Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 297 ... 481 482
wieler4live

In de Giro had iemand een lijstje met WT punten tot op dit moment gehaald waren. Weet zo even niet meer wie het was maar heeft iemand enig idee hoeveel punten er tot nu gehaald zijn door de ploegen?

wolfje

Kan iedereen wel moeilijk doen, maar ik vind het een schitterende tactische vonds, gewoon een extra tijdrijder toevoegen

Poeksel

Bedoel je dit wieler4live?

https://dataride.uci.ch/Results/iframe/RankingDetails/27?disciplineId=10&groupId=3&momentId=28456&disciplineSeasonId=89&rankingTypeId=2&categoryId=22&raceTypeId=0

Of http://www.uci.ch/road/ranking/ en op team ranking klikken.

kelderfan

'@rahimns
Bennett gaf aan, dat hij volgend jaar de TdF wil rijden; maar je begrijpt toch zelf wel dat 1 van de drie de Giro gaat rijden.
Ik zeg ook even dromen.
Maar die TTT-rijder kwamen zij nu te kort.
Dus volgend jaar zou 't zoiets kunnen worden. Roglic en Kruijswijk met Clement? {TTT-rijder}, Gesink en Tolhoek voor de klimtrein en Groenewegen met Roosen en Teunissen/Jansen.

wieler4live

'@poeksel nee ik bedoel de WT punten die tot nu in de tdf gehaald zijn sorry niet helemaal duidelijk

jarinboybro

'@wieler4live

Even snel uitgerekend, niet zeker of het klopt

Quick-Step 715
Bora 585
Sky 530
Bmc 410
LottoNL 270
Bahrein 255
UAE 255
Astana 255
Trek 220
Movistar 165
Sunweb 110
Ag2r 75
Fdj 70
Mitchelton 45
Lotto soudal 40
Katusha 30
Dimension data 5
Education First 0

Edit: maak direct na de Tour nog een lijstje incl. punten van de eindklassementen.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Dylan en Lars gaan juist zeer goed met elkaar. Lars wil ook graag rijden voor Dylan.

wieler4live

Dank @jarinboybro
Doen ze het toch weer heel goed zeker als Roglic en Kruijswijk dit vol kunnen houden na sky zoon beetje de beste ploeg qua wt punten

Wielerfan1987

Eigenlijk verwacht ik dat TLJ voor volgend jaar de keuze zal maken tussen Roglic en Kruijswijk
Dat ze slechts 1 van deze naar de Tour zullen laten gaan, waarschijnlijk bijgestaan door mogelijk Bennett en Gesink die de dubbel vermoedelijk weer zal willen doen.

Ergens denk ik dat Kruijswijk nu beseft dat voor hem podium in de Tour wel erg moeilijk zal gaan worden, zeker nu een van de podium pretendenten zijn eigen ploegmaat is, en dat hij zijn voorkeur weer naar de Giro zal gaan verleggen.

tendam

Kruijswijk gaat de top-5 vermoedelijk wel halen, dan is podium natuurlijk ook een reëel doel. Maar de Giro kan hij winnen.

KJP

Lijkt me nog geen uitgemaakte zaak dat hij de top-5 Gaat halen toch? Wie gaat hij dan inhalen?

Laatst gewijzigd
nickdt

'@KJP

Quintana kan die nog makkelijk voorbij bergop en in de tijdrit.

Timothy12

'@KimJungPoels
Quintana. Kruijswijk heeft een duidelijk betere tijdrit in de benen.

molovin

'@KimJungPoel, Quintana valt met de huidige verschillen wel te verschalken in de tijdrit. De top 4 is buiten schot tenzij ze een enorme inzinking krijgen vrijdag.

TLJ doet het wel echt super deze tour. Het team is zich ook erg aan het ontwikkelen naar een hoger plan. En ze worden ook echt heel breed. Veel renners voor in de bergen/rittenkoersen, een topsprinter en vanaf 2020 (2019?) een topper in het voorjaar met Van Aert. Tel daarbij de lange duur van hun sponsorcontract bij op en verhoging vanhet budget en het is gewoon een topteam.

KJP

Sowieso is dat maar de vraag met al die hoogtemeters in de tijdrit, Kruijswijk is geen Roglic of Dumoulin. En daarnaast was Quintana vandaag wel behoorlijk sterk. Ik sluit het zeker niet uit, maar vermoedelijk lijkt me wel erg optimistisch.

Loek de Rooij

Kruijswijk reed iedereen op een hoop in een klimtijdrit (behalve Forifolov dan) en hij reed in andere lastige tijditten in de Giro en Zwitserland in (top)vorm ook dik top 10. Met het huidige verschil en de huidige vorm moet hij Quintana wel kunnen hebben zou je zeggen.

Jopie

Afgaande op wat we de derde week gezien hebben tot nu toe is Roglic op dit moment de beste man in koers samen met Thomas. Wanneer Thomas vrijdag enigszins een slechte dag of slecht moment heeft (wat ik niet onmogelijk acht) lijkt me zelfs de eindzege nog mogelijk voor onze Sloveense vriend. Of zit ik nu iets te veel te dromen.

Laatst gewijzigd
tdola

Iets teveel aan het dromen lijkt me

mus van de maasstad

Zit niet te dromen jopie, eet je pizza

Quintana verloor maar iets van 1.15 op dumoulin in de afsluitende tijdrit in de giro2017. En die was vlak

In die heuvel tijdrit verloor die trouwen wel meer dan 2.30 geloof ik

Tijdritten op de (één na) laatste dag in een GT zijn meer van wie is er nog "fris" dan wie is de betere tijdrijder. Eerst morgen en vrijdag maar doorkomen en dan zien we wel hoe het er voor staat

Yeez

Dat was ook niet zo’n lange vlakke tijdrit. @mus

Ik zie roglic nog 3de worden ten koste van froome in de tt en kruijswijk 5de ten koste van Quintana. Meer zit er ook echt niet in, en dan hebben beide mannen een legendarische tour gereden.

ti-raleigh

'@laatste man
net zulke goede vrienden als Geraint T. en Chris F. zeker.
We zullen zien of Lars en Dylan echt goede vrienden zijn. Als Lars echt belangrijk kan zijn voor de trein van Dylan, dan blijft hij bij TLJ, want ze zullen wel gek zijn om een belangrijke pion voor de belangrijkste renner van de ploeg te laten gaan. Zit Lars volgend jaar bij een andere club, dan weten we genoeg.

Wielerfan1987

Met alle respect,

maar ik heb Lars nog nooit een meer dan geringe inbreng in de trein van Dylan zien hebben, en die ene keer dat hij het wel had kunnen doen reed hij het treintje in de poep door voor zichzelf een aanval te willen plaatsen (NK2017)

Het klinkt natuurlijk wel als een ideaal scenario; een man met het postuur, vermogen en bravoure als Lars koppelen aan Dylan, maar met Lars in de trein heeft het bij mijn weten nog nooit gewerkt....

kelderfan

'@Wielerfan1987
Ik weet niet of ik dat hier mag dumpen, maar SEG heeft er weer een talentje bij; wel Portugees Tiago Antunes, die 11e. werd in de door Williams met hulp van Jan Maas gewonnen Ronde de l'Isard.

En je hebt gelijk met Lars Boom, die 't wel zou moeten kunnen, maar tot nu toe heeft dat niet gewerkt.
Ik denk wel, dat in de TdF 2019 Groenewegen met Roosen en Teunissen ook goed zit.

mus van de maasstad

'@jesse

Veel vlakker krijg je ze niet hoor. 29.3km

https://www.touretappe.nl/giro-2017-parcours/etappe-21-italie-route-2017/

Laatste man

Wat een onzin redenatie. Lars en Dylan gaan erg goed met elkaar, net als hun vriendinnen. Dat heeft niks te maken met waar Lars volgend seizoen gaat rijden.

Overigens heeft Lars in PN, Noorwegen en Slovenie in dienst gereden van Dylan.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 297 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.