Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 277 ... 481 482
skylimit

Vandaag weer bevestigd, hij kon de ruimte in en kan dan zijn snelheid kwijt. Morgen nog maar een keer, hup drie op een rij, lekker dokkeren over de steentjes in het wiel van Roosen en dan nog even een sprintje trekken. Jammer dat dinsdag het hoger is dan de Amsterdamse brug, anders zou hij misschien 4 op een rij hebben kunnen scoren.

kelderfan

'@skylimit
Morgen wordt andere koek. Timo is op zijn knie gevallen; dus die zal morgen in herstelmodus zitten.
Er komen nog wel mogelijkheden en zeker in Parijs.
@xistnc
Groenewegen is nu zeker goed bezig na een wat minder begin. Ook Roglic blijft stijgen in 't klassement; inmiddels staat hij op plek 16.

tdola

Martens, Roosen en jansen zouden morgen toch roglic en kruijswijk over kasseien moeten loodsen/voorin houden. Als Roosen in herstelstand moet zou dat tegenvaller zijn.

Klasse van groenewegen vandaag!

Jotto-Lumbo

Groenewegen kan ook prima over kasseien

KJP

Ja?

kelderfan

'@Jotto-Lumbo
Ik zou 't wiel van Sep Vanmarcke e/o Amund Jansen kiezen.;)

MarcelGr91

Als je het wiel van Vanmarcke kiest kom je in dezelfde groep als Uran binnen. Denk niet dat je dan voor de winst meedoet.

skylimit

'@kelderfan in het wiel van Armund Jansen zit je in TLJ -kopmannen-veilig-over-de-steentjes-brengen-groep. Als Groeneweg mag en kan, lijkt mij het wiel
van o.a. Sagan/Van Avermaet/Terpstra een betere optie.

Wielerfan1987

Ik vermoed dat Groenewegen voor morgen carte blanche krijgt van de ploegleiding, en dat de rest bij Roglic en Kruijswijk zal moeten blijven

Jotto-Lumbo

Denken jullie dat Groenewegen kan winnen morgen, ja? Ik denk dat ze morgen toch voor Roglic en Kruijswijk gaan rijden en de eventuele win kansen van Groenewegen daarvoor opofferen.

Heerlijke overwinning weer van Groenewegen. Wat mogen we blij zijn met zo'n topper in ons team.

tdola

Normaal gesproken kan groenewegen niet winnen. Komt er echter een defensieve en gesloten koers en hij heeft een goede dag, dan maakt ie een kans.

Timocycling

Ik denk dat Groenewegen weinig kans heeft, maar sluit mij volledig aan bij tdola. Wellicht als het koersverloop goed is, heeft hij een kansje.

tendam

Vorige keer stelde die kasseienetappe geen reet voor. Dan kan Groenewegen wel winnen.

Maar laat TLJ zich maar concentreren op Kruijswijk en Roglic. Als ze na morgen nog binnen 2 minuten van de concurrentie staan is de eerste week boven verwachting verlopen.

Poeksel

Roglic suggereert vandaag dat hij niet voor het klassement gaat. De vraag (die niet gesteld werd) is dan waarom TLJ zoveel moeite deed om hem geen tijd te doen verliezen in de waaieretappe...

"My personal goal is still to go after stages. We have Steven on the team and I will try to help him avoid getting into trouble. Therefore, we must be focused all the time, "says Primoz Roglic to Feltet.dk, as we ask him for any class ambitions.

"I do not care about it. I'm not driving class. It's no problem for me if I lose time. So I wait for me to probably get a chance even in the second or third week. "
In return, he hopes to get the chance to repeat the company from last year, where he won a beautiful solo victory in the mountains.
"We must see what happens. The first priority is to help Steven, and if the opportunity arises, I will try to seize it, "Roglic says.

kelderfan

'@Poeksel
Hij blijft voorzichtig en dat lijkt mij verstandig. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Tony Martin is vandaag de klos en moet de koers verlaten.
Als Kruijswijk 't goed blijft doen, dan is hij terecht de 1e. keus voor 't klassement. Roglic gaat zijn kans nog krijgen in deze TdF.
Als George Bennett volgend jaar weer de TdF gaat bevechten, dan kan Roglic volgend seizoen in de Giro het kopmanschap krijgen.
Dan moet er nog wel een sterke dienende renner bergop bijkomen. Want ik verwacht in de versie 2019 Kruijswijk met Bennett, Clement en Gesink/Tolhoek naast de sprinttrein natuurlijk.

nickdt

Gesink wordt erg onderschat op de kasseien. Volgens mij kwam die vorige keer als 1 van de beste klassementsmannen over de meet achter groepje Nibali en groep Hesjedal.

Wielerfan1987

Het zal heel erg afhangen van wie met (materiaal)pech te maken krijgt of er juist van gespaard blijft.

Ik verwacht eigenlijk van de meeste subtop klassementsrenners weinig initiatief en dat zij vooral heel defensief zullen koersen.

Echter zijn er drie mogelijke verrassingen waar ik rekening mee houd.

1. Dumoulin heeft zelf vandaag aangegeven koers te willen maken en moet nog de nodige tijd goedmaken na het debacle richting de Mûr, ik vraag mij echter af of hij er de ploeg voor bij zich heeft.

2. Valverde heeft aangetoond ook over de kasseien goed mee te kunnen en Movistar is vanuit de recente jaren gezien altijd een van de initiatiefrijkste ploegen geweest.

3. Na een succesvolle coup in de Giro sluit ik niet uit dat Froome (of Sky als ploeg) wellicht zinnen op een verrassing, met kwiat en alleskunners Moscon en Thomas waarvan die laatste als schaduwkopman natuurlijk voor het klassement een hele grote joker is hebben zij wel een aantal mannen die een klein coupje zouden kunnen plegen morgen.

Ik hoop dat de TLJ mannen bij de les zijn en misschien zelfs vooreen positieve verrassing kunnen zorgen door op een aantal concurrenten tijd te pakken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat laatste zal heel belangrijk zijn, want in de ''waaieretappe" leek 't even goed fout te gaan. Juist morgen kan er met Quickstep van alles gebeuren. Die hebben meerdere mannen, die 't peloton uiteen kunnen rafelen. De tijdsverschillen kunnen dan kostbaar blijken.
Het is vooral zaak om bij elkaar te blijven. Want de focus moet morgen Kruijswijk zijn.

Laatst gewijzigd
DemPolS

'@poeksel Roglic was voor tlj in de waaieretappe de man voor de ritoverwinning en zoals Kruijswijk en Verhoeven ook al aangaven, waren de waaiers ruim 90 km voor het einde en zat de ploeg, op kruijswijk en roossen na, al in de derde groep.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Ik hou mijn hart vast als ze met een heel peloton de eerste kasseistroken aangaan, als iedereen van voren wil zitten gaan we nog wat beleven. QS gaat er vol voor, die gaan die eerste kasseistroken direct de beuk erin gooien, Nou daar heb je het al Richie Porte moet opgeven naar val

ghostwriter

Prachtig hoe Groenewegen deze Tour bevestigd dat hij bij de absolute wereldtop hoort en momenteel misschien wel de absolute wereldtop is. Volgens mij krijgen we de komende jaren een prachtige strijd tussen Groenewegen en Gaviria. Het zou mooi zijn als Martens in de Tour van volgend jaar is vervangen met Teunissen. Dan heeft Groenewegen drie sterke hardrijders die allen zelf redelijk explosief zijn om hem in de laatste kilometer in de wiel van een andere sprinter af te zetten. Dat lijkt het recept tot succes voor Groenewegen.

kelderfan

Groenewegen is wel gevallen; dus even afwachten hoe 't met hem is gesteld.
Roglic zat er wel weer bij en hij heeft Kruijswijk wel kunnen helpen. Roglic is ook weer een aantal plekken opgeschoven naar plek 13 en ook Kruijswijk klimt enkele plaatsen naar de 16e. plek.
Gesink doet 't ook goed op die stenen.

tendam

Vooral Roglic zat er bijna tegen wil en dank bij. Steeds 'n beetje achterin bungelen, maar aan het eind geen tijdverlies. En wie haalde hem terug toen hij aanviel? Juist, Froome, die weet wel wie z'n concurrenten zijn.

kelderfan

Dus Roglic is wel degelijk een van de kopmannen bij TLJ. Die Tolhoek begon goed, maar is ver achterop geraakt?
Kennelijk heeft de hele ploeg op Dylan gewacht. Zij komen gezamenlijk op grote achterstand binnen op 16:09.

Laatst gewijzigd
Jotto-Lumbo

Groenewegen met Roosen, Jansen, Tolhoek en Martens op 16 min. Hopelijk valt de schade mee, was een harde val.

Voorderest natuurlijk de uitkomst die het team wilde. Geen tijdverlies voor Kruijswijk en Roglic.

1 2 ... 277 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.