Wil hier toch nog even (nogmaals) melden dat Lindeman (als ik het goed heb, of was het Van Poppel?) die Kruijswijk bij de eerste groep bracht.
Boom, verder natuurlijk een slecht renner op dit moment, hield schitterend Bennett voorin door goed te positioneren.
Al met al is TLJ ook vandaag geslaagd voor het examen, wat mij betreft maar net niet cum laude.
De Plus laat deze Vuelta sowieso zien wat hij kan toevoegen als knecht in grote rondes. Ik hoop dat hij in de Waalse klassiekers een rol als co-kopman van Gesink en Tolhoek krijgt en dat hij ook in bepaalde kleine rondes als kopman wordt gebruikt. In grote rondes zal hij in ieder geval het eerste jaar moeten knechten. Hij kan ook goed tijdrijden en nu LottoNL ervoor lijkt te kiezen om hun klassementsrenners aanvallend te laten rijden past De Plus daar goed bij. Die kan je ook in een aanval meesturen om zijn kopman te steunen als die later in de aanval gaat.
'@jvh93
Dat zou echt fantastisch zijn ja. Ik heb Taco hoog zitten.
Kijk. TLJ is , als je naar de statstieken kijkt (stand WT), een middelmatig team. Dat komt voornamelijk door hun ondermaats presteren in klassiekers. Met een aantal renners voor de klassiekers die ze voor komende jaren aantrekken kunnen ze ook daar goed gaan presteren, en voordat je het weet zit je dan in de top5 van de WT. :-)
'@jessevdalen dat zegt helaas nog niets. Als Nuyens hem aan zijn contract houd kan van Aert daar helemaal niets over zeggen. Zelfs met een rechtzaak zou hij het niet winnen van Nuyens. Dat wordt voorlopig nog even afwachten dus, maar het zou wel geweldig zijn als hij samen met Taco nu de overstap al zou kunnen maken. Dan kan je als TLJ zijnde op alle vlakken meedoen voor de knikkers
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.