Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 37 ... 481 482
S. Morgenstern

Battaglin is geen renner waarvoor je serieuze doelen kunt bedenken, dus is een eventuele non-selectie voor de Giro gewoon een keuze voor (in de ogen van de ploegleiding) betere opties. Ik begrijp niet zo goed wat voor informatie jullie veronderstellen, waardoor het nog beter te begrijpen zou zijn.

S. Morgenstern

Of gewoon dat alles plus natuurlijk een gezonde portie knechtwerk voor de kopmannen..

Rahim Vlasblom
admin

Nou de fans van Battaglin mogen nog hoop hebben om hem in de Giro te zien... het schijnt dat Van Hoecke niet op de shortlist staat voor de Giro (wel voor de Vuelta), dus er pas voorlopig 7 plaatsen zijn ingevuld. Er is even niet te achterhalen of Enrico wel op de shortlist staat voor die 8e plek.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Lijkt me logisch van wel dan; Battaglin op de plek van Van Hoecke.

kelderfan

'@vlek
He, he, dat lijkt op goed nieuws.
@rahimns
Nog de beste wensen voor jou en 't team. Lijkt mij ook wel logisch en nee, ik ben geen fan van Battaglin in het bijzonder.
Wat @vlek zegt, een goede renner voor TLJ, die goed bezig is in de ondersteuning van de klimmers.

Yeez

'@kelderfan hetzelfde! Maar de selectie van 2017 staat nog op de site eh.

Rahim Vlasblom
admin

Teampagina van TLJ is bijgewerkt... en @Kelderfan nu ook echt zonder Lobato en Vermeulen. Alleen de foto's van de 2 Amerikaanse aanwinsten staan er nog niet bij. Maar die zijn dan ook nog niet in Europa geweest.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Bedankt, dat ziet er goed uit en ook PCS heeft 't bijgewerkt. Tolhoek kan weer lachen gelukkig.
De foto's van Kuss en Powless komen wel na of tijdens 't volgende trainingscamp, mag ik aannemen.
Weet je al wanneer?

klassementsrenner

'@rahimns prima teampagina van TLJ. Ziet er goed verzorgd en duidelijk uit. Ik heb het misschien al eerder gezegd, maar het is een leuk team voor het wielerjaar 2018.

Romāns Vainšteins

'Tolhoek kan weer lachen gelukkig'

Kwestie van de juiste sh*t op zak hebben, kun je lachen wanneer je maar wil.

kelderfan

'Kwestie van de juiste sh*t op zak hebben, kun je lachen wanneer je maar wil.'
Lachen met kramp in je kaken is ook niet pleasant te noemen.

kelderfan

Volgens PCS is nu echt waar, dat hero Bram Tankink afscheid neemt per 31-12-2018. Snif.

Yeez

Nee tot dan loopt zijn contract van 1 jaar...

klassementsrenner

De kans is wel groot dat Bram na dit jaar stopt.....

kelderfan

'@jessevdalen
Kijk eens bij Procyclingstats.com voor je nee zegt.

Laatste man

Pcs neemt dingen over..

Rahim Vlasblom
admin

Tankink heeft zelf al gezegd dat dit echt zijn laatste seizoen is (docu ziggo)

Loek de Rooij

http://www.nzherald.co.nz/sport/news/article.cfm?c_id=4&objectid=11965361

https://www.cyclingnewzealand.nz/news/no-pain-all-gain-for-bennett-at-national-road-cycling-championships

2 interviews met Bennett. Ben wel erg benieuwd of hij van de steken af is en of zijn plafond dan nog hoger ligt.

Yeez

Verwacht dus in de Tirreno pas in topvorm te zijn. Rijdt down under dus voor Gesink.

kelderfan

Ja, hij zegt zelf "Ik ben al een week terug op de fiets, hoewel ik heel hard heb getraind voor de operatie," zei Bennett in een artikel voor fietsen Nieuw-Zeeland. "De eerste intensieve oefening zal worden op de nationals, maar ik weet gewoon niet, wat er zal gebeuren."
"Succes voor mij zou een dag zijn in de race en ik heb geen steek in mijn zijde. Als dat zou gebeuren zou het een razend succes zijn."
Hopelijk gaat alles goed en zien wij hem meestrijden in de TDU.

Rahim Vlasblom
admin

Heeft zich ook afgemeld voor het NK tijdrijden in Nieuw-Zeeland, rijdt alleen de wegwedstrijd. Hopelijk kan hij wat betekenen voor Robert, verder dus vooral toewerken naar de maanden maart, april en mei.

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

'@Rahimns, waar staat dat hij zich heeft afgemeld voor de tijdrit? In het artikel van vandaag staat juist dat hij ook de tijdrit zal rijden.

S. Morgenstern

He has opted out of the time trial to get himself as ready as possible for the road race, a title he has never won.

Loek de Rooij

Thanks Vlek, ik had verder moeten lezen (en de eerste keer blijkbaar beter).

Ik ging uit van

Bennett is among five World Tour male professionals to compete in the Championships in Napier, with the time trials on Friday 5 January, the women’s road race on Saturday and men on Sunday.

Maar hij doet natuurlijk ook niet aan de vrouwen wedstrijd mee 😉

kelderfan

Voor Robert Gesink is de TDU ook een test, lijkt mij. Hopelijk gaat alles goed in de TDU. Goed begin is 't halve werk toch.
Ik ben ook echt benieuwd naar de ontwikkeling van Bennett en hopelijk gaat de test goed. Kan hij nog stappen maken?

1 2 ... 37 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.