Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 251 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waarom is het zo vreemd om te accepteren dat een jongen van 21 niet meteen topuitslagen rijdt. Hij heeft onlangs de Dauphine gereden is daarna naar Amerika gegaan en rijdt voor zijn doen een iets minder WK.

JoaJoch

-

Laatst gewijzigd
tendam

'@rahimns
Hij rijdt beneden z'n eigen niveau, 2 jaar terug werd hij nog 6e op een aankomst in California waar hij nu al vroeg moest lossen. Dus het is wel een terechte vraag of er iets met hem aan de hand is.

Yeez

'@rahimns juist. Reed 2 jaar geleden vele malen beter dan nu... dan moet er iets zijn

Roelien

'@fbahamontes zie zijn strava. Hij rijdt nu momenteel in Boulder...

FBahamontes

Als ie daadwerkelijk in de VS is, dan is het vrij raar dat ie niet meedoet aan de nationale kampioenschappen inderdaad.
En inderdaad wat @tendam en @jessevdalen, Powless reed de afgelopen 2 jaar(en eigenlijk ook begin dit jaar) veel beter dan nu, dus het lijkt me toch wel waarschijnlijk dat er fysiek iets niet helemaal goed is.

kelderfan

'@Timocycling
Is 't nu ah of auw. Ik probeer nu en dan wat uit te leggen, maar als dat te moeilijk is, dan zal ik dat niet meer doen.

@FBahamontes
Dat Powless wat minder rijdt is ook wel te begrijpen, want Vermeulen had daar ook een beetje last van.
In Amerika wordt er wat minder gekoerst en in Europa wat meer gekoerst en daar moet 't lichaam weer aan wennen. Dan wordt je kennelijk ook sneller ziek. Maar misschien staat hij er weer bij de wegwedstrijd. Het kan soms snel gaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er is trouwens nog geen startlijst op de site van de organisatie van het NK road in de US. Dus een beetje voorbarig om te zeggen dat Kuss daar niet start.

Yeez

Over het NK. Daar starten:

Groenewegen
Van Poppel
Boom
Roosen
Leezer
Van Emden
Tankink
Lindeman
Eenkhoorn
Bouwman

Olivier (nog niet wedstrijdfit), Kruijswijk, Gesink & Tolhoek (tour en vlak parcours NK) en Clement (rugklachten) starten niet.

FBahamontes

'@rahimns

https://legacy.usacycling.org/myusac/index.php?pagename=registration&eventid=7&year=2018&step=riders Hier kan je de startlijst vinden. Kuss staat er niet tussen.

S. Morgenstern

Waarom zou een renner van 21 jaar die voor het eerst een WT-programma rijdt niet 'onder zijn niveau' kunnen rijden, zonder dat er meteen een 'probleem' moet zijn? Ik vind het volkomen normaal dat zo'n jongen na een sterk begin, een wat mindere periode doormaakt. Zelden zie je zo'n talent meteen een seizoen draaien zonder koersen waarin hij 'onder zijn niveau' presteert.

Diever

Tja. Dat was het risico door Powless kopman te maken voor Californië. Als je als ploeg ook verwacht dat die stappen worden gemaakt en je bent opeens zoveel slechter dan is het een natuurlijke reactie om naar verklaringen te zoeken voor zo'n achteruitgang qua prestaties

S. Morgenstern

Kruijswijk en Gesink zitten momenteel op hoogte. Tolhoek dan ook waarschijnlijk?

Groenewegen, Van Poppel en Roosen is een sterk trio voor een kampioenschap. Boom nog erbij als joker. Ze hebben er qua reëele kanshebbers regelmatig slechter voor gestaan.

ghostwriter

Powless valt een beetje tegen maar dat is natuurlijk niet vreemd voor een talent wat voor het eerst in de WorldTour rijdt. Het belangrijke is dat hij bijna alles uitrijdt en daardoor veel wedstrijdkilometers maakt. Hetzelfde geld voor Kuss en Eenkhoorn. Al valt Eenkhoorn zeker niet tegen dit jaar.

kelderfan

'@FBahamontes
Bedankt voor de link en inderdaad Sepp Kuss staat er niet bij. Wel doet Alexey Vermeulen mee. Ik ben benieuwd naar de verrichtingen van
Christopher Blevins, Sean Bennett en Brandon McNulty.

smolly86

Weet iemand of Jan maas in beeld is bij lotto jumbo? Reed echt enorm goed in giro U. 23. Samenvattingen van slotklimmen zijn te zien via YouTube.

xistnc

'@smolly86
Nee. Maar als je toch aan het pluggen bent, doe er dan ook meteen de linkjes bij naar die YouTube-filmpjes. En dan precies naar de momenten dat jouw Jan Maas in beeld is.

kelderfan

'@xistnc
Weet jij meer, dat is echt te gek.

smolly86

https://m.youtube.com/watch?v=BNnO0D34pa8&feature=youtu.be Have Fun. 2e helft van t filmpje En niets van mij bij. Maar volgens mij hoe meer talentvolle Nederlanders in de worldtour hoe beter.

kelderfan

Het wordt nu een beetje duidelijk, waarom Powless een mindere rit had. De omstandigheden waren niet gelijk. Chad Haga {sunweb} had zo zijn bedenkingen, want hij reed zijn longen uit zijn lijf in de regen, maar kwam helaas net te kort.

kelderfan

'@smolly86
Bedankt voor 't plaatsen van de link.
Die Jan Maas is zeker niet verkeerd om in je ploeg te hebben. Maar hopelijk dan met die Stephen Williams, want dat wordt ook leuke klimmer.

Roelien

Volgens de startlijst van de Knwu voor het Nk doet Clement daar mee (net zoals Kruijswijk, Gesink, Olivier)...

Of het klopt weet ik niet, maar dit heb ik van insider van de Knwu die de lijst vandaag kreeg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Roelien
Dat klink echt goed en zeker wat betreft de deelname van Stef Clement en Daan Olivier; want dat betekent dat zij weer zijn hersteld of bijna hersteld.

maklukzat

Alle profs staan op die startlijst. Betekent niet dat iedereen ook gaat rijden.

Jotto-Lumbo

Ik was ook wel benieuwd naar de bron van Jesse over de startlijst van het NK toen ik die lijst zag, Roelien. Maar ik kan me niet voorstellen dat Clement (rug) en Olivier (net in Girona en opbouwende) daar gaan starten. Dus dan kan ik mij ook voorstellen dat Tolhoek, Gesink en Kruijswuijk had NK laten passeren. Wat ik heel zonde zou vinden want die mannen kunnen zeker hun steentje bijdragen bij een eventuele overwinning van de ploeg. Al is het maar in het begin de boel controleren.

1 2 ... 251 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.