Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 366 ... 481 482
kelderfan

'@jessevdalen
Amund rijdt nog steeds mee in 't peloton.
Ik las ook maar, dat Roompot in de markt is om Lars Boom te halen.

Blaudzun

Ik vind het jammer dat Le Gac al zo lang vast ligt bij FDJ. Lijkt mij ook een uiterst sterke om in je sprinttrein te hebben voor Lotto Jumbo. Lijkt een onopvallende renner maar regisseert de hele trein van Demare.

Nul verstand

Waar kan ik lezen dat het waarschijnlijk is dat Teunissen naar Lotto Jumbo gaat?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De 8 namen voor de Vuelta:

Steven Kruijswijk
George Bennett
Danny van Poppel
Lars Boom
Floris De Tier
Tom Leezer
Bertjan Lindeman
Sepp Kuss

Laatst gewijzigd
jvh93

Vuelta ploeg is bekend en Boom zit erin, ga ervanuit dat Boom dus bij kan tekenen. Verder Leezer en Lindeman (denk voor Van Poppel) en de Tier en Kuss voor Kruijswijk en Bennett. Niet echt verrassingen in mijn ogen

Nul verstand

Wat is nou de ondersteuning bergop dan? Die kun je nog niet van Kuss verwachten.

jvh93

Kuss en de Tier zullen het langst bij Kruijswijk en Bennett moeten blijven, Lindeman een beetje er tussenin (zoals Martens in de Tour) en de rest zo lang mogelijk, maar die zullen voornamelijk voor van Poppel meezijn denk ik

kelderfan

De focus ligt op de klassementsmannen en Danny van Poppel krijgt genoeg steun om te sprinten.
Alleen Bennett en Kruijswijk met Kuss en De Tier is toch een beetje mager, als je vol voor 't klassement gaat.
Clement wordt hier echt gemist.
Maar goed dat Lars Boom er toch bij blijft.

Nul verstand

De Tier is geen klimmer, echt niet.

Gewoon een middelmatige renner. Op die heuvels kan die soms wel leuk uit de hoek komen, meer niet.

tdola

Toch Lindeman dus voor de Vuelta, doet iig altijd zijn werk.

Als van Emden weg zou gaan, zou ik dat zeer betreuren. Mi toch sympathieke renner en zeer nuttige knecht die op goede dag uit zijn slof kan schieten in de ITT.

Wellicht biedt dit wel wat ruimte voor Boom?

Poeksel

Kruijswijk toch voor het klassement!?

tdola

Ik denk dat Kruijswijk klassement niet tevoren afschrijft, kijken hoe het gaat, gaat het goed, dan gaat ie ervoor.

ghostwriter

Als Van Emden vertrekt hoop ik enorm dat Boom zijn contract bij LottoNL verlengt. Met Martin, Roosen en Van Aert voor Groenewegen en Boom en Jansen voor Van Poppel zou LottoNL de komende twee jaar enorm vooruit gaan.

kelderfan

Het was beter, dat die Martin nu al komt , want TLJ kijkt ernaar maar de vluchtgroep heeft weer de winnaar in hun midden.
Dus Lars Boom lekker morgen in de vluchtgroep plaats nemen.

Wielerfan999

'@ghostwriter

Van Aert gaat echt niet het hele jaar in dienst rijden van Groenewegen, ook niet als hij in de klassiekers de ruimte krijgt. Hij wilt ook de vrijheid hebben in punchetappes en heuveletappes. Natuurlijk past het bij zijn kwaliteiten, maar zijn eigen vrijheid gaat voor. Het is geen Pro Cycling Manager waarbij je alle mannetjes gewoon in een treintje kan zetten.

KJP

Het is niet alleen Jumbo natuurlijk. ook Mitchelton, Katusha en anderen laten deze Binckbank tour een enorm stukje amateurisme zien. Echt best wel bizar, maar ook wel weer eens leuk!

Rawolf

Eigenlijk juist vooral mitchelton wat rijden die dom zeg. Hebben hier een hele sterke ploeg om vluchters terug te halen en dan laten ze tlj en de ploeg van de klassementrijder het opknappen.

Om vervolgens in de veelal bochtige finales kopwerk te gaan doen maar door het niet koersen in de eerste uren hebben de vluchters teveel overschot. Dat in combinatie met de bochten waar je sowieso geen tijd wint en je haalt t niet.

Eigenlijk had tlj beter een snelle man zoals Roosen mee kunnen sturen in de vroege vlucht maar dat is achteraf praten natuurlijk

kelderfan

Dat lijkt mij ook geen goede zaak om Van Aert in 't treintje Groenewegen te zetten.
Ik zou een sterke ploeg om Van Aert bouwen; zoiets als nu met de trein Groenewegen is gebeurd.
Juist met Teunissen en Martin kan Wout Van Aert ver komen. Als er ruimte en geld is, dan zou die Jonas Rickaert erbij nemen en niet omdat hij vandaag sterk reed en door pech de finale niet kon rijden.
Vandaag was de bijna voltallige club Sport Vlaanderenrenners bezig om de achtervolging te ontregelen en met succes.

kelderfan

"Eigenlijk had tlj beter een snelle man zoals Roosen mee kunnen sturen in de vroege vlucht maar dat is achteraf praten natuurlijk."

Dat had @Fanny al voorgesteld, maar TLJ blijft volharden in zijn gekozen strijdwijze. Zou die Verhoeven niet beter weten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik zou ze dan allemaal nemen... gewoon alles wat bij TLJ vandaag niet gewerkt heeft eruit gooien en allemaal renners van Sport Vlaanderen erin, want die rijden toch een waanzinnig top seizoen. Die winnen alles wat los en vast zit.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ja, want Roosen had Cort Nielsen wel even geklopt in een sprint. Zie niet wat dit voor verschil had gemaakt. En als dan andere ploegen wel hadden gereden had Groenewegen geen lead-out meer gehad.

ghostwriter

'@Wielerfan999
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten. In veel van de kleine rondes die goed bij Groenewegen als sprinter passen kunnen ook goed in het schema van Van Aert passen. In de klassiekers zal Van Aert als kopman worden uitgespeeld maar in wedstrijden als Parijs-Nice, Tour of Norway, Ronde van Slovenie, Ronde van Frankrijk, BinckBank Tour, etc. kan Van Aert zijn taak als wagon in de sprinttrein prima combineren met de vrijheid in punch- en heuveletappes.

Laatst gewijzigd
Koosr1946

'@kimjungpoels
Het is niet alleen Jumbo natuurlijk. ook Mitchelton, Katusha en anderen laten deze Binckbank tour een enorm stukje amateurisme zien

Alleen Jumbo heeft zijn sponsoren hier zitten en dat hebben die andere ploegen niet.
Het is precies net zo als de 3e plaats weg geven in de tour.
Een eerste klas van amateurisme
Ze hebben het hier maar over treintjes en ik weet wel niet wat nog meer voor onzin.
Een intellectuele ploegleiding zou een betere investering zijn.
Wat een lachertje of zijn de potjes leeg

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koosr1946 Je bent er weer eens als het even niet loopt... waar was je al die weken ervoor tijdens de Tour en andere wedstrijden waar flink gewonnen werd.

kelderfan

"Ik zou ze dan allemaal nemen… gewoon alles wat bij TLJ vandaag niet gewerkt heeft eruit gooien en allemaal renners van Sport Vlaanderen erin, want die rijden toch een waanzinnig top seizoen. Die winnen alles wat los en vast zit."
Overdrijven is ook een vak. Maar het is nu de derde keer dat Dylan niet toekomt aan sprinten.

Dat kan gebeuren en hoort bij …. Als iets niet werkt, dan kun je ook over een andere boeg gooien. Want nu wordt TLJ keurig opgezadeld met het terughalen van de vluchters. Dan zet je Amund {geblesseerd op kop}.
Dat is echt een geweldige tactiek.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 366 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.