Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 367 ... 481 482
mooiman

Daar is Koosr weer!! Heel lang niets gehoord want het ging wel goed met TLJ.
Man, wat een seniele bijdrage weer. Zoek svp een andere hobby

ti-raleigh

Voorspelling Vuelta? Geen idee. Van Poppel is kansloos tegen Viviani. Lindeman, Boom en Leezer vind ik geen indrukwekkende trein. Wat is het plan van Kruiswijk? Serieus voor AK gaan of voorbereiden voor WK en dan in Vuelta kijken waar het schip strandt.. Als ze een etappe pakken en Bennett top 10 dan hebben ze het keurig gedaan. Veel meer verwacht ik er niet van.

ghostwriter

Ik denk dat Kruijswijk serieus voor het algemeen klassement gaat en dan wel ziet waar het schip strandt. Het zou mij helemaal niet verbazen als Kruijswijk en Bennett beide in de top tien van het klassement eindigen. Qua sprinten zal het voor Van Poppel vooral onderdeel van het leerprocess zijn en om een extra grote ronde aan wedstrijdkilometers te kunnen rijden. Ik verwacht dat hij volgend jaar een veel constanter niveau zal tonen en dan kan hij een serieuze kans maken om een Giro en/of Vuelta etappe te winnen.

SS3000NL

Koos, de man, die anti TLJ is vanwege doping verleden van de leiding, maar idolaat is van Sunweb en doper Kemna. L'hotellerie was in het begin Kemna erg dankbaar voor de adviezen.

Koosr1946

Dat bedoel ik dus met de lege potjes en wat Kemna hier mee te maken heeft, dat zal wel aan mijn intelligentie te maken hebben.
Ik ben niet weg geweest, heb alles gelezen en veel gelachen om al die kennis die hier uitgebraakt werd.
Maar ik moest wel reageren om die opmerking van weet ik veel, iets met Poels of zo.

ti-raleigh

'@ghostwriter
Of Van Poppel ooit zal uitgroeien tot een goeie sprinter, daar twijfel ik zwaar aan. Hij hoeft die hoop zeker nog niet op te geven. Maar een Dylan wordt hij zeer zeker niet. Misschien moet hij een carriereswitch doen. Leadout worden van het niveau Veelers / Renshaw.

Kruiswijk gaat er voor of hij kijkt waar het schip strandt. Beide kan niet. 😁

SS3000NL

Koos, wat Kemna er mee te maken heeft? De vorige keer, dat je hier poste gaf je aan, TLJ niet te supporten omdat de mensen uit de doping tijd nog de leiding hadden. Over Sunweb was je toen wel positief, die ook wordt geleid door een dopinggebruiker. En die volgens een artikel in een week tijdschrift in Frankrijk, L'hotellerie op weg wist te helpen. Dus je bent anti de ene ploeg, vanwege doping verleden, maar je bent pro een team met een leiding met doping verleden. Maar goed, nu ik dit zo aangeef zul je je er wel weer niet in herkennen.

skylimit

Kan iemand van de TLJ-kenners mij uitleggen met wat voor doel TLJ deze "thuis"koers is in gegaan ?
Of gaat dat de laatste 2 etappes duidelijk worden?

Kelderman Rules

'@skylimit ben het met jou eens, het is wel een klein beetje op een farce aan het uitdraaien in eigen land.
Van de andere kant het kan ook gewoon niet op zijn plaats vallen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Alsof het aan 1 ploeg ligt als de kopgroep wegblijft. Blijkbaar is er geen overeenstemming tussen de verschillende sprintersploegen om samen wat te doen in de achtervolging op de kopgroep. Soms gebeuren dit soort dingen. Ik heb het niet gezien dus kan er verder ook weinig over zeggen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Het doel was ritten winnen met Groenewegen en van Emden en boom voor tijdrit en klassement. Het lukt alleen nog niet erg

gardeyn

Kom op hé! Mag het een keertje niet lukken? In praktisch alle rondjes wordt er gewonnen en/of een goed klassement gereden. Zuur dat het net in de BBtour niet lukt, maar laten we een beetje realistisch blijven... Wees blij dat ze andere ploegen ook iets gunnen ;)

ghostwriter

'@ti-raleigh
Natuurlijk kan je wel ergens voor gaan en dan kijken waar het schip strandt. Dat is wat je bijna altijd doet als je ergens voor gaat.

Nul verstand

Vergeet natuurlijk niet dat Van Poppel massasprints in rondjes heeft gewonnen. Wat hij in Polen liet zien leek nergens naar, maar hij heeft wel een bepaald talent dat niet ineens weg kan zijn.

In de Vuelta zal hij wellicht ook wel 1 of meer sprintkansen krijgen in ritten waarin (betere) sprinters gelost zijn.

Off-topic: weet iemand hoe je instelt dat je ingelogd blijft. Iedere keer moet ik weer opnieuw inloggen.

kelderfan

Jan Maas lijkt goed bezig in de klimtijdrit.

Romāns Vainšteins

Lekker boeien dat Jumbo the Binck Bank theory verprutst, check nog eens wat voor tour die lui hebben gedraaid.

Ik mag hopen voor ze dat het hen ook geen moer boeit.

ghostwriter

'@Romāns Vainšteins
Natuurlijk hebben ze een geweldige Tour "gedraaid" maar we mogen toch ook wel teleurgesteld zijn dat LottoNL tot nu toe nog niet goed heeft gepresteerd in de BinckBank Tour terwijl er op papier een paar goede kansen voor Groenewegen tussen zaten. De sprinttrein van Groenewegen lijkt nog steeds een enorme kwalitatieve impuls nodig te hebben om Groenewegen de ondersteuning te bieden die hij als wereldtopper verdient.

kelderfan

De klimtijdrit met Neilson Powless op de 13e. stek. Koen Bouwman kwam ook niet in de buurt. De enige positieve noot is voor mij Jan Maas, die zich goed staande houdt tussen de profs.
Morgen wordt 't aanvallen geblazen. Hopelijk heeft Koen nog de puf om in de aanval te gaan. Het is UHC, die Mannion's 1e. plek moet verdedigen. Dus aanvallen lijkt een goed plan.

Laatst gewijzigd
Johnny7

Het boeit mij ook geen pepernoot dat ze nu niet presteren in de binck bank tour, who cares..

Die obsessie hier met de sprinttrein van Groenewegen begint me ook een beetje de keel uit te hangen. De beste man heeft bewezen prima zonder sprinttrein het juiste wiel te kunnen kiezen. Voor het afzetten heeft hij ook al prima knechten. De eerdere suggesties om dure nieuwe aankopen als Van Aert in de sprinttrein te plaatsen zijn dan ook lachwekkend en ondanks de wensen van geobsedeerde Groenewegen fans zal dat ook never ever gebeurden.

FBahamontes

'@Johnny7

Het punt is dat Groenewegen op dit moment gewoon de beste sprinter ter wereld is. Dus verdient hij ook de beste sprinttrein en ondersteuning van het peloton. Ik denk dat ik je niet hoef uit te leggen dat TLJ die niet heeft op dit moment. Het is gewoon nogal pijnlijk om te zien dat het gigantische talent van Groenewegen voor een behoorlijk deel verloren gaat omdat zijn ondersteuning gewoon niet goed is. Iemand met zijn kwaliteiten had al veel meer kunnen en moeten winnen op dit punt in zijn carrière. Dat hele project sprinttrein is in mijn eigen ogen nogal gefaald, want hoe vaak heeft ie nou daadwerkelijk gewonnen dankzij het goede werk van zijn trein? Dat is op 1 hand te tellen.

kelderfan

Ik vind dat treinverhaal ook achterhaald. Groenewegen heeft gewoon een paar sterke renners nodig, die hem kunnen afzetten in de laatste km. Roosen en Jansen kunnen dat. Als Teunissen komt, dan kunnen de meeste koersen met deze vier mannen worden gereden. Want er kan altijd zoals nu 1 uitvallen door val of pech.

Nul verstand

Treinen zie je alleen op het spoor...

Hou alsjeblieft op met termen als sprinttrein en klassementstrein. Sprintblok of klassementsblok is een mooi vervangend woord volgens mij, gebruik dat.

Romāns Vainšteins

Volgens mij is de bowlingbal zelf ook gewoon niet in vorm. Gelukkig is dat nu in deze hotseknotse-tour en niet in Frankrijk, hier komen we echt snel over jongens.

04398

TLJ zal toch ook een keuze moeten maken binnen de selectie, we zien ze het liefst overal mee doen om de overwinning. dan heb je sterke klassementsmannen nodig daar heb je weer goede knechten voor nodig en dan wil je nog goede sterke mannen voor het voorjaar hebben en dan ook nog een sprinter met de beste trein, het geld groeit ze natuurlijk ook niet op de rug helaas. Denk dat ze gewoon een prima trein hebben voor Groenewegen volgend jaar met TM en Teunnissen erbij en de mannen die het dit jaar al doen die daar nog van blijven scheelt echt niet zo heel val tenopzichte van een LS of Katusha, denk dat alleen QS er met kop en schouders boven uit steekt maar die hebben ook meer mogelijkheden financieel en richten zich niet zozeer op klassementsmannen.

S. Morgenstern

Het treinverhaal is achterhaald, want wat Groenewegen nodig heeft is gewoon een paar renners die hem in de laatste kilometer in een kansrijke positie afzetten...

Pomato, pomato...

1 2 ... 367 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.