'@LM
Welke betrouwbare ervaren renners met koersinzicht bedoel je. Wagner heeft koersinzicht; alleen hij is er niet altijd als de sprint begint. Lindeman is een prima renner, maar dan wel bij een ploeg als Roompot. Lars Boom heeft koersinzicht en ervaring. Hij leek gisteren goed bezig, maar moest er als 1e. vanaf en dat gaf wel te denken.
@vlek
Als De Plus bij TLJ had gereden, had hij Bennett goed kunnen bijstaan, want hij zat er wel bij in de finale en dat was in TdP niet de 1e. keer.
"De Plus kon na de inleiding van De Tier niet overnemen. Beetje zoals Tolhoek na het doortrekken van Gesink ook min of meer voor spek en bonen in de groep zat. Het was in beide gevallen aan de kopmannen om het af te maken."
Ja, dat is jouw insteek, maar waarom moest De Plus in dit geval overnemen dan. Hij reed in 't kielzog van Bennett toch.
Ik vind dat Lindeman wel wat makkelijk afgeschreven wordt. Ik weet niet hoe men bij de ploeg staat tegenover zijn prestaties, maar mijn beeld is dat hij in de hier al eerder genoemde eerste 150km toch veel werk opknapt. Daarnaast reed hij heel behoorlijk in de Brabantse Pijl en AGR dit jaar, waar hij voor eigen kans mocht rijden.
Het is geen topper, maar wel een oerdegelijke renner met een sterk uithoudingsvermogen in zware koersen.
Misschien moet je dan uitleggen waarom een type De Plus van meerwaarde was geweest en wie van de huidige selectie dat dan had kunnen zijn en wat die had moeten doen. Waarin schoten Batta en de Tier tekort? Had De Plus Henao gesloopt?
Had Bennett dan 300 meter later kunnen/moeten aanvallen en waarom was dat beter/had hij dan wel meer succes gehad?
'@ghostwriter
Hoe verwacht je dat ik je een precies aantal ga geven op die eerste vraag. Daarnaast heb je het over keuzes op andere terreinen, het leuke aan tijdrijders is dat behalve wanneer je het hebt over een steven lammertink of rasmus quaade dat ze naast de tijdrit discipline vaak ook uitblinken in andere disciplines. Vaak zie je dat tijdrijders aardig kunnen klimmen of van meerwaarde zijn over de kasseien of in de sprinttrein. Een bookwalter zou bijvoorbeeld een prima vervanger zijn voor clement mocht hij stoppen. Onze eigen van emden kan bijvoorbeeld alleraardigst over de kasseien. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor stefan kung al zit hij nu al bij een ander team. Maar you get it ik kan zo nog wel even doorgaan...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.