Gesink niet in Colarado, ik zie net op zijn instagram account dat hij morgen zijn trainingen begint voor de Candadese koersen. Ga er niet vanuit dat hij nu overmorgen na Amerika vliegt om de dag erna al te starten in Colarado. Dus ik denk dat ze daar starten met 6 overige renners die nu al in Amerika zijn.
Tlj staat trouwens VIERDE op de lijst van meeste overwinningen dit jaar, na QS, Sky en Michelton. Verbluffend goed.
Ik denk dat ze de beste prestatie van de laatste tig jaren gaan neerzetten als team, en daarvoor hoeven ze dan niet naar China (een tijd terug wonnen ze daar in EEN koers een keer of 8, en haalden ze als team dat jaar veel overwinningen).
Kuss naar de Vuelta, die had ik nog niet verwacht. Maar met de prestaties van de afgelopen week is het een goed moment en de Vuelta is een goede grote ronde om je debuut te maken. Met Bennett, Kruijswijk, De Tier en Van Poppel erbij nu 5 man bekend. Ik verwacht Leezer en Wagner erbij voor Van Poppel en als achtste iemand uit het rijtje Van Emden, Boom, Battaglin of Roglic.
De berichten rondom het team Van Aert blijven bijzonder, een fusie zal het niet worden maar een mogelijke een co-sponsor naast Jumbo zou niet gek gedacht zijn en is volgens mij ook iets waar ze wel voor open stonden op het moment dat ze aankondigde vanaf 2019 zonder Lotto verder te gaan.
Gezien de ambitie van Wout van Aert verschuift de interesse van Crelan toch ook naar de weg.
TLJ heeft nu 2 poten en waarom geen 3.
Het is een goede zaak, dat Lars Boom mee gaat naar de Vuelta. Kennelijk voelt hij zich weer een stuk beter na het rondje Polen.
Als Battaglin meegaat, dan lijkt mij dan Danny van Poppel afhaakt voor de Vuelta. Hij was niet in goede doen tijdens het rondje Polen.
Laat van Poppel maar met Gesink meegaan naar Canada, want hij kan aanvallend rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.