Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 33 ... 481 482
S. Morgenstern

Dat ze met hem een duidelijk plan moeten hebben, met een interessant programma, waarbinnen een Giro deelname niet afhankelijk moet zijn van prestaties in de TDU.

mus van de maasstad

Waarom zou je iemands Giro selectie in mei laten afhangen van presteren in de TDU in januari? Ik snap hem niet.

klassementsrenner

Het is onzin dat de TDU de doorslag is voor een Giro voor Olivier. Het is altijd maar de vraag hoe je de wintervakantie bent doorgekomen. Sommige denken goed en dan valt het in de wedstrijd tegen. Het is maar net hoe snel je weer in het wedstrijdritme komt. Verder speelt het overbruggen van tijdzones ook een rol. Verder wil een goeie(of slechte) down under meestal niks zeggen over de rest van het seizoen.

Loek de Rooij

http://wielerverhaal.com/2017/12/ik-word-vaak-aangetrokken-tot-wat-ik-niet-kan-zo-blijf-ik-gemotiveerd/

Kort interview met Roglic

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Helaas staat er weinig in over zijn programma maar ik haal hier in ieder geval niet uit dat hij naast de Tour ook in de Giro zal starten. Gezien zijn focus op kortere etappewedstrijden lijkt het mij vreemd als hij 2 grote rondes gaat betwisten dit jaar.

S. Morgenstern
robertowilco

'@Rahimns dat heb ik al eens eerder aangegven, ik denk niet dat Roglic de Giro gaat rijden, als hij voor de één weekse wedstrijden zijn doel maakt, dat word toch teveel van het goede, ja TA of PN en dan heb je Catalonië of Catalaanse week, maar de rest zit toch veel te kort bij de Giro, Dan is het trouwens voor mij al duidelijk dat, zonder ziekte of valpartijen, Kruijswijk, Boom, Gesink, Groenewegen, Clement, Roglic naar de Tour gaan. En dan zullen er nog 2 renners voor Groenewegen bij komen.

Yeez

'@rahimns dat lijkt mij ook.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

'@vlek,

Jammer dat het zo'n stuk voor betaalklanten is

EmPeHa

Misschien is het hier al een keer vermeld, maar vanavond op Ziggo
http://tvgids.mobi/19377122-Bram-Tankink.html
docu: Stoppen of doorgaan

FritsvanHoefelen

Duurt alleen nog even. Er is nog voetbal

lettyb

Ja irritant dat de voetbal uitloopt

Adrianus en Patrick

Ja, wel leuk dat het ervoor is. Goed inkijkje in het leven van een topsporter en bovendien een leuke kerel!

Mooi ook om de visie van Bram te horen over trainers en hun trainingsprogramma's
Echt een ervaren prof van de oude stempel

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

Ook een bepaalde wielrenner "uit Hapert" krijgt nog een subtiele schop na.

S. Morgenstern

Castelijns? Wat was daarmee?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Vlek op zich niet zoveel... Tankink gaf aan dat jonge renners soms wat laten liggen door niet te verhuizen naar bijv Spanje of zelfs Limburg maar blijven hangen in hun eigen omgeving. Daarmee trainen ze te weinig heuvel/berg op om zichzelf te ontwikkelen. Wil je al wielrenner er echt alles uithalen dan moet je dat soort opofferingen doen. En hij noemde dus Hapert, als plaats waar je dan bleef wonen en daarmee bedoelde hij dus Castelijns.

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

de renner uit Haper tHeeft er dus in zijn ogen niet alles aan gedaan om te slagen als prof en dat lijkt hem dus fataal geworden te zijn.

kelderfan

Ik dacht dat er weer met Castelijns werd gebeld? Maar Castelijns een jonge renner noemen of heeft hij nog een jongere broer.

Spruch

Gezien de snelle en duidelijke communicatie van de voorlopige selecties voor Giro en Tour heeft de staf van TLJ wel het een en ander geleerd van vorig jaar. Goed om te zien dat ze bij deze ploeg echt proberen een lerende organisatie te zijn en uit het verleden proberen te leren voor de toekomst.

xistnc

Het is maar net hoe de puzzelstukjes vallen, dat heeft weinig met 'leren' te maken. Het ene jaar is het andere niet, de ene ronde is de andere niet. Volgens mij staat overigens de selectie voor Giro en Tour de laatste jaren al in een vroeg stadium nagenoeg vast. Al kan er altijd nog wat gebeuren in de tussenliggende maanden.

De Vuelta is weer een heel ander verhaal.

Onbekende gebruiker

'@kelderfan
Doel je op het feit dat ze hem alsnog een contract aan willen bieden nu Lobato pleite is?

kelderfan

'@Jandepandaman
Ik zag zoiets voorbij komen, maar ik las ook, dat hij gestopt was.

kelderfan

'@Spruch
Het is zeker goed, dat TLJ probeert duidelijke keuzes te maken, wat betreft de GT's.
Alleen hoop ik, dat zij nog eens kijken naar de puzzel, want Gesink en Giro lijkt mij niet ideaal. Beter voor Bennett worden Battaglin en De Tier/Olivier alsnog toegevoegd. Bennett heeft met die jonge garde al de ToC succesvol afgerond.

mus van de maasstad

'@Kelderfan

Waarom lijkt de combi Gesink en Giro niet ideaal?

Hij lag toen op koers voor een podiumplek toen hij bevangen werd door de kou en minuten verloor op die aankomst bergop. 1 of 2 dagen later reed hij voor de etappe en ik had nog moeten zien of hij die niet had gewonnen als zijn ketting er niet af was gelopen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

En dat kwam vooral door de verkeerde kledingkeuze... iets waar tegenwoordig al weer veel stappen in zijn gemaakt. Dat slechtweer verhaal is ook een eigen leven gaan leiden.

1 2 ... 33 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.