Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 295 ... 481 482
tdola

WIjnants verlengd mooi, de Tier ok, toch beetje verrassend heeft mi wat weinig laten zien dit jaar.
Van Hoecke leek in de giro steeds beter in rol van sprintaantrekker te komen, reden vertrek? Wellicht doorselecteren.

Ik zie graag de verlenging van van Emden voorbijkomen.......

Yeez

Vond van hoecke zeker niet te licht. Wil wellicht zelf weg?

jvh93

Dat wordt vanuit de ploeg in ieder geval niet duidelijk gecommuniceerd, maar zou het kunnen begrijpen als hij weer een stapje terug zou doen om voor eigen kans te mogen rijden. Ik vond hem wel te weinig laten zien afgelopen 2 seizoenen, al leek hij in de giro wel redelijk in zijn rol als sprintaantrekker voor van Poppel te komen zoals Tdola zegt. Maar een kwestie van doorselecteren zal ik ook snappen als je sterkere mannen zou kunnen halen

Adrianus en Patrick

Gesink als een nieuweling gereden vandaag... zonde zonde toch al 2 kansjes gehad..

Zijn interview op radio 1 is wel veelzeggend

DemPolS

In dat interview analyseert hij prima en correct zijn handelen. Geen speld tussen te krijgen.

Rawolf

Denk dat gesink al vroeg aanging om alaphilippe te verzwakken, je weet dat het tegen alaphilippe moeilijk word in de afdaling als die binnen de 30 sec zit.

Zie niet hoe gesink vandaag had kunnen winnen

AndriesW

Gesink gaat niet winnen door afwachtend te rijden. Hij moet concurrenten juist afmatten. Zoals bijv. vijf jaar geleden.
Daarom goed geprobeerd vandaag.

Laatst gewijzigd
Borsje

Misschien dat Gesink a la Yates zich zo lang mogelijk had moeten verstoppen. Staat tegenover: heb (wederom en ongetwijfeld met velen ) genoten van zijn inzet vandaag.

kelderfan

Kan 't niet zijn, dat TLJ aan een sprinttrein genoeg heeft en dat met de komst van Wout van Aert en Mike Teunissen wordt gekozen voor een serieuze Vlaamse ploeg. Met Van Aert, Teunissen, Boom, Wynants en Van Poppel als voornaamste treinleden.
Daarnaast wordt de klimtrein ook goed versterkt met de komst van De Plus en het verlengen van Floris De Tier.

tdola

De plus en de tier kunnen wellicht wat betekenen in Waalse werk en kunnen rol spelen in een klimploeg.

Van aert en Teunissen zijn voor het Vlaamse werk een versterking en kunnen denk ik ook in een sprinttrein plaatsnemen.

@rahimns
Enig idee waarom van hoecke niet verlengd? Van hem uit of heeft jumbo voor anderen gekozen?
Heb je idee over andere op handen zijnde verlengingen (of afscheid nemen) of interesses in renners?

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Ik las vandaag trouwens het gerucht dat Boom bijna rond is met Israel Cycling Acedemy. Weet niet hoe betrouwbaar de bron is, maar het lijkt er op dat hij niet wordt verlengd.

Persoonlijk vind ik dat wel jammer.

Laatst gewijzigd
tendam

Voor Lars Boom zelf zou het niet slecht zijn, die jongen draait goed op rancune dus dan zal hij volgend jaar wel een goed voorjaar rijden (als Israel tenminste wordt uitgenodigd in de klassiekers).

tdola

Als boom niet verlengd zou worden dan zou t me niet helemaal verbazen gezien de perspectieven van andere renners en aantrekken van Theunissen (en wellicht van aert al), maar toch jammer. Want klasse zit er wel in.

Maar wellicht is er teveel gebeurd of niet voldoende vertrouwen wederzijds, waar wij als volgers niet alles van weten.

ti-raleigh

Ik vind het niet jammer als Boom weg zou gaan. Die man loopt nog steeds kilometers naast zijn schoenen en snapt niet dat hij uit een ander vaatje moet tappen. Bye bye.

coenj

Ik kan het goed begrijpen dat Boom ergens anders aan de slag gaat. TLJ heeft niet van Boom gekregen wat ze hadden verwacht. Tijd voor jonge garde. Waarom je als Boom naar Israel Cycling Acedemy zou gaan is mij wel een raadsel. Misschien zijn er niet veel geinteresseerde ploegen of hij wil per se niet knechten.

jvh93

Boom is al aan de afbouw begonnen joh. Die kan beter nog een paar jaar a la Pieter Weening zichzelf inzetten om jonge jongens zijn ervaring over te brengen en af en toe eens een koersje te winnen bij Roompot

FBahamontes

Boom lijkt me nou totaal niet het type die jonge rijders kan/wil begeleiden eigenlijk.
Die wil gewoon nog een paar jaartjes cashen voor het einde carrière is.

jvh93

Dat zei ik ook niet ;) ik zei alleen dat hij dat beter zou kunnen doen. Maar hij heft wel meer verkeerde keuzes in zijn carriere gemaakt en lang niet alles uit zijn carriere gehaald wat erin had kunnen zitten

DemPolS

Ik denk dat er wellicht over Boom pas iets duidelijk wordt als duidelijk wordt wanneer van Aert over komt. Boom kwam ook pas terug toen het voor het team duidelijk werd dat Vanmarken weg ging.

DemPolS

'@jvh93 hij heeft toen der tijd puur voor het geld gekozen, sportief gezien geen gelukkige keuze geweest. Helaas is wielrennen geen voetbal en snap ik heel goed waarom hij toch naar Astana gegaan.

Timocycling

Vind het helemaal niet erg dat Boom weggaat. Zal best goed verdienen en voegt helemaal niks meer toe. Maakt mooi plaats in het budget voor van Aert en consorten.

havermout

Van Hoecke genoot duidelijk meer erkenning en vertrouwen binnen de ploeg (leiding en renners) dan het gros van de volgers van dit forum. Getuige daarvan het ijveren van ploegmaten (VPoppel, VEmden,...) om hem mee te nemen naar de Giro. Je moet het maar eens vragen aan de renners (zijn aardige kerels hoor, en vrij toegankelijk). Gedegen knechtenwerk wordt veelal buiten beeld verricht, maar daarom is het niet minder noodzakelijk. Kwestie van uitslagen rijden in het voorjaar zullen ze bij Jumbo met Teunissen als vervanger wellicht een goeie zaak doen. Of Teunissen even loyaal en onbaatzuchtig als VHoecke zijn werk in de sprinttrein zal doen valt af te wachten. Dat kunnen we binnen een jaar of 2 aan de renners zelf vragen...

Niklas

'@luckyloek, bron?

Loek de Rooij

2 volgers/fans die dit in 'de wandelgangen' opgevangen hebben. Kwam dit tegen in de TLJ whatsapp groep van WF. Ik geef niet voor niets aan dat ik niet weet hoe betrouwvaar de info is. Kan net zo goed totale lariekoek zijn. Er waren echter 2 personen die dit wisten te melden, dus vond ik het wel de moeite waard om te delen.

rennerske

'@ Timocycling
“Van Aert en consorten” is op de “i” na het anagram voor “van Aert en cortisonen”. Ach ja.

1 2 ... 295 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.