Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 38 ... 481 482
xistnc

Kan hij nog stappen maken?

Kudo's voor het vraagteken. Goede voornemens?

kelderfan

'@xistnc
Dat zal Bennett wel hebben, denk ik zomaar.

kelderfan

Robert Gesink laat weten, dat 't 1e. ritje in Australia erop zit "Geelong-Aireys Inlet. Jetlagged but enjoying the Great Ocean Road!"
TLJ-site heeft kennelijk andere dingen te doen.

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan je bent weer eens ouderwets niet te begrijpen... wat verwijt je TLJ met hun website dan precies?

kelderfan

'@rahimns
Ha, ha 't is wel 2018 en nu al ouderwets. Ik verwijt de website niets, want waar heb ik dat gezegd dan; dus jouw reactie is ook weer ouderwets onbegrijpelijk.
Maar een beetje aandacht lijkt mij niet verkeerd voor de volgers. Het is wel de 1e. koers van 't nieuwe jaar.
Trouwens hoe zit 't met dat trainingscamp Mojocar; dat heb ik je al eens gevraagd.

Rahim Vlasblom
admin

[Quote]TLJ-site heeft kennelijk andere dingen te doen.[/quote]

@kelderfan Dan weet ik niet wat je hier mee bedoeld.

Blijkbaar weet je meer dan ik over nog een trainingskamp.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rahimns de renners die niet down under zitten hebben rond die tijd altijd nog een trainingskamp. Vorig jaar was dat inderdaad in Mojocar.

Rahim Vlasblom
admin

'@jessevandalen ik heb er alleen nog niets over voorbij zien komen.

kelderfan

"Blijkbaar weet je meer dan ik over nog een trainingskamp."
Dat vind ik nu flauw, want Dylan Groenewegen heeft je bevestigd, dat een trainingscamp er aankomt.
"Ja we gaan eerst nog naar spanje voor een trainingsstage."

Wielerfan1987

'@kelderfan

Nogal logisch.

Omdat Rahim hier over een trainingskamp hoorde heeft hij het gevraagd aan Dylan om te horen of dat zo is.

Ik neem aan dat je zelf ook al tot die conclusie was gekomen.

Romāns Vainšteins

sjongejonge

Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan flauw.... maar ze gaan van 15 t/m 30 januari. Weet verder niet wat je met die info moet. Maar dan kan je in ieder geval rustig slapen.

kelderfan

Het is gewoon leuk om te weten en bedankt voor 't navragen. Leuk omdat de nieuwe Amerikanen Kuss en Powless bij de ploeg komen.

simplex

Hardcore fan zijn is op zo'n manier dus toch ook wel leuk, begrijp ik? :p

kelderfan

Dat wordt weer ouderwets leuk voor de hardcore fan. Kelderman gaat Gesink bijstaan voor beoogde ritwinst in de TdF.;)

kelderfan

Quote:"I’d really like to try out all the hardest one-day classics. I’d like to race Roubaix; I’d like to do Flanders. I’d like to do Gent-Wevelgem,” Powless said. “Just because of the allure of the races, just the history they have.”

Die Powless wil meer dan alleen maar bergklimmen. Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar Kuss en Powless. Het wachten is op 15 januari a.s.

Romāns Vainšteins

He'd like to a lot zo te horen.

S. Morgenstern

Niets over de Settimato Bartali? Of Utah? Vreemd.

Ik denk dat hij zijn interesse in kasseikoersen op zijn programma hooguit terug zal zien in Nokere en aanverwante koersen rond de week dat een groot deel van de voorjaarsmannen in Frankrijk of Italië de puntjes op de i zet.

Laatst gewijzigd
Wouter1998

Is er al iets bekent over het programma van Roglic en van Poppel?

Hofman

Roglic rijdt kleine rondjes en de Tour. Van Poppel rijdt in Down Under en later de Giro en Vuelta.

S. Morgenstern

Van Poppel start zijn seizoen volgens mij ergens in het Midden-Oosten en rijdt daarna o.a. Tirreno, Sanremo en een paar Vlaamse klassiekers. Hij gaat in de week na Wevelgem op hoogtestage met Wagner (+ Bennett en Bouwman), dus dan gaat hij Vlaanderen en Roubaix niet rijden.

Leendert82

Mooo artikel over Powless. Ik kijk uit naar hoe hij zich zal ontwikkelen dit seizoen, samen met Kuss. http://www.velonews.com/2018/01/news/powless-wont-pigeonhole-pure-climber_454149

kelderfan

Hofman
Hoe kom je daarbij, dat Van Poppel in de TdU start of ben je in de war met Battaglin.
@vlek
Het bevreemdt mij ook, dat Utah niet genoemd wordt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Gezien 't rijtje neo's lijkt mij Costa een man om volgend jaar te halen; nu Powless hem is voorgegaan, lijkt 't mij wel een goede optie.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan als Costa zijn eigen niveau weer haalt, lijkt me die financieel onhaalbaar. Verder zie ik TLJ niet aan de start staan in Utah... lijkt me in die periode niet passen met de andere koersen die moeten worden gereden en de hoogtestage van de mannen die naar de Vuelta gaan.

1 2 ... 38 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.