Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 387 ... 481 482
jvh93

De man van glas strikes again. Wat heeft hij een pech zeg

kelderfan

Zeg dat wel dat hij weer pech heeft. Daan Olivier is daar nog niet zo lang geleden ook gevallen.
Dat is een slechte zaak, dat Gesink wederom is gevallen. Hopelijk geen blijvende schade en herstellen voor 2019.
@rahimns
Dat wordt echt schuiven in 't programma en Jan Maas toch maar inpassen. De TOB moet hij toch wel aankunnen.

ti-raleigh

Van Poppel veel te vroeg op kop. Maar er zat wel wilskracht achter. Dat heb ik in Polen nauwelijks gezien. Hoopvol dus.

Jotto-Lumbo

Rijden ze in Canada niet toevallig met 7 man? Wie staan er op papier voor die races?

Rahim Vlasblom
admin

Op basis van de andere startlijsten en de blessures, zou je nu verwachten:

Martens, Olivier, Roosen, Van Hoecke en Wagner en Battaglin

Daar was dan nog Gesink bijgekomen. Nu zal je dus een renner uit de selectie van de TOB moeten halen, bijvoorbeeld Powless of Bouwman en dan kan je in de TOB of met een renner minder starten of Groenewegen/Maas toevoegen.

Zou theoretisch ook nog kunnen dat ze vanwege overmacht met een renner minder mogen starten in Canada maar meestal staat er een reserverenner op die lijsten van de WT wedstrijden.

edit: laat maar, kijk verkeerd op mijn lijstje... ze hebben ook nog Tolhoek, Jansen en Tankink natuurlijk

Laatst gewijzigd
KJP

Wat doet Tolhoek de komende periode dan?

Rahim Vlasblom
admin

'@KimJungPoels ... zag het al... keek verkeerd op mijn lijstje.

KJP

Oké, ik dacht dat ik misschien een andere race over het hoofd zag inderdaad. Maar er zou dus geen probleem moeten zijn. ;)

tomvdsalm

Het Twitter-account Cyclingmole heeft vandaag gemeld dat Shane Archbold naar Jumbo trekt, geen idee of dit op waarheid berust is

Loek de Rooij

'@tomvdsalm, dat zag ik ookinderdaad. Lijkt me een wild guess. Hij kondigde vooraf aan dat enkele van zijn #transfermole tweets op waarheid berust zouden zijn en de overige zijn eigen gedachten of zoiets dergelijks. Weet niet of dat echt een aanwinst zou zijn. Zijn mat kan ik dan wel weer op prijs stellen 😂

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Ik hoop enorm dat Tolhoek goed in vorm is in de Giro dell'Emilia want de finale van die wedstrijd lijkt me op het lijf van Tolhoek geschreven. Gesink zal jammer genoeg niet beschikbaar zijn en daarom zou ik nu Roglic en Tolhoek als kopmannen gebruiken. Als Kruijswijk na de Vuelta nog steeds in goede vorm is kunnen ze hem er als derde kopman aan toevoegen. Met verder ook Martens, Battaglin, De Tier en Bouwman heeft LottoNL ondanks dat Gesink onbeschikbaar is toch een goede ploeg voor de Giro dell'Emilia en natuurlijk de andere Italiaanse heuvel- en bergklassiekers die week. Ook voor de Giro de Lombardia heeft LottoNL met Roglic een topfavoriet in huis en een sterke ploeg om hem te ondersteunen.

xistnc

Nogal een roeptoeter, die Cyclingmole. We hebben er hier ook zo eentje, minstens.

tdola

Najaar zie ik Bennett eerder nog ver komen dan kruijswijk, al hangt dat wel af van hoe de Vuelta verloopt.

tendam

Gesink is niet meer dezelfde renner van toen hij Emilia won. Tolhoek is momenteel een veel betere optie. Mits in vorm, uiteraard. Dus dat is niet echt een verlies. Als ik eerlijk ben zag ik Gesink ook niet echt als een kanshebber in die Canadese koersen.

kelderfan

Toch had ik Gesink wel willen zien in die Canadese koersen. Wie gaan daar nu naar toe.
Daan Olivier met Tolhoek, Powless en dan waarschijnlijk Battaglin, Martens, Jansen en Roosen.
Zoals ik die De Plus zie rijden, dan heeft TLJ een goed blok voor die koersen voor 't volgend seizoen natuurlijk.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Powless gaat naar GB.

Fanny

'@Vlek
Hoe kom je erbij dat Powless naar GB gaat ?
Ik heb het team voor de TOB nog niet officieel voorbij zien komen.
Kan me voorstellen dat Powless juist de Canadese koersen gaat rijden nu Gesink niet start in Canada en hij denk ik nog in de US is en dan dus bijna geen jetlag heeft.
Overigens staat hij ook op de rol voor Canada volgens PCS.

kelderfan

Ik denk ook dat Powless de Canadese koersen gaat doen, dan kan Jan Maas nog een keer opdraven voor de TOB.

Rahim Vlasblom
admin

Powless was van de week nog in Limburg en staat ook op de voorlopige startlijst voor TLJ op de website van de organisatie. Natuurlijk kan het zo zijn dat er geschoven moet worden maar het is zeker niet dat hij automatisch naar Canada gaat.

edit: op dit moment is hij in Girona

Laatst gewijzigd
KJP

Snap niet waarom er geschoven zou moeten worden ofzo? Wat heb je dan extra aan Powless in Canada tov GB als je in Canada gewoon prima met deze selectie kan rijden:

Martens, Olivier, Roosen, van Hoecke , Battaglin, Grondahl Jansen en Tolhoek

Ik zou Powless niet eens als echte versterking zien in deze selectie ofzo hoor. Misschien dat ie Olivier of van Hoecke 1-op-1 kan vervangen, maar dat zal het niveau niet opeens enorm omhoog tillen.

Laatst gewijzigd
Niklas

De Column van Thijs Zonneveld over Boom in het AD is hard, maar ook terecht: https://tinyurl.com/ycm3g5hx. Doodzonde, want het is echt een klasbak. Hoe kon het zo misgaan? Ik hoop echt dat er in deze Vuelta een Boom 2.0 opstaat, die de draad weer oppakt op de goeie weg naar succes. Maar ik ben bang...

Kelderman Rules

En de soap rondom Wout van Aert gaat door, inpakken en wegwezen. Tweet van Wout van Aert is alles zeggend.

Mooie_Mario

Boom behouden met een simpel contract en bonus regeling zoals Gilbert bij Quickstep. Dat juich ik toe

S. Morgenstern

Powless zit momenteel inderdaad in Girona en staat op de laatste lijst voor GB. Lijkt me dus onwaarschijnlijk dat hij naar Canada gaat.

tendam

'@niklas
Op zich terecht hoor, die column, maar waarom nu? Beetje makkelijk scoren na die poep-episode. Alsof Boom daarvoor kiest. Z'n proloog was helemaal zo slecht nog niet.

1 2 ... 387 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.