Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 304 ... 481 482
Wildebert

Voor mij de mooiste kilometers van deze Tour: Gesink die al hengstend flink tijd terugpakt op Landa&co met als topping de Skyers die ontploften. Werkelijk grandioos Gees!

Kruisberg

Die van sky ontploften niet helemaal hoor. Castroviejo zat er toen gewoon nog aan, zo'n hele goede klimmer is dat nou ook weer niet.

Laatste man

Ik had Steven wel eindelijk eens die grote overwinnig gegund. Wat een Tour, maar sneeuwt onder bij het goede rijden van Dumoulin (Nederlander) en Roglic (ploegmaat).

Vuelta rit dan maar?

tendam

'@kruisberg
Hij reed Castroviejo er toch echt af... die zat letterlijk te roepen in z'n wiel. Mooi moment was dat. TLJ heeft de manier gevonden om de Sky-trein te kraken, dit zullen ze wel onthouden.

@sooike
Van waardeloze ploeg naar Post/Raas-achtig binnen één etappe... nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar je bent nu misschien iets te positief ;)

Laatst gewijzigd
wieler4live

'@laaste man
Die sneeuw he.... Die zit Kruijswijk wel vaker dwars

xistnc

53km: 3m37 - Poels
52km: 3m26 - Yates*, Durasek
51km: 3m11 - Ten Dam
50km: 3m10 - Amador*
49km: 3m09
48km: 3m02 - Soler, Castroviejo
47km: 2m33 - Valverde, Gaudu
46km: 2m17
45km: 2m06
44km: 1m57 - Alaphilippe*
43km: 1m38 - Van Garderen

Aldus het verloop van de voorsprong van Landa/Bardet/Zakarin tijdens de 10km die Gesink op kop aan het hengsten was. Rechts de lossers, waaronder enkelen (*) die terugzakten uit de kopgroep.

Gesink van kop af ... Nu eens zien of hij nog achteraan aan kan pikken

Lol.

peerduell

'@sooi. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Er waren overigens meerdere personen die pal achter deze ploeg stonden/bleven staan. Misschien omdat die toch beter zagen/inzage hadden in wat er werkelijk binnen die ploeg aan de hand was en de kwaliteit van de leiding toch beter inschatten dan jij. Sommige “projecten” hebben tijd nodig en een (lange termijn) visie. Dat hebben ze bij deze ploeg vooralsnog ,ook gezien het budget!, geweldig gedaan. Het project is nog steeds niet af gezien de (verwachte) versterkingen en doorselecteren. Je moet het alleen wel (willen) zien. Chapeau voor Team Lotto Jumbo dat nu moet laten zien dat ze bij de top 5 van de WT ploegen kunnen(blijven) behoren. Ik heb er vertrouwen in en het maakt het wielrennen (gelukkig) aantrekkelijker om naar te kijken als er meerdere ploegen zich niet neerleggen bij de hegemonie van een “ploeg met geld”. TLJ heeft bewezen dat geld alleen niet alles bepaalt en dat “slim en inventief omgaan met je beperktere middelen” veel belangrijker is

ti-raleigh

Euhmmmmm
Als het slecht gaat, moet je toch af en toe iets positiefs zoeken. Als het goed gaat, mag je toch nog wel kritieke puntjes aanhalen om scherp te blijven.
Er was hier iemand die alleen maar tegen schenen trapte en met stront gooide. En nu in 1 keer steekt hij de loftrompet. Mwah.. neuh, laat maar.

S. Morgenstern

+1

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Sooike respect... ik ken je nu al een jaar of 8 en dit had ik niet zien aankomen. Ik geniet zeker en met mij hopelijk heel veel wielerfans. Maar er komen ook zeker wel weer slechtere tijden en dan kan je weer helemaal los ;)
We zijn het in het verleden zeer zelden eens geweest als het om deze ploeg gaat maar mooi om eens samen te genieten van de prestaties.

xistnc

Maar goed dat rahimns geen meisje van 14 met een beugeltje is. Hij zou onmiddellijk ten prooi vallen aan de eerste de beste loverboy.

Yeez

'@xistnc goed punt, heel grappig ook. Hoe oud ben jij dan? Geestelijk niet veel ouder en zeker niet wijzer Remko

ghostwriter

'@Kruisberg
Castroviejo ging eraf toen Gesink op kop reed en Froome en Kwiatkowski werden duidelijk gekookt waardoor ze bijna niets meer overhadden toen Gesink van kop af kwam. Het feit dat Thomas voor het eerst deze Tour geisoleerd kwam te zitten kwam doordat Gesink tien kilometer lang een tempo hanteerde wat van de Sky mannen alleen Thomas echt kon volgen. Hopelijk leren de andere ploegen hiervan en zorgen ze samen voor dat de volgende grote rondes er harder bergop wordt gereden dan de Skybot knechten aankunnen. Dan offer je als ploeg natuurlijk je eigen knechten vroeger in de etappes op maar zo kan je de kopmannen van Sky isoleren en dan wordt het een man tegen man gevecht waarbij de kopmannen van Sky zelf achter aanvallers aan moeten gaan om hun positie te verdedigen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik denk dat er weinig andere knechten zijn die hetzelfde kunnen.

FBahamontes

En zo eindigt een goede Tour in een totale deceptie...
Al vind ik het ook wel erg mooi dat de stuitende en walgelijke arrogantie wordt afgestraft. Ze hebben bij de ploeg blijkbaar helemaal niks geleerd van de Giro van 2016.

Laatste man

Kneus.

S. Morgenstern

Hilarische Tour de France trollen; ergens ga je ze nog missen ook..

FBahamontes

Ook nog inhoudelijke argumenten? Want ik benoem gewoon feiten.
Bij topsport telt alleen het podium, of je nou 4e of 40e wordt is totaal irrelevant.

Loek de Rooij

Lol, serieus? Als het tussen 1 en 2 gegaan was had je waarschijnlijk hetzelfde gezegd over 'de overwinning' en dat het daar alleen om gaat. Vandaag teleurstellend, maar een 4e plek is gewoon goed voor je eerste klassement. Oh ja en er is er ook nog één 5e, maar dat doet er niet toe. Arrogante ploegleiders zijn dit schuld. Ga alsjeblieft terug naar cyclingnews of zijn ze daar ook al positief o ver TLJ?

Laatst gewijzigd
FBahamontes

'@luckyloek
Ik zou je allereerst eens aanraden op een taalcursusje te gaan, want je reactie is bijna onleesbaar.

Zoals verwacht word ik meteen weer belachelijk gemaakt, blijft triest om te zien hoe elke vorm van normale discussie op dit forum met de jaren steeds onmogelijker is geworden.

Hier zijn een paar redenen waarom de uitspraken van de ploegleiding zo voorbarig en dom waren:
1. Je weet dat Froome Roglic gewoon weer voorbij gaat, aangezien Sky al jaren mooie gemotoriseerde fietsen heeft voor hun tijdritten en alle renners die voor Sky rijden 'opeens' toptijdrijders zijn.
2. Roglic heeft tot nu toe 2x een tijdrit gereden aan het einde van een grote ronde, en 2x was die niet goed. Daaruit blijkt dat hij aan het einde van een grote ronde niet meer in staat is om toptijdritten te rijden zoals hij normaal wel kan. Dat wordt vandaag ook weer bevestigt.
3. Dumoulin heeft daarentegen juist bewezen dat ie nog wel goede tijdritten kan rijden aan het einde van een grote ronde, dus de kans dat je die voorbij ging was ook al praktisch 0.

nickdt

'@SS3000NL

Menchov staat officieel nog in de boeken als de winnaar van de Vuelta van 2005, niet Heras (Dus deze moet je meerekenen).

Rawolf

Fbahamontes

Knap dat je dit allemaal al wist, had het graag van tevoren gehoord.

Roglic was hier vandaag gewoon de favoriet samen met Dumoulin. Niet alleen op dit forum.

S. Morgenstern

Onbegrepen genie heb je! Hopelijk vind je je plek..

Kelderman Rules

'@FBabhamontes win je 3 etappes en wordt je 4e en 5e in het klassement wat niemand van te voren verwacht en dan praat jij over een deceptie?
Wat ben jij voor een azijnpisser? Wat er voor je eindigt hoef je je niet voor te schamen lijkt me en ze hebben zich zelf meer dan getoond in de ritten die er toe doen. En een beetje arrogantie is goed hoor, ook om je eigen mensen nog meer te motiveren.
Maar jij mag het zien zoals je wilt hoor, geen probleem. Hoop dat je in leven ook kunt genieten van dingen.

S. Morgenstern

Een deceptie die ook nog eens te verwachten viel. Consequent zijn is irrelevant voor trolletjes.

1 2 ... 304 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.