Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 296 ... 481 482
Timocycling

'@Rennerske: scherp!^^ Laten we hopen dat die echter niet van toepassing zijn..

Laatste man

Hopelijk blijft Boom. Waardevol voor Groenewegen en boekt elk jaar wel een mooie overwinning. Dit haar een hartoperatie gehad, heeft niks met naast z’n schoenen lopen te maken de afgelopen maanden.

veld

Laten we de transfer(geruchten) tot nu toe eens samenvatten. Van Aert voor Boom( een enorme verbetering), Teunissen voor Van Hoecke (een enorme verbetering), De Plus voor Lobato( een verbetering). Staat nog open de vacature Tankink en zijn nog niet verlengd voor 2019 Battaglin, Clement,Lindeman, Olivier,Van Emden en Wagner.Er is dus nog het een en ander mogelijk, zoals Pojacar, McNulty, die jonge Pool, Maas e.d.. Lekker spannend, net als die touretappe van vanmiddag.

Niklas

Los van wat je oordeel is over Boom moet je vaststellen dat hij door allerlei omstandigheden zijn 'nieuwe' contract bij TLJ in het voorjaar nog niet kunnen verzilveren. Dat was domme pech. Daarnaast was er sprake van een paar akkefietjes, waarvoor hij is bestraft.

Iedereen lijkt inmiddels vergeten dat Boom in 2008 zo'n beetje dezelfde status had als Van der Poel in 2018. Hij werd in dat jaar Nederlands kampioen in het veld, op de weg en tijdrijden.

FBahamontes

Denk dat van dat lijstje dat nog niet verlengd heeft iedereen blijft, behalve Wagner(en heel misschien Clement als zijn blessure blijft aanhouden).
Maas zie ik wel definitief vastgelegd worden, plus nog 1 of 2 andere renners die nog niet in de geruchten voorbij zijn gekomen.

Witte Trui

Enige dat ik met alle (mogelijke) transfers wel vindt: de renners voor een TTT gaan er op achteruit. Campenaerts was daarvoor een goede, ook Boom past daar uitstekend in; een locomotief voor het vlakke bovendien. Van dat type renner, heb je alleen van Emden dan nog. Daarom zou ik Boom zeker nog houden (zeker in vergelijk met bijvoorbeeld Lindeman), mits dat past in het salarishuis.

Voor het voorjaar en de tweede sprinttrein heb je dan sterke mannen.

defietser

Pojacar heeft al een voorcontract getekend.

kelderfan

'@/Witte Trui
Dat heb je goed gezien. Daarom lijkt mij versterking voor de TTT noodzakelijk. Met een betere TTT-bezetting hadden Roglic en Kruijswijk er nog beter voorgestaan. Die Brian McNulty en bijv. Patrick Bevin zouden niet misstaan in het team.
Met De Plus, Tolhoek, Bouwman, Powless, Kuss, Olivier en De Tier heb je verschillende mogelijkheden om de kopmannen Roglic, Bennett en Kruijswijk in de komende jaren bij te staan in de bergen.
Met het halen van bijvoorbeeld Bevin heb je meteen versterking voor de TTT binnengehaald.

@defietser
Klopt die zou naar Bahrain Merida Pro Cycling Team gaan. Misschien is 't dan mogelijk om Mohoric te contracteren, want die heeft ook een tijdrit.

tendam

Van Aert is natuurlijk ook niet nutteloos in een ploegentijdrit...

Dutch Cycling Fan

'@ tendam eens! Van Aert is een sterke tijdrijder (kortere tijdritten) en Mike Teunissen kan ook een sterke schakel in de TTT zijn.

Laatst gewijzigd
xistnc

Powless en Bouwman staan te trappelen om hun bijdrage te leveren aan een TTT. Maar vergeet niet, dat een sterkere TTT ten koste kan gaan van andere waardevolle doelen.

kelderfan

Wauw die Roglic 4 x aangaan en jammer nog geen derde plek; maar er komen nog mogelijkheden.
Kruijswijk doet 't steeds beter en stijgt mooi in 't klassement naar de 6e. plek. Die wordt in de Vuelta een belangrijke factor.
Chapeau voor de TLJ -kopmannen.
@xistnc
Een sterke TTT gaat ten koste van wat.
Een sterke Vlaamse groep gaat ten koste van?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ten koste van de sprinttrein oa

mus van de maasstad

Dat gaat volgend jaar kiezen worden voor TLJ wie waar gaat rijden aangezien Roglic zich ontpopt tot een grote ronde podium kandidaat en Kruiswijk daar heel dicht tegen aan zit en ze ook nog de top 10 klant Bennet hebben.

Die Roglic overtreft echt al mijn verwachtingen zeg. Niet normaal. Ik had heel stiekem de hoop op een lage top 10 plaats aangezien hij nog nooit voor het AK gegaan is in een GT. En dat hij dan dit al in de tour laat zien, en dan niet alleen door aan te klampen maar ook gewoon de aanval te zoeken...

Een hele diepe buiging voor de hele ploeg

Laatst gewijzigd
xistnc

Een sterke TTT gaat ten koste van wat

Je snapt hopelijk dat ze niet meer renners mogen opstellen dan andere ploegen?

ti-raleigh

'@ witte trui
Dylan heeft betere wagons in zijn trein dan Lars. Volgens mij zijn die twee ook niet bepaald de beste vrienden. Een sprinter wil voor 100 % kunnen vertrouwen op zijn trein, met Lars kun je dat niet.
Welke TTT heeft TLJ precies gewonnen of goed gepresteerd met Lars erbij ?
De waarde van Lars voor het team wordt zwaar overschat. Lars leeft alleen voor Lars. Op zich niks mis mee als je tot de top behoort, maar daar gaat het bij hem mis.

Balkie87

'@Ti-raleigh Volgens mij zijn Dylan en Lars juist wel goed bevriend. Zo komt het in ieder geval wel over op instagram.

En bij de Dauphine waren ze erg lovend over de inbreng van Lars tijdens de ploegentijdrit.
Van mij mag hij nog wel een jaartje blijven. Herkansing voor dit jaar dat grotendeels in rook op ging door z'n hartproblemen

Borsje

En Tolhoek klimt 'gewoon' weer tot op het laatst met de besten mee. Wat een ontwikkeling maakt die door.

Sajarano

Dikke vette pluim voor Roglic! Hij maakt het waar. Wat ik vooraf al hoopte en vermoedde, maar nog niet helemaal uit durfde spreken, heeft hij nu voor mij bevestigd. Hij hoort bij de top en ‘mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen!’, hij heeft inmiddels het niveau en de potentie vanTom Dumoulin. Alleen nog iets minder ervaring. Onbegrijpelijk en onuitstaanbaar dat er vanuit de NL journalistiek zo weinig aandacht voor die klasbak is!

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@mus
Ja met jou velen, die dachten, dat Roglic een drieweekse GT niet aankon. Maar hij en ook Tolhoek laten zien, dat zij een drieweekse GT goed doorstaan.
Ik vind juist, dat Roglic en Kruijswijk samen wel een wig kunnen drijven in 't Sky-blok.
Wel las ik, dat Bennet volgend jaar de TdF? wil rijden. Met z'n drie kopmannen wordt 't wel erg druk voor de knechten.
@rahimns
Sorry dat meen je toch niet. Dylan Groenewegen heeft last van een tijdrijder? Ik dacht dat hij nu met Roosen en Jansen goed zat.
Roglic en Kruijswijk moeten nu aanvallen om de verloren tijd in de TTT goed te maken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan jij komt toch met de opmerking op een heel ritsje tijdrijders mee te nemen voor de TTT, dat moet dan toch ten kost gaan van iets?? Ipv wie zou jij die dan willen meenemen, je kan er toch echt maar 8 opstellen...

kelderfan

'@Borsje
Eens, dat Tolhoek echt grote stappen voorwaarts maakt. Nog even en dan krijgt hij zijn eigen trein.
Even dromen.
TdF 2019 met Kruijswijk met Bennett, Roglic, Clement en Gesink;
Giro 2019 met Antwan Tolhoek met Koen Bouwman, Laurens De Plus, Floris De Tier en Daan Olivier.

kelderfan

'@rahimns
Ik zeg toch niet, dat die hele rits gehaald moet worden. Maar een extra ITT-renner is toch niet verkeerd, lijkt mij.
Ik zeg alleen, dat een Bevin meteen ingezet kan worden. Brandon McNulty blijft voor mij de 1e. keuze.

xistnc

'@kelderfan
Een 'extra' renner mag dus niet, dat probeert iedereen je duidelijk te maken. Die renner zal 'in plaats van' iemand anders mee moeten. En dat gaat dus ten koste van een ander doel. Wat is daar moeilijk aan?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar ten koste van wie wil je die dan inzetten... ?? Je moet dan dus een renner uit de sprinttrein van Dylan halen als je ook Kruijswijk, Bennett, Roglic, Clement en Gesink naar de Tour wilt sturen volgend jaar.

1 2 ... 296 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.