Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 394 ... 481 482
FBahamontes

'@KimJungPoels
Je aversie tegen Wout begint wel hele treurige vormen aan te nemen. Hij heeft natuurlijk 100% gelijk dat hij wordt misbruikt door zijn ploeg en dat Nuyens op zijn zachts gezegd een volslagen incompetente idioot is.

KJP

Ik had voor deze episode helemaal geen aversie tegen Wout. En ik heb nog steeds geen hekel aan hem als renner, ik vind alleen dat Wout zich minimaal net zo erg laat kennen als Nuyens. Het zou veel volwassener zijn als ie zich wat minder uitlaat in de media of via social media en dan ook echt als een volwassen man om de tafel was gaan zitten met de mannen van Roompot-Crelan. Door deze uitspraken gooit hij gewoon al olie op het vuur waardoor hij een volwassen oplossing zelf al haast onmogelijk maakt.

En daarnaast vind ik zijn uitspraak over het misbruik van een werknemer in de 21ste eeuw echt gewoon oliedom. Als je een beetje realiteitszin hebt denk je na voordat je zo'n uitspraak doet. Wout wist even niet bij welke ploeg hij volgend jaar een miljoensalaris zou verdienen en dat is schijnbaar het grootste misbruik van een werknemer waar hij ooit mee geconfronteerd is in deze wereld.

Laatst gewijzigd
tendam

Het stijlfiguur van de hyperbool ken je niet? Van Aert weet ook wel dat hij het beter heeft dan iemand in een sweatshop in Bangladesh, maar hij heeft gewoon gelijk als hij zegt dat Nuyens hem heeft gebruikt om zelf z'n eigen hachje te redden. En blijkbaar zonder enige openheid in de communicatie.

Van der Hoorn zou een top-aanwinst zijn. Daar schuilt een Vanmarcke-achtige klasbak in.

Laatst gewijzigd
KJP

Of ik hem ken is niet zo relevant denk ik. Ik vind hem in deze kwestie vooral te extreem en nogal misplaatst. Vervolgens gebruik ik zelf uiteraard een Hyperbool door te doen alsof Wout dan geen enkele realiteitszin heeft. ;)

marprins

Laat die Van Aert maar komen.. TLJ is sowieso enorm goed bezig laatste jaren. Moet je eens kijken wat voor enorm sterke selectie ze hebben. Had Tom maar zo'n sterke ploeg om hem heen dat gun ik hem en heeft hij verdiend maar goed wie ben ik :)

kelderfan

Zo Taco van der Hoorn naar TLJ, dat zou verrassend zijn, want dan wordt 't voor Lars Boom een moeilijke zaak om te blijven. Die wordt al gepaaid door Crelan-Roompot, maar zal wel zijn maatje Sep Vanmarcke willen volgen.

Wout Van Aert al eerder naar TLJ zou ik toejuichen, maar zijn ongenoegen wordt wel erg uitgemeten. TLJ en Roompot zullen daar niet blij mee zijn.

Laatste man

Ik hoop dat Boom en Lindeman blijven. Dan maar een nieuwe renner minder.

kelderfan

Nu Sky ook al terug wil met het aantal renners komen jongens als Tao Geoghegan Hart ook weer in beeld.
Om de klimtrein te updaten lijkt mij Tao een hele goede kandidaat.
@KimJungPoels
Jij had 't over Vermote. Ik was zo stellig om die man niet te halen, maar achteraf gezien heeft die Vermote wel een grote motor.
Je zag gisteren, dat een grote motor in 't team niet verkeerd zou zijn. En het grappige is, dat Taco ook een renner met een grote motor is.

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Hoe veel hoger wordt dat budget wel niet? Alles lijkt ineens mogelijk voor Team Jumbo Pro Professional Cycling.

jvh93

Momenteel staan er dus (inclusief van Emden die nog niet officieel bevestigd is) 23 mannen onder contract voor volgend seizoen. Ik reken Tony Martin en Stef Clement eerlijk gezegd ook wel als zekerheidjes wat je dus op 25 man brengt. Dit betekend dat er nog plaatst zal zijn voor ongeveer 3 man (zonder Van Aert hierin mee te rekenen, want dat zou zo'n buitenkansje zijn waar ze niet vanuit zullen gaan). Deze plekken zouden opgevuld kunnen worden door Boom, Lindeman, Wagner, Vd Hoorn, Maas en wellicht nog een onverwachtse naam (al verwacht ik die niet).

Ik verwacht zelf dat Wagner nog gaat vertrekken en dat Maas het kind van de rekening gaat worden. Ik verwacht dus dat Boom en Lindeman blijven en dat vd Hoorn erbij gaat komen (Boom en Lindeman hebben gisteren laten zien hoe belangrijk ze kunnen zijn voor de kopmannen). En dan heel wellicht Van Aert nog als hij eruit komt met Roompot. Al met al zou ze met of zonder van Aert een enorm sterk team hebben staan voor komend seizoen.

S. Morgenstern

Nu zelfs SKY met minder renners gaat komen, zal er misschien toch nog maar plek zijn voor twee renners... Of werk dat niet zo..

S. Morgenstern

Lindeman en Boom hebben gisteren inderdaad laten zien dat ze hun waarde hebben, maar dat betekent natuurlijk niet dat andere renners niet hetzelfde zouden kunnen. Wanneer je op die plekken door kunt selecteren met Van der Hoorn en Van Aert, dan moet je dat altijd doen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Voor komend seizoen 26 a 28 renners. Ik verwacht dat ze mikken op 27 renners met een eventuele extra plek voor een buitenkansje (Van Aert die dit seizoen al komt b.v.)

kelderfan

'@jvh93
Als Wout Van Aert mogelijk erbij gaat komen, dan mag jij je verwachting, dat Boom blijft toch bijstellen.
Lijkt mij niet, dat hij 3e. viool wil zijn. Hij wil zich zelf in de kijker rijden en dat zegt genoeg.
@Poeksel
Dat lijkt mij ook de verwachting. Met 27 renners kunnen zij de klus wel klaren.
Dus nu 23 renners en daarbij Martin, Van der Hoorn en Clement, dan is er nog 1 plek over en dan lijkt mij Maas {goedkoper} de laatste plek te krijgen om nog eventueel Van Aert te kunnen binnenhalen.

tendam

'@fritsvanhoefelen
Van Aert is de enige dure jongen die erbij komt. En daar heeft Van Eerden wel een extra eurootje voor over om z'n winkels in Vlaanderen te promoten.

@kelderfan
Vanmarcke is een maatje van Boom? Waar haal je dat nou weer vandaan?

RoBinnn

Na zijn rentree eerder deze maand al aangegeven dat VdHoorn een goede aanwinst zou zijn, hopelijk wordt dat definitief. Naast de 23 bekende namen zou het wat mij betreft mooi zijn als Martin (24), VdHoorn (25), Boom (26) en Clement (27) de selectie voor volgend jaar zouden zijn.
Hierbij zal wat mij betreft Lindeman een goed alternatief zijn mocht het bij Clement niet lukken om terug te keren in het peloton. Het hele verhaal rondom Van Aert kan natuurlijk nog alle kanten op, mocht dat in 2019 al Jumbo worden dan zou ik dat toejuichen, hopelijk in aanvulling op de eerder genoemde namen en niet ten koste van bijvoorbeeld Boom.

kelderfan

'@tendam
Die twee waren een goed koppel; dus waarom niet?
In de tijd met Sep Vanmarcke was hij toch goed bezig; zie de TdF-rit met Lars Boom als de winnaar.

assen

'@kelderfan
Die Tour-rit lijkt me geen goed voorbeeld. Vanmarcke kreeg toen pech. Van samenwerking (of tegenwerking) was in die rit geen sprake.

aru123

'@assen
Voor het lek rijden van vanmarcke was er zeer zeker wel sprake van samenwerking ze trokken nog als duo ten aanval maar hielden toen allebei iets in omdat het nog te ver was naar de finish als ik het me goed kan herrineren.

Loek de Rooij

'@assen, totdat Sep lek reed was er zeker sprake van samenwerking. Hoe dat gegaan zou zijn als die erbij gebleven was is de vraag natuurlijk.

kelderfan

'@assen
Misschien geen goed voorbeeld, maar Sep Vanmarcke gaf de 1e. aanzet en reed lek ja, maar toen ging Lars Boom.
Dat is wat Kruijswijk en Roglic hadden in de TdF en wat Kruijswijk en Bennett beogen in de Vuelta.
Twee sterke mannen kunnen echt wel goed samen.

kelderfan

Nu Teunissen zijn maatje Van der Hoorn erbij krijgt, wordt dat met die Van Aert een sterk blok. Daarnaast heb je met Jansen, Van Poppel, Roosen en (c) Leezer/ Wynants/Van Emden toch een hele goede ploeg voor 't Vlaamse.
Pascal Eenkhoorn moet toch zijn kans krijgen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wat bedoel je toch elke keer met maatjes... Vanmarcke en Boom en nu weer Teunissen en Taco... wat een onzin allemaal. Ten eerste is het nog altijd alleen maar een gerucht en verder is het dan afwachten of Van Aert al komend jaar aansluit. Gewoon maar eens de ontwikkelingen afwachten

tdb

Tony Martin is nog helemaal niet bevestigd, maar alleen een bericht hierover op cyclingnews. Er is alleen bevestigd dat Tony Martin onder andere met Lotto-Jumbo in gesprek is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Sepiroth De Plus en Teunissen zijn beide door de ploeg bevestigd en Martin nog niet... lijkt me toch een duidelijk verschil ??

1 2 ... 394 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.