Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 355 ... 481 482
KJP

Dat is waar, dan is de lol er snel vanaf. Krijgen we alleen nog discussies met elkaar over zaken waar beide meningen op zich prima te beargumenteren zijn. Nee dan is dit toch leuker inderdaad. ;)

SS3000NL

'@Kelderfan, het stukje over Utah als voorbereiding voor oa Woods staat niet tussen aanhalingstekens, oftewel, is geen quote, maar een opmerking van de auteur.

@tendam, in the card betekent een mogelijkheid, geen zekerheid. Schat dat het voor iedereen op de voorlopige startlijst een mogelijkheid was.

tendam

'@ss3000nl
Ja hallo, dan heb je altijd gelijk natuurlijk :) Kuss ging ervan uit de Vuelta te zullen rijden, dat lijkt me duidelijk.

Wielerfan1987

'@kelderfan,

Waarom zijn de bananen krom???

Niemand weet waarom van Poppel minder was of is dan gehoopt, behoudens misschien zijn trainer.

En jij claimt dat het van tevoren nooit heeft vastgestaan dat Danny twee GT's zou doen.
Welnu, ben jij bij de diverse besprekingen van ploegleiding en renner geweest om die claim te kunnen ondersteunen met feiten??

Het is inderdaad nooit als zekerheid in de publiciteit gebracht dat Danny twee grote rondes zou rijden omdat je altijd een slag om de arm moet houden.
Maar wie zegt dat het niet de planning van de ploegleiding is geweest om Danny juist twee grote ronden te laten rijden?
Wellicht is het goed voor hem voor zijn basis voor volgend jaar nadat hij afgelopen jaren bij Sky geen grote ronden meer heeft gereden en uberhaupt weinig koersdagen heeft gemaakt.

De ploegleiding en omkadering laat keer op keer zien doordachte keuzes te maken met een bepaald doel met/voor een renner voor ogen, wie zegt dat twee grote ronden in een jaar niet bij het plan voor van Poppel hoort?

SS3000NL

'@tendam
Ja hallo, zo heb jij altijd gelijk. Jij vindt dat hij er vanuit ging en dus is het zo. Shall we agree that we disagree?

gardeyn

Die 'card' lijkt mij vooral de blessure van Clement te zijn.

kelderfan

"De ploegleiding en omkadering laat keer op keer zien doordachte keuzes te maken met een bepaald doel met/voor een renner voor ogen, wie zegt dat twee grote ronden in een jaar niet bij het plan voor van Poppel hoort?"

Maar waar lees ik dan, dat 't wel zo is. Ik snap al die opmerkingen niet, want hij reed een slechte TdP of niet. Dan mag ik toch wel mijn twijfel uitspreken over de deelname Vuelta van Danny van Poppel. Ik heb ook aangegeven, dat als Battaglin de Vuelta gaat rijden, dan denk ik, dat Danny een ander traject gaat doen. Hij stond al heel lang volgens PCS op de rol en dan mag je verwachten, dat hij de TdP goed rijdt, als voorbereiding.

S. Morgenstern

Van Poppel en TLJ hebben dit hele seizoen al gesproken over deelname aan de Vuelta. Wat een eventuele deelname van Battaglin daar in vredesnaam mee te maken zou hebben..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb TLJ zelden kunnen betrappen op paniekvoetbal. Zo zal dus inderdaad al een paar maanden geleden gekeken zijn naar alternatieven voor als Clement niet op tijd fit zou zijn voor de Vuelta en kwam Kuss daar gezien zijn ontwikkeling het meest voor in aanmerking. En ik zie ze nu ook niet meteen Van Poppel weghalen uit de selectie voor de Vuelta. Er kan genoeg redenen zijn voor het even minder zijn van Danny, misschien een reactie op zijn hoogtestage... om nu dan meteen van plan te veranderen lijkt me niet slim.

Laatst gewijzigd
Jorco

Rahims.. je gaat nu op Kelderfan lijken.. nu van Poppel al indelen bij de Dauphine ;)

tendam

'@ss3000nl
Hij wist het niet zeker natuurlijk. Dat geldt voor niemand. Maar ik snap eerlijk gezegd niet waar je zo moeilijk over doet, die jongen heeft zich erop voorbereid om de Vuelta te rijden.

tdola

Vuelta tussenstand is nu gewoon naar mijn mening:

Bennett, Kruijswijk, Kuss, de Tier, van Poppel, Leezer, Boom (als telegraaf correct is).
Nog 1 plekje voor.....Van Hoecke, Battaglin, van Emden, Wagner?

KJP

Groenewegen rest van het seizoen maar niet meer opstellen in WT wedstrijden, viel wel erg tegen vandaag...

RoBinnn

Kan wel van de shortlist af voor de Tour 2019

Rawolf

Misschien is de ronde van Rwanda wat voor Groenewegen want dit is niks

kelderfan

'@KJP@RoB
Dat is een snelle conclusie.;) Dat probleempje had hij ook in de TdF 2x niet en toen Bam, bam.
Jullie blij met een mooie 6e. plek. De regen zal wel spelbreker zijn of de trein was niet goed genoeg?

skylimit

Kuss zal vermoedelijk geen potten breken in de Vuelta. Vermoedelijk typisch gevalletje van alleen in eigen land (super) goed zijn, al was de tegenstand in Utah natuurlijk niet al te hoogstaand. Powless lijkt bergop niet echt aan te kunnen haken aan het zijn niveau van vorig jaar, tijdrijden gaat nog wel.
Staat Roglic niet op de shortlist van de Vuelta ?
Matige bezetting als ik de opsomming zie van @tdola met de Tier, Leezer, Van Poppel en Boom, maar ja misschien zijn er niet meer kleuren om te kiezen bij TLJ. De laatste 3-4 renners heb je weinig aan in de Vuelta.

Laatste man

Eigenlijk is alles kut.

KJP

Trein ook thuislaten als het daar mogelijk aan ligt.

horsm

Welke TLJ renner ging daar nou tegen de grond in de sprintvoorbereiding?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Grundahl Jansen viel

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zou helemaal niet meer gaan als ik TLJ was, want met zo'n baggerseizoen zou ik me niet meer durven te vertonen...

horsm

'@Rahimns, hopelijk zonder erg, maar het zag er pijnlijk uit.

Blaudzun

Wat een negativiteit op dit forum. Mag ik jullie aan de prachtige overwinningen in het Baslenland, Romandie, Giro en Tour herinneren?!

KJP

Degene die hier vaker komen zullen zich realiseren dat de vorige X aantal posts sarcastisch zijn vanwege de opportunistische kijk van het meest postende forumlid in dit topic. ;)

Maw. we zijn dus eigenlijk zeker niet negatief over de prestaties van Team LottoNL-Jumbo.

1 2 ... 355 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.