Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 352 ... 481 482
KJP

Vind van Schip niet meteen een renner die graag knecht eigenlijk en ik denk dat hij voor een andere rol te kort komt.

Lijkt me een prima renner om heel wat jaren leuke resultaten te boeken op PCT niveau.

tendam

'@kelderfan
Sam Oomen heeft meer talent dan Kruijswijk? Ik denk het niet. Kelderman vind ik als renner voor de grote rondes ook niet meer potentie hebben.

@romans vainsteins
Qua Roompot-talenten is Taco van der Hoorn beter.

kelderfan

'@tendam
Die twee zijn eigenlijk niet te vergelijken. Want Stevie is een steengoede GT-rijder; Sam Oomen komt er aan en heeft een tijdrit. Dus die wordt echt de Nederlandse GT-rijder voor de toekomst. Hopelijk kan Antwan Tolhoek hem bijbenen.

S. Morgenstern

De meest getalenteerde Nederlandse wielrenner... Ik heb geen idee wat de exacte criteria zijn, maar verwacht dat die andere Nederlandse wereldtopper (naast Dumoulin) toch ook tot de top drie zal behoren..

kelderfan

Die Jan Maas laat zich echt zien. Hij en Wynants doen 't kopwerk.

S. Morgenstern

Wynants weet niet wat hem overkomt, nog nooit is zijn knechtwerk zo positief beoordeeld.

Laatst gewijzigd
horsm

Kuss ziet er wel weer ongelofelijk sterk uit vandaag.... wat een vondst - en wat een goede beslissing om hem hier te laten rijden.

horsm

Kuss naar de Vuelta dit jaar, hoor ik net

simplex

Thuisritje ongeveer en gewend aan de hoogtes aldaar.
Scheelt Lotto Jumbo ook weer wat verplaatsingskosten :p
Vinden ze daardoor wel weer makkelijker een volgend talent uit USA

kelderfan

Het volgende talent uit de USA komt er aan.;)

simplex

Begint met een B als ik aan jou denk

kelderfan

Ja en Kuss is onderweg naar de Vuelta en slaat Colorado Classic over, want daar mogen zij maar met 1 mannetje minder rijden.

horsm

Overwinninen 26 en 27??

kelderfan

Wauw weer een mooie overwinning voor Sepp Kuss. Chapeau bijna 3 achter elkaar. Maar een mooie en verdiende zege voor Sepp Kuss.
Prima werk van 't team en Powless mag zich laten zien in Colorado Classic.

Laatst gewijzigd
Poeksel

2015: 6 overwinningen
2016: 19
2017: 26
2018: Nu al 27!

Dumoulist

lol, als dit zo door gaat kan Jumbo volgend jaar op papier net zo'n sterk klimteam als SKY op de been brengen voor de Tour. Gaat natuurlijk niet gebeuren maar het zegt wel iets over de ontwikkeling en de kwaliteiten binnen TLJ.

Rawolf

Tour niveau team Sky is heel ver weg

Eerst waren het de Amerikanen powless en kuss, nu zijn het voor mij kuss en powless. Smaakt naar meer.

kelderfan

'@Poeksel
En wat 't nog mooier maakt is dat er veel WT-zeges bijzitten.
En TLJ heeft er een klimmer bij.
Nu ziet de Vuelta-ploeg er ook een stuk beter uit met Bennett, Kruijswijk, De Tier en Kuss. Hopelijk komt Clement nog op tijd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dan wordt het klimmersblok in de Vuelta dus Kruijswijk, Bennett, de Tier en Kuss...

@Kelderfan ik denk niet dat Clement de Vuelta gaat rijden... ook al zou hij alweer aan het trainen zijn. Hij heeft al 3,5 maand geen koers gereden en dan zonder wedstrijdkilometers meteen aan de Vuelta beginnen.... ik geloof nooit dat de ploeg dat gaat doen. Ik denk daarom dat ze al voor Utah besloten hadden om het programma van Kuss om te gooien.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Waar werd er gezegd dat hij de vuelta gaat rijden lijkt me geweldig hoor maar is het al officeel?

kelderfan

'@wieler4live
Dat komt uit de mond van teamleider S.J. de Haan.

Poeksel

Dit is de bron: https://www.velonews.com/2018/08/news/kuss-set-to-make-grand-tour-debut-at-2018-vuelta-says-lotto-ds_474545

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

via Velonews: https://www.velonews.com/2018/08/news/kuss-set-to-make-grand-tour-debut-at-2018-vuelta-says-lotto-ds_474545

tendam

Tsja, wat goed is komt snel... blijkbaar stond de Vuelta vóór Utah al op de planning. Het is een risico, maar ja, Colorado is nu ook niet echt meer een uitdaging. Die ronde had hij ook gewoon gewonnen, mits geen pech.

kelderfan

'@tendam
Dat is wel heel makkelijk. In de Colorado Classic rijdt Adam Yates mee en dat met Haig en Power erbij wordt wel een serieuze krachtmeting mocht Kuss dat rondje rijden. Dus Powless toch nog 17e. geworden in Utah mag zich meten met Adam Yates wauw;)
Powless zal zich hebben gespaard voor de Colorado Classic.

1 2 ... 352 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.