Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 382 ... 481 482
StevieK

Clement gaf op Radio langs de lijn aan dat alles goed lijkt te gaan met z'n rugblessure en er alle vertrouwen in heeft dat hij kan blijven wielrennen de komende jaren. Opvallend dat Van Hoek en wrschnlk ook Wagner vertrekken. DE trein van Van Poppel voor aanvang van dit seizoen.

klassementsrenner

'@stevieK Ik denk dat de versterking van de trein van Poppel is aangetrokken. Teunissen en als hij komt T Martin. Sommige zouden hen wel in de trein van Groenewegen willen hebben (mag/kan ook wat mij betreft), maar volgens mij heeft die met Roosen, Jansen, Martens en Leezer(?) volgens mij een prima trein. Niet een trein zoals Quickstep, er is nog werk aan de winkel maar het gaat steeds beter. Dus Trein van Poppel volgend jaar van Emden, Teunissen, T. Martin en misschien Wynants?

kelderfan

Ja, iedereen in de trein. Lijkt mij geen goede zaak.
Direct met het aantrekken van Wout van Aert denk ik aan een Vlaamse klassiekerploeg.
Volgend seizoen wordt 't dan Teunissen met Eenkhoorn, Martin, Van Emden, Van Poppel en Wynants
In 2020 Wout van Aert met Eenkhoorn, Teunissen, Martin, Van Emden en Van Poppel als Vlaamse klassiekerblok.
Groenewegen heeft een leuke sprintploeg met Jansen, Leezer en Roosen.

kelderfan

Mohoric heeft een etappe gewonnen in de Deutschland Tour en heeft ook 't Rode shirt overgenomen van Schachmann.
Het geld zal wel niet zo ver rijken om die Mohoric binnen te halen. Maar die zou echt iets toevoegen aan TLJ. wauw.

Romāns Vainšteins

Iedereen die ergens wint wordt hier even hypothetisch aan Jumbo verbonden, vermoeiend.

klassementsrenner

Na T.Martin zullen er wel geen nieuwe renners meer worden aangetrokken. Het is dan kijken wie van de huidige ploeg nog blijven.

Kelderman Rules

'@RV iedereen die wint? De hele top 3 is wel bruikbaar volgens Kelderfan. Volgend seizoen een selectie van een renner of 60 denk ik ;-)

kelderfan

'@KeldermanRules
Ja kan echt snel optellen. Hoe kom je zo snel aan 60. Maar even buiten de topdrie zie ik Nick.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Merijn Zeeman over de ontwikkeling van Groenewegen en de mogelijkheid op groen over een paar jaar:

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/185522/ploegleider-groenewegen-heeft-nog-paar-jaar-nodig-om-groen-te-kunnen-winnen

xistnc

Volgend seizoen een selectie van een renner of 60

Minstens. Is nodig ook, want volgens Kelderfan start TLJ standaard met een paar renners extra en rijden renners van TLJ gerust 2 of 3 koersen tegelijk. Dan heb je nogal een ploeg nodig.

kelderfan

"TLJ start standaard met een paar renners extra en rijden renners van TLJ gerust 2 of 3 koersen tegelijk."
Waar haal je die wijsheid vandaan. Het aantal koersen komt bij TLJ vandaan.;)

jvh93

Wouter wippert sprint vandaag ook even naar een overwinning na in Veenendaal als 2e te eindigen. Misschien moet plugge bij hem eens een balletje opgooien voor in de sprinttrein :p

Rawolf

Is Nils pollit niet interessant voor de Duitse enclave binnen jumbo. Kamergenoot zabel is dan ook aantrekkelijk voor de sprinttrein

Kelderman Rules

Kruijswijk op 29 sec van Dennis, niet slecht t.o.v. de andere klassementsmannen.

gardeyn

Groenewegen heeft een leuke sprintploeg met Jansen, Leezer en Roosen.

Dus de 2 beste mannen van afgelopen jaar in de voorjaarsklassiekers niet opstellen? Terwijl die zich juist daarin prima ontwikkelden? En welke sprintkoersen moeten ze dan met Groenewegen tijdens de voorjaarsklassiekers rijden?

kelderfan

De Plus iets sneller dan Kruijswijk. Zeker niet slecht, maar het is wel jammer, dat Bennett wat meer tijd verliest in de proloog.
Boom begon goed maar niet tot een goed einde gebracht.
Die Victor Campenaerts kon het net niet bolwerken, maar met Dennis weet je, dat je kort komt.

ghostwriter

'@gardeyn
Het een sluit het ander niet uit. Roosen en Jansen kunnen in de klassiekers rijden en daarnaast in de Dubai Tour, de Ronde van de Algarve en Parijs-Nice de sprinttrein voor Groenewegen vormen. Zoals ze dat dit jaar ook hebben gedaan.

Laatst gewijzigd
gardeyn

Ja precies! In de ideale opstelling van Kelderfan ontbreken Roosen en Jansen. Die zijn schijnbaar veroordeeld tot alleen de sprinttrein.
(waarbij het me niet zo verbazen als Kelderfan na RVV en P-R voorstelde om Roosen en Jansen uit de sprinttrein te halen, omdat ze zich zo lekker in het vlaamse werk ontwikkelden.....)

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Sep Kuss bijna laatste... Lijkt me toch niet de bedoeling. Meer een gevalletje 'nog even wennen', of misschien nog wel meer dan even.

Het is misschien wat vroeg oordelen, maar denk dat het wel veel zegt dat hij bijna laatste wordt. Als hij op halve krachten rijdt zou hij normaal gesproken in ieder geval top 100 rijden.

Prachtig wat hij in US heeft laten zien, maar hij moet het natuurlijk ook in dit continent laten zien.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@ghostwriter
Ik begreep, dat Dubai in de UAE Tour is overgegaan. Die UAE Tour wordt volgend jaar van 25/2 tot en met 2/3 gereden.
Als de sprintploeg daar gaat rijden, dan kan Groenewegen niet meedoen aan Kuurne.
Het slimste zou zijn om met Groenewegen te laten starten in Almeria en dan vervolgens na de Algarve door naar Kuurne.
De klimploeg kan dan verdeeld worden over Valencia met Roglic, Ruta met Kruijswijk en bijvoorbeeld Murcia.

Romāns Vainšteins

Dit is Kuss' 1 e grote ronde toch en hij maakt op mij geen indruk als een typische laagvliegende koning van het buitenblad.
Bijna laatste worden mag hij dus om meerdere redenen prima, acht het zeer aannemelijk dat hij ook duidelijk opdracht had om er niet als een mongool in te vliegen hier.

kelderfan

"Die zijn schijnbaar veroordeeld tot alleen de sprinttrein."
Oh, heb ik dat gezegd dan.

@Nul verstand
Misschien heeft hij zich moeten sparen, omdat er morgen een lastige rit wordt gereden met een aankomst bergop.
Anders begrijp ik 't ook niet, want hij heeft al enige tijd in Spanje getraind.

gardeyn

Volgend seizoen wordt ’t dan Teunissen met Eenkhoorn, Martin, Van Emden, Van Poppel en Wynants
In 2020 Wout van Aert met Eenkhoorn, Teunissen, Martin, Van Emden en Van Poppel als Vlaamse klassiekerblok.
Groenewegen heeft een leuke sprintploeg met Jansen, Leezer en Roosen.

Ja.

kelderfan

Ja, en wat begrijp je dan niet.
Teunissen, Eenkhoorn, Martin, Van Emden, Van Poppel en Wynants zijn 6 renners toch en die mogen alleen zo worden ingezet?
Ja en Groenewegen heeft een leuke sprintploeg voor de TdF met Jansen en Roosen en daarnaast met vooral Leezer en nog een aantal renners uit 't Vlaamse blok, die voornamelijk in de voorjaarsklassiekers samen zijn.
Wat is daar verkeerd aan?

ghostwriter

'@kelderfan
Dan lijkt het me inderdaad beter dan Groenewegen de UAE Tour niet rijdt maar verder blijft het punt natuurlijk hetzelfde. Ik hoop dat Martin, Boom en Roosen volgend jaar de vaste schakels in de sprinttrein van Groenewegen zijn. Die drie moeten daarnaast natuurlijk ook de klassiekers rijden maar dat gaat goed hand in hand met hun rol als sprinttrein van Groenewegen.

Teunissen en Van Poppel zou ik aan elkaar koppelen. Ze kunnen voor elkaar de sprint aantrekken (in etappes die goed bij ze passen) maar ze kunnen ook aanvallend rijden om zo een sprint met een klein groepje te forceren. In grote rondes kan daar dan Van Emden aan toe worden gevoegd om ze in de finale naar voren te rijden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 382 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.