezien ik verwacht dat ze alle drie de kerst met hun families zullen gaan doorbrengen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jvh93 die was er niet bij, dus daar hebben ze hem niet kunnen spreken. Maar aangezien de Tourploeg al helemaal vol zit bijna, ga ik ervan uit dat hij of de combinatie Giro-Vuleta doet.

Wielerfan1987

Wat ik persoonlijk heel mooi vind om te zien is dat Amund Grondahl Jansen in navolging van Bennett ook heel goed Nederlands spreekt en er niet bang voor is om het voluit te spreken in tegenstelling tot Roglic die wat terughoudender is (waarschijnlijk nog te onzeker over zijn beheersing van de taal).

Ik verwacht veel van Jansen komend jaar en de toekomst erna, het feit dat hij al zo zijn best doet om zich de taal eigen te maken lijkt te duiden op het feit dat hij goed in zijn vel zit bij de ploeg.

Ik hoop dan ook dat Jansen samen met Bennett ook nog dit jaar verlengd worden voor langere tijd om de continuiteit van de ploeg gelijk te waarborgen voor de komende jaren.

Romāns Vainšteins

Scandinaviers krijgen altijd lekker snel een kingsize veer in de reet mbt Nederlands spreken want vanuit die talen (niet Fins!) is het simpelweg het makkelijkst om Nederlands te leren. Denen en Zweden kunnen het uiteindelijk zelfs accentloos. Ik vond het eigenlijk wel mooi dat ondanks dit de heer Rasmussen pertinent bleef vasthouden aan zijn keurige wetenschaps-Engels, zoek het maar fijn uit met je Nederlands, tabee.

Zo'n Roglic met een Noord-Slavische moedertaal hoef je niet teveel van verwachten op dat vlak, zijn Engels klinkt al nergens naar.

jealgu

Weet iemand hoe het precies zit met het programma van Roglic.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jealgu inhoudelijk ongeveer hetzelfde als dit jaar... klassementen in de kortere etappewedstrijden en voor een etappe in de Tour.

horsm

Was er niet een gerucht dat Rogla voor een klassement ging in de Giro?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@horsm blijkbaar een gerucht... hij zegt zelf dat hij de Tour rijdt

horsm

Hij is ook een topper aan het worden in de rondes van een week, dus het zou ook logisch zijn om hem daar in de eerste helft van het seizoen vol voor te laten gaan. En Bennett zou dan Giro - Vuelta kunnen doen.

Sterke bezettingen voor de grote rondes.

kelderfan

De kogel is door de kerk. Kruijswijk TdF en de Vuelta; Rogla de TdF; Gesink, Giro en de TdF {ik dacht dat Gesink zich beter voelde met mooi en warm weer}; Daan Olivier lijkt mij toe aan een stapje hoger en ik ben beneiuwd naar de plannen met Van Poppel.
@rahimns
De TdU is toch toe aan revisie. Lobato niet, Boom niet met goede redenen.

kelderfan

Leuk dat Groenewegen aangeeft, dat de trein wordt aangepast en zeker in de TdF. Hij had 't over twee motoren en dat zijn dan Timo Roosen en hopelijk Lars Boom. Dus toch een kleine trein is het devies.

1 2 ... 28 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.