Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 364 ... 481 482
S. Morgenstern

De aankomst was bij TLJ ook wel bekend natuurlijk. Stuyven wint tenslotte op exact dezelfde manier als Renshaw hier mede dankzij Boom en Bos kon winnen.

S. Morgenstern

Boom en Van Emden zullen misschien teveel waarde hechten aan de opmerkingen dat je er tegenwoordig met een klein treintje ook wel komt.. Of telt dat nu opeens niet meer?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Powless wil zich laten zien in de Colorado Classic. {zie art. bij Cyclingnews}
Hij hoopt 't success van Utah uit te breiden met 't jonge team met Bouwman, Eenkhoorn, Olivier, Maas en natuurlijk Maarten Wynants, die gemist wordt in de Binckbank Tour.

kelderfan

Het kleine treintje geldt hier net zo goed. Alleen Jansen is in herstelmodus; dus moet of Van Emden of Boom invallen.
Want nu lijkt 't erop, dat Roosen 't alleen mag opknappen.

S. Morgenstern

Van Hoecke en Martens doen niet mee? Groenewegen staat hier gewoon met een volledige trein aan de start, waarin ook Boom en Van Emden hun rol vervullen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek wel bij de les blijven. Martens heeft kopwerk gedaan om de vluchters geen kans te geven. Van Hoecke zat er wel bij; die is keurig bij Boom en Van Emden gebleven. Die gaat weg toch.

S. Morgenstern

Kopwerk hoort er niet bij? Dat is toch ook gewoon onderdeel van het werk dat zo'n trein moet doen? Iedereen rijdt op zo'n dag als vandaag voor Groenewegen.

Dat jij zelf constateert dat Roosen het in zijn eentje moet doen, zou overigens ook niet een probleem mogen zijn, aangezien dat de laatste maand je voorstel is geweest voor de Tour de France van volgend jaar. Wanneer je het zelfs daar geen probleem vindt, dan kun je het onmogelijk in dit veld wel op die manier zien.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik weet dat je sprinter goed afzetten niet makkelijk is maar vandaag heeft tlj daar weer in gefaald. In tegenstelling tot bv wanty.

Ik heb een prima Martens en Roosen gezien maar van Emden heeft misschien 100 meter op kop gereden in de wind en van hoecke was nergens te zien. Boom deed vandaag niet mee in de sprinttrein wat toch een gemis is.

We gaan zien of tlj het de komende dagen wel kan waarmaken.

S. Morgenstern

Groenewegen zit niet in het wiel van zijn laatste man. Ik weet niet van wie dat een fout was. Of het treintje daarmee heeft gefaald in het afzetten van zijn sprinter is voor mij dus nog een vraag. Goed mogelijk dat Groenewegen zelf een fout heeft gemaakt.

Rawolf

Ik weet het ook niet maar het ging daarvoor natuurlijk al fout, op 2,5 km met alleen je leadout man over zijn is te vroeg, zeker als je nog niet helemaal voorin zit. Roosen had al teveel gegeven op het moment dat de trek man een gaatje laat.

S. Morgenstern

Volgens mij gaat er bijna altijd van alles fout, ook wanneer de sprinter uiteindelijk wel goed wordt afgezet. Ik heb het idee dat dat vandaag ook zo had kunnen zijn, ondanks dat er voor de laatste kilometers veel fout ging. Roosen rijdt volgens mij namelijk nog een heel stuk goed op kop van het peloton en dan zat je als sprinter in zijn wiel helemaal niet verkeerd.

SS3000NL

Mooi treintje met Boom er 20m achter. Ze kwamen hem te kort. De BV Boom was weer heerlijk alleen met de eigen agenda bezig. Hopelijk wordt hij vervangen door iemand, die zich wel wil opofferen.

GP Blanco

Boom en Van Emden die krachten sparen voor de rit van zondag lijkt ook wel een logische verklaring

kelderfan

Dus toch hun eigen agenda, lijkt mij ook de meest logische verklaring.

S. Morgenstern

Of ze raken elkaar vandaag in die chaos ergens kwijt en vinden elkaar niet meer terug. Blijkbaar zijn we het wel eindelijk eens dat Groenewegen meer heeft aan een waardevolle bijdrage van mannen als Boom en Van Emden. Goed nieuws!

Laatst gewijzigd
ghostwriter

De sprinttrein van Groenewegen zal er met de komst van Martin en (in 2020 ook) Van Aert zeker op vooruit gaan. Met Martin, Roosen, Jansen en Van Aert (waarvan er voor de Tour dan één van moet afvallen) zou Groenewegen vier hardrijders hebben die hem op het juiste moment in het juiste wiel kunnen afzetten. Groenewegen is misschien wel de beste sprinter van het peleton en LottoNL heeft dus ook de verantwoordelijkheid om de beste sprinttrein voor hem samen te stellen. Met de komst van Martins en Van Aert laat LottoNL zien dat ze aan die verantwoordelijkheid kunnen voldoen.

S. Morgenstern

Teunissen zou zich daar ook nog tussen kunnen rijden. Ze hebben in ieder geval kwaliteit genoeg om nog een stap te zetten, maar ook dan zal het nog vaak genoeg niet lukken. Kijk bijvoorbeeld naar hoe het vorig jaar liep met de trein van QS; de foutenmarges zijn in het sprinten nu eenmaal een stuk kleiner, dan in andere disciplines.

Johnny7

Ik weet niet wat jij gedronken hebt ghostwriter maar ze gaan Van Aert niet halen om hem in een sprinttrein te plaatsen hoor.. En Martin ook niet om die reden... wtf man...

S. Morgenstern

Tony Martin en Van Aert gaan bij een deelname aan de Tour de France (of Parijs-Nice, enz.) gewoon plaatsnemen in de trein van Groenewegen. Ik zie geen enkele reden om daar aan te twijfelen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik neem aan dat ze om die reden Martin met z'n ervaring in sprinttreinen verkozen hebben boven andere hardrijders

kelderfan

Powless, Olivier, Bouwman, Eenkhoorn en Maas hebben ´t geprobeerd. Het is niet gelukt. Powless brengt ´t team thuis met een 12e. plek. Die Jan Maas doet ´t heel goed en zat keurig bij ´t 1e. peloton.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Deze etappe heeft vooral in het teken gestaan van misschien een trui maar nog meer om geen tijd te verliezen. Het was eigenlijk gewoon voor de sprinters maar blijkbaar hadden enkelen niet door dat Hecht er nog voor reed. Morgen is de etappe waar alles om te doen is. Waarschijnlijk zal de winnaar daar ook de grootste kans hebben om het eindklassement te winnen.

kelderfan

Morgen wordt eerst de tijdrit gereden. Op dag drie gaat ´t erom spannen.

S. Morgenstern

Powless, Olivier, Bouwman, Eenkhoorn en Maas hebben ´t geprobeerd.

Eenkhoorn was redelijk in de kopgroep en deed nog een aardige beurt op kop van het peloton. Olivier zat redelijk goed mee op de voorlaatste beklimming, maar was vervolgens de laatste keer niet mee met de beste elf. Hij vond hier echter ook niet bepaalt zijn parcours. Powless was weinig op de eerste rijen te zien wanneer het er om ging. Hij zat wel mee toen het peloton na de vijfde beklimming heel even aardig was uitgedund, maar dat was hij ook wel aan zijn stand verplicht. Maas reed richting de voet van de laatste klim naar vijfde positie, de renner voor wie hij dat deed (Olivier of Powless) zat echter niet in zijn wiel. Maas was samen met Olivier wel de renner die vandaag, in verhouding tot wat je van ze mag verwachten, een redelijk goede indruk gaf.

Ze hebben het als ploeg dan op zich prima gedaan, maar verder was er eigenlijk niets om echt positief over te zijn (uiteraard buiten het feit dat ze bij de beste zestig binnenrollen). Bouwman zat overigens vooral achter in de groep en ook nog even achter een breuk na een van de beklimmingen. Die heeft het dan geprobeerd zoals ook Boom en Van Emden het vandaag probeerde!?

Laatst gewijzigd
Rik0182

https://youtu.be/UzYQ73rP5cY

Best mooi.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 364 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.