'@Rahimns
Een "Baggerseizoen" en dat uit jouw mond. Het was wel een baggersprint van Dylan, maar daar zal 't weer wel debet aan hebben. Treinen en vooral Nederlandse treinen hebben vaak last van de regen, vallende blaadjes en nog wat van die huishoudelijke dingen.
Hopelijk valt de schade mee met Amund Jansen, want die werd duidelijk gemist bij de sprintvoorbereiding.
De klimploeg heeft geen last van de malaise met Sepp Kuss drie keer raak in Utah en Kruijswijk en Roglic in de TdF.
Bennett was in zijn voorbereidingskoers ook goed bezig.
Met Wout van Aert en Laurens De Plus erbij wordt 't nog een stuk leuker.
"Tis een feit dat TLJ over het algemeen nog geen 25% van de lead-out van Quick-step heeft.
Maar toch zouden ze de komende dagen met deze samenstelling meer moeten kunnen brengen in aanloop naar de sprint."
Daar kun je mee verder. TLJ moet naast De Plus nog een paar renners van Quick-step scoren dus.
Kelderfan, herken jij je een beetje hierin?
"In het directe contact kunnen ze zich onhandig of wat houterig uitdrukken, gaan soms erg lang door over onderwerpen die ze zelf interessant vinden, en hebben daarbij weinig oog voor de interesse van hun gesprekspartners. Ze hebben een grote behoefte aan duidelijke, expliciete informatie, en snappen vaak de bedoeling van anderen niet goed. Ironie gaat langs hen heen, en ze nemen informatie te letterlijk."
Ik krijg in ieder geval de indruk dat je uitspraken vaak letterlijk neemt (rahimns bedoelde het tegenovergestelde van wat hij zei).
Dubbel sarcasme wordt te moeilijk voor velen hier;) dus doe geen moeite, Kelderfan.
Na het amerikaanse feest en de tour de chance, kan er in dit "baggerseizoen" nog wel meer bij, maar helaas valt de start van de BB in het water.
Al waren de verwachtingen vooraf al wat getemperd, een overwinning van Groenewegen, Boom en van Emden mogen kijken hoe ver ze kunnen komen na een eventuele super tijdrit.
'@tendam
Ha, ha,
Zijn Rahimns en Tendam soms dezelfde persoon? Tender en NS!
Cyclingfever zegt Lindeman en @rahimns denkt Wagner; niet dat 't veel uitmaakt.
Wagner en Van Hoecke staan op de rol bij Arnhem - Veenendaal?
EuroEyes Cyclassics Hamburg volgens PCS met Battaglin, Leezer, Lindeman, Van Poppel, Tankink, Tolhoek? en De Tier. Met Bennett en Kruijswijk is 't bijna het Vuelta-team.
'@Kelderfan
Zoals ik hier al eerder aangegeven heb heeft hij, bij een interview bij de start van het Criterium "daags na de Tour" in Boxmeer, zelf aangegeven dat hij de Amerikaanse koersen Utah en Colorado ging rijden, maar niet naar Canada gaat wat wel eerst op de planning van TLJ stond.
In plaats van de Canadese koersen Québec en Montréal) gaat hij naar de Tour of Brittain.
Misschien omdat hier een TTT verreden wordt en hij waarschijnlijk ook op de rol staat voor TTT team TLJ op het WK TTT voor teams in Innsbruck.
Dus normaal gesproken géén Vuelta voor hem.
Maar er kunnen natuurlijk altijd renners afvallen door ziekte, blessures enz. en wie weet stelt TLJ hem dan wel op en rijdt hij géén Tour of Brittain (van de Canadese koersen is hij uiteindelijk ook door de staf van TLJ ervan afgehaald).
Hij heeft tenslotte al 2x de Vuelta en dit jaar in de Giro een goede koers gereden.
Echter verwacht ikzelf dat hij de Vuelta niet zal gaan rijden omdat er daar andere renners voor in aanmerking komen.
Ik zie hem daarna nog wel wat Italiaanse koersen rijden (net als Battaglin) daar hij dit seizoen goede koersen heeft gereden in dat land (Coppa Bartali -met zware val- en net geen podium, Tour de Alps en de Giro).
'@Fanny
Bedankt.
Ik was 't even kwijt doordat Sepp Kuss toch wel vrij onverwachts naar de Vuelta gaat en dat dit al enige tijd geleden is beklonken.
Je denkt dan, he is er meer gewijzigd.
Dat hij later nog de Italiaanse koersen gaat doen, lijkt mij inderdaad prima. Het ronde werk gaat hem goed af.
Want inderdaad hij was goed in de Coppa, Tour de Alps en de Giro. Het is ook een goede zaak, dat die Italiaanse koersen erbij zijn gekomen.
Maar eerst de Colorado Classic maar dan zonder Sepp Kuss. Ik hoop op een goede Powless, Olivier en Bouwman. Die jonkies en patron worden hier alleen maar sterker door. Die Eenkhoorn en ook Maas doen 't tot nu toe goed aan de overkant.
'@fanny
In tour of britain zit volgens mij geen ttt maar wel een itt.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Bouwman Utah Colorado en dan Canada te lang weg vond uit Europa (of dat de ploegleiding dat vond). En hij zou met oog op wk ttt eerder weer ri Europa gaan. Maar weet niet meer waar ik dat las.
Ik kan me Wagner ri Vuelta eigenlijk nauwelijks voorstellen. Is al geen superklimmer en heeft maar enkele koersdagen sinds eind april. Denk dat je hem anders na paar dagen kan afschrijven.
Daarom acht ik van hoecke of zelfs battaglin of Lindeman waarschijnlijker.
Ik denk dat Roglic dezelfde voorbereiding richting het WK aanhoudt van vorig jaar... dus straks nog een trainingskamp en dan via de TOB naar het WK. Wynants gaan ze echt nu niet terughalen uit Amerika om dan nog een andere renner naar Canada te sturen. Die jongens die daar nu zijn zullen aangevuld met Gesink en Battaglin naar Canada gaan denk ik zo. Dus dat worden dan die 2 + Wynants, Powless, Eenkhoorn, Olivier en dan toch misschien Bouwman omdat dus Kuss nu naar de Vuelta gaat of Lindeman die dan ipv Bouwman meegaat. Maar ik denk dat Bouwman gewoon in Noord-Amerika blijft.
Ik hoop voor de vuelta op meer ondersteuning bergop voor Kruijswijk en Bennett dan te zien is in de hierboven genoemde lijstjes. Alleen De Tier en Kuss is wel een beetje karig zeker omdat het geen zekerheidjes zijn.
Ik denk dat ze hoge ogen gaan gooien in gc dus extra hulp is nodig. Dit terwijl van Poppel niet echt op dreef is en sowieso geen top sprinter ala groenewegen is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.