Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 250 ... 481 482
S. Morgenstern

De afgelopen Giro nog een kleine hand vol Nederlandse renners in de bergen op kop zien sleuren. Beetje een ander niveau dan bij de beloften, waar je bij de eerste twintig van dat soort koersen genoeg renners treft die nooit als klimmers te boek komen te staan.

KJP

Hebben we uberhaupt beelden waar Jan Maas kilometers op kop aan het sleuren was? Ik kan me niet herinneren dat ik de naam Maas nou als super imponerend in de ticker zag voorbijkomen....

S. Morgenstern

De bedankjes van zijn kopman zijn volgens mij de bron van deze voorliefde.

kelderfan

Ik dacht ik gooi wat in de groep; maar Wout Poels kan 't zeker weten ook.
KimJungPoels
Zie wielersite van SEG;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan en wat moeten we daar zien dan .... vertel

veld

"Timocycling Drie sprinters in een ploeg± Gaviria, Viviani, Jakobsen en al meer dan 30 zeges!

Timocycling

'@Veld: aub niet selectief kopiëren, ik zei kopman sprinter en Jakobsen is geen kopman. Tevens is het budget van Quick Step drie x zo hoog als LTJ dus niet vergelijkbaar.

Sandy Casar

Powless 14e op het Amerikaans kampioenschap tijdrijden. Erg teleurstellend

DemPolS

'@casar inderdaad, hij maakt het nog niet echt waar.

kelderfan

Ja en Alexey Vermeulen 16e. niet veel beter; alleen Victor Campenaerts komt zijn belofte na. Powless heeft kennelijk een dipje.

@rahimns
Je kijkt toch niet verder dan TLJ?; oh, ja KJP vroeg er naar.
Maar je kunt kijken bij pioneercyclo & Trainings Peaks en Jan Maas
SEG helemaal blij met zijn performance stage 8 Giro d'Italia
Our Performance Analysis p/b @TrainingPeaks and @pioneercyclo shows his power data from stage 8, one of the hardest of the race!
Misschien kan @wielerfan1987 het je uitleggen. Hij had 't over een talent Andreas Leknessund 19 jaar en 2e. ITT National Championships Norway.

Laatst gewijzigd
gardeyn

'@rahimns/roelien: zouden jullie eens kunnen navragen of Powless overtraind is?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan allemaal leuk en aardig (ik laat trouwens nooit iemand zoeken, maar plaats gewoon netjes een link) maar waar haal jij uit die data dan dat hij op kop van het peloton bergop heeft lopen sleuren... en wat heeft Andreas Leknessund te maken met Jan Maas. Of dacht je het werd weer tijd om een naam te droppen.

edit: ik zie nu dat je verwijst naar een tweet van SEG. Waar trouwens wel iets ander staat dan dat hij op kop van het peloton heeft gereden. Er staat dat hij er een hoog tempo op na kon houden, dat is wel iets anders.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Je kunt nog eens verder zoeken, dan alleen wat ik voorschotel.
Dan kan je lezen, dat Jan Maas voor Stephen Williams op kop heeft gesleurd "bergop" o.a. in de Ronde de l'Isard, die Williams wist te winnen.
En die Jan Maas is 15e. geworden in de Giro d'Italia U23, ondanks dat hij heeft moeten knechten voor Williams.
Die zou je moeten kennen van de Tour de Savoie Mont Blanc een wedstrijd, die door klimtalenten wordt aangedaan in o.a. stage 3 2016 en dan kun je zien welke renners hij achter zich hield.
En goed lezen aub @Wielerfan1987 heeft die naam Andreas Leknessund gedropt, als uitzonderlijk talent. Die is inmiddels Foss gepasseerd.

Chrys

Applaus

KJP

Dat is inderdaad ongekend knap. Zullen we vast beginnen met het droppen van namen als Evenepoel, Vacek en eventueel Pidcock?
Waerenskjold en Selmose ook nog.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@KimJungPoels
Niet doen, dat maakt 't alleen maar nog verwarrender. Maar die Evenepoel is die nog haalbaar, denk je?:)

simplex

Waarom voel ik me nu op dit moment weer ineens zo moe?
Velen, pardon een enkele nobody die hier tamelijk edoch veel te veel onzin poneert vanuit uitslagen lijsten en/of twitters en fansites en daar stellige conclusies en nog meer onhaalbare wensen aankoppel;t.
Waar het" klootjeswielerpubliek" weer op mag en zelfs durft en kan reageren.
Idd. Chrys: applaus!!!
Hoed je voor de reacties van de kenners die het wel degelijk en goed verwoord kunnen brengen.

Een feitje.
Arme Tobias Foss, het scorebord gaf vandaag 4e in ITT aan, je zal wat minder vernoemd gaan worden en dat komt vooral door het befaamde SEG duo BolBerg en iets in de richting van een Theun(s) Van Aert of toch ook een andere naam waar ieder geval wel dezelfde 4 belangrijkste letters in voorkomen.
Inmiddels ben ik nog moeier (vooral ook door mezelf) en wil het topic van donderdag(avond) wel besluiten.

Canabliz

Ik begrijp je wel maar ik snap het niet.

Diever

Naar aanleiding van de laatste post van Kelderfan, waar ik met alle goodwill die ik heb niets van snap, vraag ik me steeds meer af of Kelderfan niet het meest briljante troll account ooit is

Yeez

De transferperiode... meest verschrikkelijke tijd hier op het forum. Kelderfan elke naam met een platte uitslag noemt en per dag veranderd...

Roelien/Rahimns kunnen jullie inderdaad vragen of er iets met Powless is?

Sandy Casar

En weet iemand waarom Kuss niet meedoet aan de nationaal kampioenschappen? Hij staat ook niet op de lijst van de wegwedstrijd

FBahamontes

Kuss kan niet tijdrijden en deed dus logischerwijs niet mee aan de ITT, dus dan is het ook vrij onzinnig om voor 1 wegwedstrijd helemaal op en neer te vliegen naar de VS.

En Powless mogen ze inderdaad wel eens helemaal medisch gaan doorlichten. Die rijdt al sinds Baskenland geen deuk in een pakje boter meer.

tendam

Even Googlen leert dat Powless ziek werd in het Baskenland, aan de antibiotica ging, en maar 2 weken kon trainen voor California. Hij is waarschijnlijk nu achter de feiten aan het aanrijden. Waarom vind je hem dan trouwens meteen een miskoop? (voor zover je daarvan kunt spreken in het wielrennen)

Sandy Casar

'@FBahamontes Hij zit momenteel in de VS....

Timocycling

Ik vermoed dat Kelderfan lichtelijk autistisch is en alle goede bedoelingen heeft, maar een en ander niet altijd goed kan verwoorden. Het is echter wel een echte fan en dat kun je alleen maar respecteren.

1 2 ... 250 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.