Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 393 ... 481 482
Chrys

Op zich zou ik het wel veel leuker vinden als Bohli komt dan Tony Martin. Maar het lijkt me wel erg sterk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ga naar de teampagima van TLJ, klik op de foto van Jos en kijk bij zijn info

kelderfan

Dank @rahimns, maar wel een aparte manier om zo'n verlenging te communiceren.

kelderfan

Danny van Poppel wil voor de wat zwaardere sprintaankomsten gaan volgens Sporza Liveblog.
Dan moet hij eigenlijk Kuss en De Tier lief aankijken om voor hem de sprintvoorbereiding te doen.
Maar Boom zou dat ook moeten kunnen in goede doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ze moeten het nog communiceren alleen hebben ze blijkbaar niet op een aantal slimme wielerflitsers gerekend ;)

kelderfan

'@rahimns
Dat moet ik je toegeven.;)

S. Morgenstern

Vandaag een aardige rit voor wie twijfelde aan de waarde van mannen als Boom en Lindeman.

Rawolf

inderdaad, boom zijn gewicht in goud waard. Nog meer door het vallen van leezer

ti-raleigh

Een zwaluw....

kelderfan

Gisteren een rit voor de mannen, die twijfelde aan renners als De Tier, die vandaag veel kopwerk heeft gedaan; alleen zo'n stomme weg-opleuting zorgt voor een valpartij met o.a. Leezer, maar ook andere TLJ-renners werden daar op achterstand gezet met o.a. Kuss en De Tier

kelderfan

Trouwens Danny van Poppel zat er ditmaal goed bij met een keurige 2e. plek toch voor die Viviani.
Hopelijk heeft hij morgen de kans om 't af te maken.

KJP

Enorm jammer dat ie hem hier net niet pakt, maar toont toch maar mooi aan dat ie het sprintproject nog niet op moet geven. Dit was goed.

tendam

Dat was zeker goed, maar dit is ook het soort ritten dat hem ligt, als er stevig wordt gekoerst. Er mag nog een heuveltje in, dat is helemaal perfect.

Yeez

Het is een beresterke renner die altijd erbij zit en altijd in de goede positie, alleen de pure snelheid ontbreekt

assen

Wil hier toch nog even (nogmaals) melden dat Lindeman (als ik het goed heb, of was het Van Poppel?) die Kruijswijk bij de eerste groep bracht.

Boom, verder natuurlijk een slecht renner op dit moment, hield schitterend Bennett voorin door goed te positioneren.

Al met al is TLJ ook vandaag geslaagd voor het examen, wat mij betreft maar net niet cum laude.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Was Lindeman met ook hulp van de Plus...lindeman liet zich ook meteen uitzakken na die inspanning.

Jotto-Lumbo

https://twitter.com/s_kruijswijk/status/1035215412122869761?s=19

assen

Ha ha, niet alleen Wuyts leest berichten op WF? ;-)

kelderfan

De Plus is meteen behulpzaam om Kruijswijk terug te brengen. Dat is toch heel mooi.

ghostwriter

De Plus laat deze Vuelta sowieso zien wat hij kan toevoegen als knecht in grote rondes. Ik hoop dat hij in de Waalse klassiekers een rol als co-kopman van Gesink en Tolhoek krijgt en dat hij ook in bepaalde kleine rondes als kopman wordt gebruikt. In grote rondes zal hij in ieder geval het eerste jaar moeten knechten. Hij kan ook goed tijdrijden en nu LottoNL ervoor lijkt te kiezen om hun klassementsrenners aanvallend te laten rijden past De Plus daar goed bij. Die kan je ook in een aanval meesturen om zijn kopman te steunen als die later in de aanval gaat.

Laatst gewijzigd
jvh93

Volgens het Belgische nieuwsblad is taco vd hoorn dichtbij een overstap naar tlj! Ik zou het enorm toejuichen in ieder geval!

assen

'@jvh93
Dat zou echt fantastisch zijn ja. Ik heb Taco hoog zitten.

Kijk. TLJ is , als je naar de statstieken kijkt (stand WT), een middelmatig team. Dat komt voornamelijk door hun ondermaats presteren in klassiekers. Met een aantal renners voor de klassiekers die ze voor komende jaren aantrekken kunnen ze ook daar goed gaan presteren, en voordat je het weet zit je dan in de top5 van de WT. :-)

Yeez

En van aert heeft nuyens laten weten niet meer voor hem uit te willen komen en als volwassen mannen een oplossing te bedenken... go jumbo!

jvh93

'@jessevdalen dat zegt helaas nog niets. Als Nuyens hem aan zijn contract houd kan van Aert daar helemaal niets over zeggen. Zelfs met een rechtzaak zou hij het niet winnen van Nuyens. Dat wordt voorlopig nog even afwachten dus, maar het zou wel geweldig zijn als hij samen met Taco nu de overstap al zou kunnen maken. Dan kan je als TLJ zijnde op alle vlakken meedoen voor de knikkers

KJP

Dat wout nog lekker een jaartje weg blijft. Wat een irritant gastje is dat in de media zeg.

Wel een beetje een overtrokken reactie van mezelf. :P

Laatst gewijzigd
1 2 ... 393 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.