Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 305 ... 481 482
Lebbes

Bij het wielrennen zijn wt punten te behalen. Dus maakt het wel degelijk uit om dicht bij het podium te eindigen.
Bij andere sporten gaat je vlieger wel op.

Loek de Rooij

Er misten een paar letters door het typen op mijn telefoon, die had ik al aangepast. Verder mag je mij vertellen wat er taal technisch allemaal mis is met mijn reactie... De zinsopbouw kan zeker beter, maar dat maakt het niet 'bijna onleesbaar'.

Mij bekruipt gewoon het gevoel dat je blij bent eindelijk weer een reden te hebben om kritiek te mogen uiten. Je komt met argumenten die achteraf inderdaad makkelijk toepasbaar zijn, maar de rit van gisteren deed niet vermoeden dat Roglic vandaag een mindere dag zou hebben. De ploegleiders hadden alle vertrouwen in Roglic en dat was niet onterecht.
Natuurlijk mag je jezelf niet rijk rekenen vooraf, daar heb je een punt. Je komt hier echter niet om een punt te maken, maar om lekker kritisch te mogen zijn. Sommige mensen zouden dat als trollen classificeren. Zo ver wil ik nog nier gaan, maar je hebt de schijn tegen. Leesbaar genoeg voor je?

Laatst gewijzigd
skylimit

'@vlek ik denk niet dat de ploegleiding en ook Roglic "deze deceptie" nog verwacht had. Je kan niet spreken van een deceptie natuurlijk, want 4e en 5e worden is natuurlijk bovenverwachting, maar als je zo dicht bij het podium bent, wil je dat toch pakken. Froome blijft Froome, helaas voor Roglic een
slechtere dag op het verkeerde moment.

Imbatido

Mathieu Heijboer voortaan niet meer invliegen svp.

tendam

'@fbahamontes
Captain Hindsight, misschien moet je in je geniale overwegingen meenemen dat Roglic in de slottijdrit van de Tour vorig jaar van fiets moest wisselen omdat hij niet kon schakelen, en toch nog 11e werd of zoiets. Bepaald niet slecht dus.

Het is licht teleurstellend, maar voor een eerste poging om een klassement te rijden en met dit deelnemersveld natuurlijk heel goed. Roglic heeft geen echt slechte dagen gekend, hoogstens matig zoals vandaag. Helaas had Froome vandaag een superdag.

FBahamontes

Iets kan ook gewoon een deceptie zijn als je het van te voren ziet aankomen.
En er zijn inderdaad een hele lading WT punten te behalen met een 4e en 5e plek. Het hele systeem van die punten druist echter wel tegen alle principes van topsport in, hoe eerder dat wordt afgeschaft, hoe beter.

Tot slot: ik ben helemaal niet 'blij' om kritiek te leveren. Ik wil ook niks liever dan dat de ploeg het goed doet, je me nou geloofd of niet. Ik vind het echter wil belangrijk om ten alle tijde kritisch te blijven.

S. Morgenstern

'@skylimit; natuurlijk zullen ze daar teleurgesteld zijn over vandaag. Ik stip enkel aan dat het volgens het trolletje voor vandaag blijkbaar een goede Tour was, waarbij het te verwachten viel dat Roglic nog van die podiumplaats zou vallen, en dat het uitkomen van die verwachting de goede Tour plotseling veranderd in een deceptie, omdat alleen het podium telt. Dat kan gewoon niet allemaal tegelijk zo zijn. #Derrida

Kruisberg

Goede tour geweest voor TLJ!! Maar de uitspraken van verhoeven, plugge en maassen vond ik gister niet oke. Daarom misschien ook wel lekker dat die arrogantie even afgestraft wordt. Hoop dat ze in het vervolg realistische taal uitspreken en niet te hoog van de daken roepen.

Loek de Rooij

Ik wil ook niks liever dan dat de ploeg het goed doet, je me nou geloofd of niet.

Ik adviseer je om een cursus Nederlands te nemen. Deze zin is nauwelijks leesbaar.

skylimit

'@vlek voor TLJ is het de beste tour tot nu toe geweest, al zullen ze wel met een ietwat katerig gevoel zitten en een klein deja-vu hebben na de giro 2016 toen Kruijswijk het podium miste. Dat zal toch pijn doen, als je er zo dichtbij bent, maar ja dat is ook topsport.

kelderfan

Deceptie is een beetje te zwaar aangezet.
Jammer dat Roglic zijn derde plek weer moest inleveren. Toch kan TLJ tevreden zijn met een prima gereden TdF.
Want een 4e. en 5e. plek in de TdF met 3 x een ritoverwinning is niet verkeerd.
Wat te doen volgend jaar. Alle ballen op 't klassement richten?

achtpuntzes

Nou, proficiat mannen!

Is gewoon een heel goede Tour geweest, met plek 4, 5 en drie ritzeges. Daarnaast was de manier van koersen van de ploeg fris en aantrekkelijk, althans, dat vind ik.

Daarnaast geeft een aantal zaken enorm veel vertrouwen in de Toekomst. Groenewegen kan nu echt van alle grote namen winnen, is Roglic doorgebroken als klassementsman in een grote ronde terwijl kopman Kruijswijk weer op t niveau zit van de Giro die hij bijna won, en heb ik een uiterst gemotiveerde Gesink gezien, die helemaal gelukkig lijkt in zijn nieuwe rol. Dan ook nog Tolhoek die het best goed deed in de schaduw.

Minpuntje was dan toch de ploegentijdrit, daar zou ik nog eens aan werken als ik TLJ was.

Koosr1946

Gelukkig zijn er ook nog mensen die hier wat tegengas durven te geven.
Een 4e plaats telt niet voor een sponsor, had je net zo goed 91e kunnen worden
Als je dat hier aangeeft hoef je niet gelijk een azijnpisser te zijn.
Maar geniet er allemaal maar van, ik doe dat wel van TOM

Laatste man

Vanmiddag gaf je je trollgedrag nog toe. Ga gewoon eens weg joh. Eng figuur.

ghostwriter

'@Koosr1946
Hahahahaha, een vierde plek in de Tour telt niet voor een sponsor. Volg jij het wielrennen pas sinds een paar dagen?

achtpuntzes

'@ Koosr1946

Weet je wat nou echt heel erg leuk is? als je van zowel de prestaties van Sunweb als die van TLJ kan genieten. :p

veld

" Kelderfan. Helemaal met je eens.Zeer tevreden zijn over TLJ en wat volgende Tour betreft zou ik , uiteraard ook afhankelijk van het parcours, nog meer dan dit jaar richten op het klassement. Ik zou dan voor Groenewegen alleen Roosen meenemen en verder ondersteunende renners voor het AK. Ik denk dat Groenewegen in de laatste vijf km zijn eigen winnende weg wel kan vinden, nadat Roosen hem bij de eerst 20 heeft afgezet. De eerste 200km van de sprintetappes gewoon profiteren van de echte sprintersploegen.
Overigens (heyboer) opvallend dat het grootste deel van het tijdverlies zowel vandaag in de itt als eerder in de ttt in de eerste helft van de tt viel! Aandachtspuntje voor Heyboer zou ik zeggen.

rennerske

Wat een ongelofelijke knappe Tour van TLJ!
Op dit hoge niveau, met deze tegenstand, zo ongelofelijk goed presteren!
Movistar, Astana, Mitchelton , om maar eens wat te noemen, gedegradeerd tot kansloze meerijders.
Niets maar dan ook niets dan lof. Driewerf hulde.

tdola

Superknappe tour met 3 overwinningen en 2 top 5 plaatsen in ak. Wel teleurstelling dat roglic 3e plek vandaag niet kan vasthouden, laten we wel wezen.

Ook knapoenprestatie van dumoulin met een minder team.
Genoeg te genieten vanuit nl perspectief en lotto jumbo perspectief.

Trollen/alleen negatief commentaar komen geven als koos gewoon negeren, zijn toch niet voor rede vatbaar. Ban op zo iemand zou niemand erg vinden.

Wielrennertje

Gesink kan nog erg van waarde zijn hoor. Gewoon een goed gesprek met hem hebben, dat ‘rittenkapen’ uit z’n hoofd zetten en als knecht laten rijden voor bijv. Roglic. Ik denk dat het ritten winnen niet voor hem weg is gelegd. Wat hij gisteren deed was puik werk en als hij geen energie meer verspilt in de ontsnappingen kan hij er langer bij zitten etc.

S. Morgenstern

Vijf kilometer bij de eerste twintig zitten. Makkie..

skylimit

'@8.6 ja, de ploegentijdrit hebben ze nog niet goed op de rit, althans ik heb geen goede ploegentijdrit meer gezien sinds de Vuelta 2015.

Rawolf

Ben nu toch benieuwd hoe tlj het volgend jaar zal vormgeven in de tour. Neem aan dat Groenewegen weer voor ritzeges wil gaan en Roglic als klassementsman smaakt ook naar meer.

Wildebert

Hulde aan TLJ. Klasse tour gereden. Definitieve doorbraak van Roglic. Steven die bevestigt, net als Dylan en bovenal genoten van Gees. En bij het kader TLJ is een tikkie respect voor Tom erg op zijn plaats.

S. Morgenstern

Deze editie heeft een goede indicatie gegeven dat je met deze blauwdruk uitstekend vooruit kunt.

1 2 ... 305 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.