Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 249 ... 481 482
DemPolS

Dus ze moeten een opleidingsploeg starten, enkele goede (klim)knechten en GvA of v. Aert halen. Met een budget verhoging waarvan de toppers al een verlenging hebben gehad. Bennet, bouwman krijgen waarschijnlijk ook meer of moeten verlengd worden. Dan moet de ploeg duidelijke doelen stellen. Dat doen ze dus met de sprint- en klassementstrein. Al enkele jaren is het duidelijk dat de voorjaarsklassiekers niet het speerpunt is en gezien de verlengingen ook niet gaat worden. En dan wordt hier echt serieus, door doorgaans serieuze flitsers, gediscussieerd over de optie om deze twee te halen??

kelderfan

'@rahimns
Ik heb 't idee, dat je alles onzin vindt, maar waar laat hij zien, dat hij echt al die Vlaamse klassiekers moet rijden dan.
Hij kan toch eens proberen een ander traject te bewandelen.

tendam

'@ghostwriter
De trainer van Van Aert werkt ook voor TLJ, dus qua begeleiding zal het niet veel schelen ;)

@timocycling
Van der Poel heb je ook nog inderdaad, maar goed, tegen de tijd dat hij wegrenner wordt ziet de wereld er al weer heel anders uit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Welk traject dan... hij heeft toch gewoon zijn waarde in de klassiekers juist voor de opkomende mannen zoals Roosen en Jansen. Misschien je iets minder blindstaren op de uitslagen zoals je al vaker is gezegd. Kijk gewoon wat zijn rol is en hoe hij die uitvoert. Niet elke renner hoeft in de top 50 te eindigen. Het gaat erom dat hij zijn taak uitvoert en zijn kopmannen zodanig steunt dat die een goede finale kunnen rijden. En hij heeft de klassiekers toch gereden na zijn meerdaagse wedstrijden of heb jij iets anders gezien ??

Laatst gewijzigd
kelderfan

Welk traject ok
Wat denk je van TDU + UAE + T/A + San Remo + Settima + hoogtestage + Giro enz.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En wat is daar de meerwaarde aan tov het programma wat hij nu heeft gereden???

S. Morgenstern

Wanneer het eindresultaat van het voorstel om Van Emden uit de Vlaamse kern te halen, een voorstel van het rijden van een kleine Italiaanse heuvelkoers en een hoogtestage betreft, dan moet je toch zelf ook tot de conclusie komen dat hij eigenlijk nu veel beter op zijn plek is? Kom, nog een kans...

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@tendam
De begeleiding van een wielerploeg bestaat natuurlijk uit meer dan de trainer. Trouwens kan dat wel een goed reden voor Van Aert zijn om voor Jumbo te kiezen.

kelderfan

'@rahimns
Dat weet je pas, als je probeert. Nu is hij 2e e/o 3e. omdat hij met heuvel erin in 't nadeel is. Laat 'm eens een ander traject bewandelen.
@vlek
Goed hoor geef 'm nog een kans; geen probleem. Maar stilstaan is achteruit gaan!
@ghostwriter
Het zou wat zijn als TLJ die Van Aert zou weten te strikken. Ik vind 't een uitstekend idee; maar wat denkt Van Aert, want hij kan kiezen.

Topcompetitie:
Hartthijs De Vries heeft voorlopig de beste tijd en gereden in 't TLJ-shirtje. Hij en Julius?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hoe bedoel je in het nadeel... wat zeg je nu eigenlijk. Wat veranderd er dan als hij een kleine Italiaanse koers en een hoogtestage doet. Waar liggen er dan opeen kansen voor hem. . Leg het eens beter uit wat er aan dat traject van jou dan beter is.

kelderfan

'@rahimns
Moeilijk he;)
Hoe komt 't dat hij steeds 2e. e/o 3e. wordt. Juist ja, hij is vaak in 't nadeel omdat er een klimmetje in 't traject zit. Dat liet hijzelf vaak genoeg weten {zie laatste Giro}.
Mijn voorstel is, dat hij start in de TDU met Danny van Poppel en dan bekend terrein UAE Tour, dan wederom bekend terrein T/A, San Remo en ja een klein Italiaans koersje {er wordt wel hard gereden; dat kun je aan Koen vragen} met wel een tijdrit erin en dan daarna de opbouw naar de Giro.
N.B. In de Vlaamse klassiekers heb je geen tijdritten.

kelderfan

Dion Beukeboom heeft de beste tijd gerealiseerd en Hartthijs De Vries is een goede 2e. geworden en laat o.a. Julius achter zich. Hij ligt nog op koers voor een stagecontract bij TLJ.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is niet moeilijk, het is gewoon pure onzin. Alsof er elk jaar een klimmetje in elke tijdrit zit. Hij gaat niet opeens dat soort tijdritten winnen omdat hij jouw programma gaat rijden. Alsof er in de klassiekers niet hard wordt gereden. Hij gaat ook echt niet opeens dat soort lastige tijdritten winnen omdat hij naar de TDU afreist, waar ook geen tijdrit is.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hartthijs De Vries krijgt een stagecontract bij TLJ. Dat lijkt een prima renner om erbij te hebben, al is 't maar voor een paar maanden.
Ik lees, dat hij niet op 't TLJ-lijstje staat, maar dat kan veranderen met zijn tijdrit

S. Morgenstern

Van Emden als alternatief opstellen in een heuvelkoers, lijkt me inderdaad de oplossing voor de tijdsritjes met een heuveltje die hij blijkbaar tegenkomt enkel doordat hij de Vlaamse koersen op zijn programma heeft staan. Argumentatie van niets, maar herhaal het vaak genoeg en je gaat er zelf in geloven..

De ironie van de vraag wat Van Emden toch aan het doen was tijdens die Vlaamse koers deze week, zullen we verder maar laten voor wat het is.

S. Morgenstern

Mooie kans zou dat zijn voor De Vries. Zeker met zijn voorgeschiedenis valt het te hopen dat hij volgend seizoen zijn droom weer na kan jagen.

wieler4live

Iemand enig idee wie waar rijdt met de nationale kampioenschappen (behalve de van NL wat dat is wel bekend) hoorde bijvoorbeeld dat jansen de tijdrit niet kan rijden door een trainings kamp maar kan hij dan wel de weg wedstrijd rijden? En de andere mannen zo als Roglic en onze Duitse vrienden?

Joop Zoetemelk

De geweldige afvaardiging van:
Ik had sowieso een trein meegenomen voor Groenewegen met min 4 rappe mannen ten koste van een Tolhoek en Kruijswijk die als peloton vulling mee koersen.
"Iemand als Martens kan ook wel een bergje over en een bidon afgeven aan Roglic en Gesink."

LottoNL-Jumbo
Dylan Groenewegen
Steven Kruijswijk
Primoz Roglic
Robert Gesink
Paul Martens
Amund Grondahl Jansen
Antwan Tolhoek
Timo Roosen

Poeksel

Ik neem aan dat de posting van 11:46 niet serieus is, maar ik vind de Joop Zoetemelk van de beddenfirmareclame toch grappiger.

kelderfan

'@vlek
Dat is zeker een mooie kans voor de Hartthijs om zich te tonen bij een WT-ploeg. Wat goed is komt snel #
Hopelijk heeft TLJ ook ruimte om Bol en op een later moment van den Berg een kans te geven om zich te tonen;
maar die Stephen Williams en zijn maatje Jan zou ik zo inlijven. Want een Nederlandse renner die bergop aan kop van een peloton kan sleuren, zie ik niet zo vaak. Ik heb 't een keer in de ToC gezien met Daan Olivier en in de TdF met Kruijswijk. Wat dat betreft mis ik LLS wel een beetje.
Astana doet meteen zaken.

kelderfan

Is die Caleb Ewan niets voor TLJ gezien 't treinenverhaal? Dan moet je ook Luka Mezgec overnemen en dan heb je toch nog een 2e. Sloveen.
Met Caleb, Luka, Gijs en Julius heb je weer luxe trein in huis.;)

Timocycling

Ja hoor laten we 3 kopman sprinters in één ploeg neerzetten, slim joh!

Yeez

'@kelderfan grapje zeker? Ewan is naar de andere lotto. Enige reden waarom die niet in de tourselectie zit denk ik.

Wielerfan999

'@timocycling
Je slaat echt de spijker perfect op de kop.

Adrianus en Patrick

'@kelderfan, de afgelopen jaren Wout Poels die sleurt aan het peloton over het hoofd gezien?

1 2 ... 249 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.