Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 358 ... 481 482
ghostwriter

LottoNL zal straks met onder andere Van Emden, Martin, Gesink, Roglic en Van Aert ook een hele sterke ploeg kunnen vormen voor TTTs. In de klassiekers kan LottoNL in 2020 met de keuze uit mannen als Van Emden, Martin, Leezer, Teunissen, Roosen, Van Poppel, Jansen en Van Aert de concurrentie met Quick Step aangaan.

Laatst gewijzigd
KJP

Inderdaad, in het voorjaar een belanrijke schakel voor Teunissen ook! ;)

kelderfan

'@rahimns
Dus Wout Van Aert is ook aardig serieus te noemen. Dat wordt nog leuk met De Plus, Martin, Van Aert, Hofstede, Vinegaard en Jan Maas.
Teunissen is die nog in de race?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan volgens mij hadden ze het over een 2-jarig contract dus als Van Aert in 2020 naar de ploeg komt zal hij nog kunnen profiteren van Martin.

Laatste man

Ik hoop dat Boom blijft. T. Martin hoeft van mij niet per se.

jvh93

Ze zijn trouwens wel bezig met een best spectaculaire kwaliteitsimpuls als dit allemaal waar is. De plus, Teunissen, Martin en volgend jaar nog van Aert zou best wel een stuntje genoemd Mogen worden. Daarnaast natuurlijk nog Hofstede en Vingegaard die nog voldoende kunnen groeien. Ben benieuwd of er nog meer onverwachte namen komen want ik had van dit lijstje sowieso Hofstede, Vingegaard en Martin niet verwacht.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In ieder geval lijkt het erop dat in ieder geval minstens 1 renner niet zal gaan verlengen bij de ploeg. Zonder Van Aert en als al de nog onbevestigde geruchten zouden kloppen zou de ploeg op 29 renners komen. Natuurlijk is dat mogelijk maar ik ga ervan uit dat de selectie niet groter zal worden dan 28.

skylimit

Zeg dat het niet waar is, wordt de volgende miskoop, zelfs als hij gratis komt. Hopelijk zitten de klassementsmannen niet in zijn wiel.

Yeez

Ik zie liever boom en van emden dan martin, maar ik gok dat 1 vd 2 weggaat, misschien van emden naar ccc of boom naar roompot?

tdb

Ik kan me niet echt voorstellen dat van Emden naar een ander team gaat. Volgens mij zit hij prima op z'n plek

ghostwriter

Het is jammer dat er geen TTT meer wordt gereden op het WK de komende jaren. Met een ploeg met bijvoorbeeld Van Emden, Martin, Gesink, Roglic, Van Aert en De Plus/Powless/Eenkhoorn was LottoNL één van de favorieten voor een podiumplaats geweest.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahims
Met Jan Maas erbij kom ik uit op 28 renners, zoals eerder door je uitgesproken.
Ik denk, dat met de komst van Teunissen en Martin, Lars Boom en Wagner niet gaan blijven.
Uit voorlopig zeker Van Hoecke, Tankink, Lobato; waarschijnlijk Boom en Wagner.
Nieuw volgens alle berichten hierover: zeker Hofstede en Vinegaard; waarschijnlijk De Plus, Teunissen, Maas en Martin.

Nul verstand

Beetje ervaring is ook belangrijk inderdaad. Het natuurtalent van Tony Martin is te groot om geen waarde te hebben.

Denk dat het wel een goede aankoop is. Maar waarom zou Lars Boom weggaan?

Wielerfan1987

Ik schat zomaar in dat een overkomen van Martin veel te maken zal hebben met ervaring.
De ploeg raakt al Tankink kwijt aan een nieuwe cariere als imker, en de toekomst van Clement is nog in het ongewisse.
Daarbij is meen ik Wagner ook nog niet verlengd.
Als ze in het ergste geval deze laatste twee ook kwijtraken boeten ze wel erg in aan ervaring op en naast de fiets, dan kan het geen kwaad om er een nieuwe mentor bij te halen die bovendien van meerwaarde kan zijn in zowel de sprintvoorbereiding, een TTT en de klassiekers.

En wie weet wat de ploegleiding nog uit hem zou kunnen halen met een goed training en voedingsschema.
Ik zou een talent als Martin in elk geval niet zomaar afschrijven ondanks dat hij al 33 is...

Laatst gewijzigd
aru123

Ik zei bookwalter of bohli maarja tony martin is zeker niet verkeerd

tdola

Tussenstand. 18 vd 26 renners bijgetekend/nog onder contract.
Vastgelegd: hofstede en vingegaard
Sterke geruchten: de plus, teunissen en t. Martin (die zag ik echt niet aankomen).

Dat zou 23 maken.

Nog niet verlengd: battaglin, boom, Clement, Lindeman, van Emden en Wagner.
Stagiair nog zonder contract bij jumbo: Maas

Van de laatste 7 (of nog van buitenaf aantrekken) lijken me er 4 een contract te krijgen, misschien 5. Dan kom je op 27/28 renners. Dit seizoen had je er 27 gehad als lobato niet was afgehaakt, dus dat klinkt logisch.
(Ik hoop iig battaglin, Clement (mits fit) en van Emden, Maas zou me niet verbazen, boom wordt lastig ben ik bang).

Martin is toch sterke renner, komt een bergje over, kan zowel voor de sprinttrein als de klassementstrein zijn ding doen en ook in de klassiekers wel zijn ding doen. Kortom, alles bij elkaar best logische aankoop.

Vergeet ik van aert te noemen, maar die staat tot nu toe op de rol voor 2020

Laatst gewijzigd
tdola

'@rahimns
1e post, Gesink en Olivier inmiddels 3 en 1 jaar verlengd.

wieler4live

BB tour valt me toch wel tegen tot nu toe van TLJ had er meer van verwacht

skylimit

Einde van Emden en Boom bij TLJ, lijkt mij duidelijk na deze tegenvallende tijdrit.

S. Morgenstern

Dit seizoen ook maar niet meer opstellen lijkt me.

skylimit

'@vlek inderdaad, als je renners genoeg hebt;)

S. Morgenstern

Als ze toch niets aan die gasten hebben, kunnen ze net zo goed met een mannetje minder starten.

Poeksel

Einde van skylimit op WF lijkt me, na deze tegenvallende postings.

kelderfan

'@Poeksel
Ha, ha,
Het is toch eerder einde vlek, want aan die gasten heb je toch niks, dan maar een poster minder opstellen.;)

skylimit

'@poeksel er moeten ook kritische geluiden zijn. Je kan toch niet met droge ogen zeggen dat Van Emden en Boom vandaag goed gepresteerd hebben ?

1 2 ... 358 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.