Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 385 ... 481 482
Wielerfan1987

Ik kan jullie vast de dromen besparen, Thymen geeft zelf aan op twitter voorlopig eerst nog een paar jaar te willen studeren en dit te combineren met koersen in het beloftenpeloton (waarschijnlijk bedoelt hij dat hij de studie wil afmaken waar hij reeds mee gestart was)

Het zal dus nog wel een jaar of twee duren voordat Thymen de stap naar de profs gaat maken, ik moet ook zeggen dat dat mij niet onverstandig lijkt.
Ik heb eerder al interviews van hem gelezen en hij lijkt mij een heel nuchtere intelligente jongen die weet hoe hij zijn carriere vorm moet geven.

kelderfan

'@ti-raleigh
A-Ha lijkt mij ook niet verkeerd.
@Wielerfan1987
Beetje laat, maar die knul heeft gelijk hoor en ja dromen zijn bedrog. Na, ja dan maar Tobias Foss. Die is toch nog 9e. geworden.

S. Morgenstern

Prima hoor om na iedere koers weer een nieuwe voorkeur voor een jonge klimmer te hebben, maar heb je niet meer vertrouwen in de inschatting van TLJ over de renners die ze (intensief) volgen?

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Er wordt vaak over Bennett geschreven dat hij niet zo goed is op explosieve aankomsten maar zijn prestaties doen toch wat anders vermoeden. Vandaag was Bennett sterk op een explosieve aankomst en dat was zeker niet de eerste keer dit jaar.

wieler4live

'@Ghostwriter Daar heeft bennett dit jaar ook echt stappen in gemaakt. Als je begin dit jaar de Tirreno hebt gezien. Heb je ook kunnen zien dat hij op de explosieve aankomsten steeds(relatief veel) tijd verloor. Maar in polen en nu hier doet hij echt met de beste mee mooi om te zien.

RoBinnn

BMC/CCC heeft zojuist de transfer van Gijs van Hoecke officieel bekend gemaakt.

achtpuntzes

Ze staan er weer goed voor in de Vuelta.

Laatst gewijzigd
gardeyn

En aqua blue stopt, dus geen fusie met Crelan.....

jvh93

Met het stoppen van Aque Blue en dus ook het niet doorgaan van de fusie met Crelan wordt de komst van Van Aert voor komend seizoen wellicht een stukje makkelijker voor Jumbo???

veld

Nu nog inderdaad proberen Mohoric te halen voor 2019. Dat zal wel wat kosten, maar wellicht dat dit kan worden opgelost via de een aantal maanden geleden hier gemelde samenwerking met de Sloveense VVV. Dat zal toch wel een half miljoentje of daaromtrent in het laatje brengen.We hebben alsdan zes nieuwe renners, te weten Hofstede, Teunissen, De Plus, Vingegaard, Martin en Mohoric ( met als mogelijke kers op de taart ook nog Van Aert nu al). Vertrekkers zijn dan wat mij betreft Lobato, Tankink, Van Hoecke, Boom, Wagner en Battaglin (of Lindeman ). Voor 2020 de pijlen richten op Van Baarle en Arensman.

S. Morgenstern

Lol.

xistnc

'@kelderfan
Pas op hoor, veld is de euro's aan het uitgeven die jij ook al twee keer hebt uitgegeven. Zo kun je ze zelf niet nog een paar keer besteden!

04398

Denk dat ze Battaglin beter kunnen behouden, dan houden ze Bianchi tevreden met een Italiaanse renner en hij rijdt prima uitslagen. Gaf zelf tijdens de Giro ook al aan graag te willen blijven bij de ploeg.

jvh93

ook dat kan in het wielrennen snel veranderen hoor. Als renners een aanbieding krijgen die ze meer oplevert kiezen ze meestal toch eieren voor hun geld

LutsenkoFan

Ik had gehoord dat Thymen Arensman naar UAE trekt. Weet niet of dat waar is..

kelderfan

"Pas op hoor, veld is de euro’s aan het uitgeven die jij ook al twee keer hebt uitgegeven. Zo kun je ze zelf niet nog een paar keer besteden!"
Nou ik vind dat @veld echt goede mannen aanbrengt en dan kan mijn lijstje de prullenbak in. Jij ook tevreden.
@veld
Wauw, maar terecht dat TLJ Mohoric, Van Aert en Martin nog gaat scoren. Dan is Roglic blij met Mohoric; Nico Verhoeven blij met Van Aert; Martens blij met Martin.
Dan heeft TLJ Vingegaard, Hofstede, De Plus, Teunissen, Martin en als toetje Van Aert binnengehaald. Uit de hoge hoed komt dan Mohoric. Jammer wel dat er geen plek voor Jan Maas overblijft.
Dat betekent, dat Tankink, Van Hoecke jammer, Wagner, Lindeman en Boom niet worden verlengd.

tendam

'@lutsenkofan
Maak je een grap? Pogacar gaat naar UAE, Arensman gaat helemaal nergens heen want die wil nog studeren naast het wielrennen.

@veld
Noem mij één reden waarom Mohoric naar TLJ zou komen? Lekker Sloveens lullen met Roglic misschien...

kelderfan

'@tendam
Er zijn genoeg aankomsten in 't dal en dan zijn die twee een gevaarlijk duo. Of zij dan tijd hebben om Sloveens te lullen; oh,ja na afloop natuurlijk. Hoe zeg je dat in 't Sloveens: "lekker geflikt."

S. Morgenstern

We hebben het serieus nog steeds over Mohoric... Dieptepuntje.

kelderfan

'@vlek
Nee hoor, die Mohoric gaat nergens heen. Die hoge hoed is toch leuk.
Maar in de Tour de l'Avenir reedt naast Foss ook een Eddie Dunbar 21 jaar {Aqua Blue Sport}.
Nu die kennelijk gaan stoppen als sponsor komt die jongen vrij op de markt.
Hij is mij ook opgevallen in races als Volta Limburg Classic, Settimana Internazionale Coppi e Bartali en daarnaast heeft hij 't goed gedaan in Baloise Belgium Tour en Tour de Yorkshire. Dus een renner die goed is in 't heuvelwerk.

KJP

Dunbar is echt een heel leuk talent, en is niet duur. De vraag is wel of je hem nodig hebt en wat voor een programma je hem kan bieden. Ook in zijn geval geldt dat je hem (wellicht nog niet volgend jaar maar toch wel spoedig daarna) kansen zal moeten geven om hem echt te ontwikkelen.

Aangezien er met Roglic, Kruijswijk, Bennett, Groenewegen en van Poppel al vijf kopmannen zijn en daarachter Teunissen, Tolhoek, de Plus & Kuss die zeker al kansen verdienen worden die kansen al erg schaars. En als je dan bedenkt dat je ook jongens als Eenkhoorn, Bouwman, Powless, Roosen en Jansen hebt die links en rechts echt wel wat vrije rolletjes verdienen denk ik dat je eerder een type erbij moet hebben die ook echt een pure knecht is (Zoals Wynants, Tankink, Leezer, De Tier, van Hoecke, Lindeman etc. dit jaar waren) dan dat je nog een jonkie nemen die je laat pieken naar een aantal wedstrijden.

Laatst gewijzigd
user26799

'@KimJungPoels
je opmerking over het aantal kopmannen is terecht ! Finaal zouden er meer bazen dan knechten zijn en dat loopt falikant af. Men vergeet ook dat veel van die jongeren in niet worldtourploegen voor eigen rekening en volgens eigen inzichten kunnen rijden. Maar op worldtourniveau komt het keurslijf van de ploegtucht en de aangewezen kopmannen. Dat werkt versmachtend voor velen !

S. Morgenstern

Ze hebben met De Plus en Vingegaard al twee nieuwe jonge klimmers gehaald. Aangezien ze dit jaar tevens alle huidige jongens in die groep hebben verlengd, lijkt het me onwaarschijnlijk (en niet verstandig) om daar nog een renner aan toe te voegen. Gezien de samenstelling van de selectie van 2019 is dat niet het type renner dat ze nu nog nodig hebben (en andersom is de match daardoor waarschijnlijk ook niet de beste).

Ik zie ze dan veel liever een kans geven aan een jonge Nederlandse 'middenvelder' als Maas, voor wie TLJ nagenoeg de enige kans is om de stap naar de WT te zetten.

KJP

Maas kan, maar persoonlijk zou ik eigenlijk een type Vermote meer toejuichen. Iemand die al gearriveerd is, die je zijn eigen kansen af en toe kan geven in Samyn en soortgelijke koersen en die toch ook erg vaak van enorm veel belang kan zijn als knecht.

kelderfan

'@KimJungPoels
Die Vermote lijkt mij de laatste renner om erbij te halen, dan kun je beter een talent de kans geven.
Met Jansen heb je al zo'n type renner, die 't op termijn beter gaat doen.
Juist Jan Maas {zie type Marc Goos} lijkt mij voor 't middengedeelte een welkome versterking. Die kan bergop sleuren en dat is in een rit als gisteren in de Vuelta een welkome bonus. Je zag 't in de Ronde van Polen, dat juist De Tier voor Bennett het vuile werk kan opknappen.

1 2 ... 385 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.