Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 280 ... 481 482
ghostwriter

'@tendam
Ik denk dat als SEG Racing daardoor qua budget omhoog gaat (aangezien de Jumbo ploeg natuurlijk een bijdrage zou doen) en daarnaast samen gaat werken met de Jumbo ploeg en daardoor de begeleiding van hun eigen talenten ook kan verbeteren SEG daar wel degelijk een belang bij heeft.

kelderfan

'@tendam
Dat SEG zijn opties openhoudt, behoeft toch geen enkel probleem te zijn om samen te werken met TLJ.
Het lijkt mij juist een goede zaak om naast Nederlandse talenten ook buitenlandse talenten in je stal te hebben.
Zo'n renner als Stephen Williams was echt niet verkeerd geweest om erbij te hebben.

De Zeboe van de Zoncolan

Budget voor de worldtour formatie is ongeveer 18 miljoen (volgens Iwan Spekenbrink)

kelderfan

Dus TLJ heeft nog een sponsor nodig voor ca. 3 miljoen. Ik denk dat bijv. SEG dat wel waard is.
Dylan Groenewegen heeft wel een goede band met Ajax {voetbalclub}; misschien wat voor die club om met Dylan zo'n sponsordeal af te sluiten.

Laatst gewijzigd
LutsenkoFan

Is er al iets bekend over Wout van Aert?

S. Morgenstern

Wat zit ik nu weer te lezen? Man, man..

LutsenkoFan

Ik zie hier rare speculaties over sponsoren. Volgensmij weten jullie niet goed hoe het allemaal werkt.

Als lotto jumbo een opleidingsploeg wil starten doen ze dat niet zomaar na het aannemen van een nieuwe sponsor.

Nee, ze maken eerst een plan. Laten dat bijvoorbeeld aan de hoofdmarketing van Jumbo of een eventuele nieuwe sponsor zien. Van daaruit komt een bepaald bedrag die grotendeels genoeg is om zo'n opleidingsploeg te realiseren.

Anders steekt een bedrijf geld in iets zonder te weten waarvoor op de manier waarop jullie hier speculeren.

Daarnaast lijkt mij zo'n ploeg overbodig aangezien er voldoende talent rond rijdt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Laten we het er maar ophouden dat de ploeg gewoon de focus moet houden op datgene waar ze nu mee bezig zijn met een Plugge die zijn budget goed beheert en het behalen van resultaten. Uitbouwen van de ploeg kan over een paar jaar ook nog. Vergeet niet dat de ploeg eigenlijk 3 jaar geleden opnieuw opgestart is. Het gaat goed zo en dat is voor mij prima zo.

kelderfan

'@Koel
De kuip maak je schoon met schoonmaakmiddel iets zoals Ajax, man, man, wat lees ik nu weer;)

mus van de maasstad

'@koel

Wil je me dood hebben haha

Maar ik zie het nut er voorlopig niet van in om een eigen opleidingsploeg op te zetten. SEG doet daarin volgens mij al heel goed werk. Daarnaast loop je altijd het risico dat de Sky's en BMC's met je grootste talenten aan de haal gaan

Rawolf

Sky's en CCC's bedoel je haha

Romāns Vainšteins

Gaat Jumbo misschien nog eens gok wagen met Krists Neilands ? Gast is nog hartstikke jong maar weet wel wat vechten voor een profbestaan is en op meerdere wijzen inzetbaar.

ti-raleigh

'@Akiria 12.33
Je hebt gelijk. Het is terecht dat Dumoulin meer aandacht krijgt dan andere Nederlanders. Hij heeft tenslotte al een palmares opgebouwd.
Met jouw laatste alinea ben ik het echter niet eens. Ik ben geen zielendokter, maar als ik naar de lichaamstaal kijk van Dumoulin komt dat niet overtuigend over. En dat tempo maken gisteren was meer een ouderwetse demonstratie verplassen als dat hij daadwerkelijk iets wou forceren. Kruiswijk oogde veel rustiger, scherper etc... En ook Mollema zag er goed uit. Alleen schijnt die last te hebben van zijn rug.

kelderfan

'@RV
Krists Neilands heeft net bijgetekend.

Akiria

'@ti-raleigh , Mijn vermoeden is dat Dumoulin er beter voorstaat dan de rest.. maar misschien is dat ook wel omdat ik een lichtere voorkeur heb voor Dumoulin.. Maar ik begin ook steeds meer fan te worden van steven kruijswijk, dus laat ze ons maar positief verassen..;)

Laatst gewijzigd
simplex

Ik lees ergens van Rahimns die het heeft over "een Plugge" die het goed doet etc..
Is dat dezelfde als "die Plugge"waar één van zijn opponenten (wellicht ook nog Ajax fanboy?) in dit forum zijn renners of namen steeds aanduidt?

@Akiria en Ti-Raleigh. Inderdaad Steven Kruijswijk wordt hier op WF al wat langer onderschat en als ik iemand een echt succes gun moge hij het zijn. Is evenals Dumoulin realistisch, bescheiden en blijft ook zichzelf.
Dat Dumoulin met deze zelfde eigenschappen deze Tour op basis van resultaten en verwachtingen en klasse tig x zoveel in de schijnwerpers staat bij de pers is duidelijk en begrijpelijk. Ook hierin kan binnen 2 weken een kentering komen.

Niklas

Als Dumoulin vertrouwen zou hebben in de resterende twee weken zou hij niet zo vol ingezet hebben op de eerste week. Dan was ie ook in de kasseienrit wat zuiniger met z'n krachten omgesprongen.

jvh93

hebben we nu een discussie over een renner van Sunweb in het TLJ forum? het moet toch allemaal niet gekker worden.
Wij hebben ook nog 2 renners die er prima voorstaan tot op heden (Kruijswijk oogt sterk en fris, en Roglic weten we nog niet helemaal). Daarnaast denk ik dat Gesink absoluut kans heft om in de geode ontsnapping te zitten en mits Groenewegen niet teveel last heft van zijn knie heeft hij ook absoluut nog kans op ritzeges. Tot dusver hebben we al 2 ritzeges in deze tour, wat al 2 meer is als Sunweb dus laten we aub van die Sunweb Hype afstappen

mooiman

Jvh93 +1

kelderfan

George Bennett en Antwan Tolhoek langer bij TLJ wauw. Dat is goed nieuws voor 't team.

Onbekende gebruiker

Bennett tekent zelfs voor 3 seizoenen bij! Dat is pas vertrouwen uitstralen naar het beleid van het team, erg mooi nieuws!

kelderfan

Ja, dat is zeker vertrouwen uit stralen. Bennett t/m 2021 en Tolhoek t/m 2020.

Hengacity1

Vandaag gaan we echt beginnen, Kruijswijk is heerlijk die 1e week doorgerold. Op naar de eindwinst.

jvh93

Ik had in het persbericht ook wel nieuws verwacht over de verlenging van Gesink, of heb ik iets gemist?

On: blij met de verlenging van deze 2 mannen, spreekt vertrouwen uit richting de ploeg en denk dat alle speerpunten van de ploeg nu voorlopig wel vast liggen (tenzij ze nog meer sterke mannen kunnen halen zoals bv een Wout van Aert). Het geraamte van de ploeg staat in ieder geval voorlopig vast, denk dat dat ook belangrijk is

kelderfan

Ha, ha @Hengacity dat is ook vertrouwen. Maar wat de dames hebben laten zien, wil ook wel bij de heren zien. Kruijswijk, die Dumoulin in de laatste meters klopt.

1 2 ... 280 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.