Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 398 ... 481 482
jvh93

Zal er vandaag op de rustdag nog iets bekend gemaakt worden over verlengingen en/of nieuwe renners? ik ben heel erg benieuwd!

kelderfan

Op Wielerflits "Transfernieuws" staat dat Tony Martin door TLJ is ingelijfd. Dus dat lijkt mij goed nieuws.

Poeksel

Op https://www.wielerflits.nl/nieuws/overzicht-wielertransfers-2019/ bedoel je neem ik aan, maar dat is nog gebaseerd op het bericht van bijna drie weken geleden. De officiele bevestiging is er nog niet dus, maar misschien vandaag wel?

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Poeksel
Dat was 't zelfde verhaal als met De Plus en Teunissen toch. Maar hopelijk komt 't goede nieuws nog.

kelderfan

Roglic lijkt weer goed in orde en hopelijk krijgt hij voldoende steun in de ploegentijdrit in rit 5.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Waarom zou hij niet voldoende steun krijgen ??? Hopelijk is hijzelf in goede doen voor die TTT maar met mannen als Van Emden, Bouwman en Eenkhoorn heeft hij toch een paar aardige tijdrijders bij zich. Top 5 in dit veld mag op papier nooit een probleem zijn.

ghostwriter

'@kelderfan
Met Wynants, Van Emden, Roglic, Bouwman, Powless en Eenkhoorn heeft LottoNL op papier een goede ploeg voor een TTT.

kelderfan

'@rahimns
Je hebt 't weer duidelijk niet gevolgd.
Hij liet vandaag zien, dat er niets mis is met hem {tegen jouw herhaalde verwachting in}.
Dus hopelijk is de gevallen Koen Bouwman {gehavend en wel over de streep in 't peloton} dan voldoende hersteld. Want hij is toch een van de sterke motoren in 't team met Van Emden en Powless.

Eenkhoorn bevalt mij steeds beter. Hij en ook Powless lieten zich vandaag ook weer zien.

ti-raleigh

Roglic is zelf het probleem bij een TTT. Niemand wil achter hem rijden.

kelderfan

'@ghostwriter
Een van de sterke mannen Koen Bouwman is gevallen en kwam gehavend over de streep. Dus 't is even afwachten of hij voldoende is hersteld; want in rit 5 moet hij weer aan de bak.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan hij heeft toch zelf aangegeven dat hij het WK TT laat varen omdat hij geholpen was aan zijn elleboog. Bij een tijdritfiets lig je daarop... dus ik weet niet in hoeverre hij daar nog last van heeft. Zo'n rare gedacht is dat echt niet hoor...

S. Morgenstern

Roglic en Van Emden zullen de motoren moeten zijn, waarbij vooral de eerste zal moeten zorgen dat hij degene in zijn wiel niet kapot rijdt. Beide zijn goed in vorm, hoewel Roglic natuurlijk wel enige problemen blijkt te hebben met zijn tijduithouding. De andere vier zijn allemaal hele degelijke hardrijders voor een ploegentijdrit; die gaan het verschil alleen niet maken.

Laatst gewijzigd
veld

'@ti raleigh, waarom wil niemand achtern Roglic rijden? En @ alle optimisten, Tlj doet het dit jaar op alle fronten fantastisch en ook heel veel beter dan in vorige jaren, behalve in de tijdritten, zowel de individuele en de ploegen.

ti-raleigh

Omdat Roglic heel hard gaat en super gestroomlijnd op de fiets zit.

kelderfan

'@rahimns
Ja natuurlijk moet blijken of 't geen al te grote problemen gaat geven. Hij gaat wel mee in de aanval en dat laat zien, dat hij weer op niveau komt of is.

kelderfan

"Jammer dat Koen betrokken was bij een valpartij net voor die slotklim anders zat hij er ook nog bij. Hij heeft wat last van knie en elleboog.“ zegt Jan Boven op de TLJ-site. Dus hopelijk komt 't nog goed voor de ploegentijdrit.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het probleem zit hem ook niet in de conditie maar eerder of hij dus pijnvrij in die tijdrit houding kan liggen.

Rahim Vlasblom
admin

over 5 minuten begint peptalk op Ziggo met oa Dylan Groenewegen

Loek de Rooij

https://twitter.com/LottoJumbo_road/status/1036679897891184641

Wel opvallend dat Maas hier wordt genoemd alszijnde (volwaardig) onderdeel van de ploeg. Hoeft niets te betekenen, maar ik denk het toch wel eigenlijk.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@luckyloek
Dat lijkt mij juist een goede zaak en leuk om dat te delen. Die Jan Maas zie ik graag bij TLJ komen en zie hoe zij maatje Stephen Williams {daar is ie weer} het zo goed doet in TOB. Wat dat betreft zou 't niet verkeerd zijn om een Engelse renner erbij te halen in de toekomst.

Rahim Vlasblom
admin

'@luckyloek is denk ik gewoon uit respect naar Maas... ik zie er nu niet meteen meer achter. Al zou ik hem een contract gunnen hoor.

horsm

Hey, maar Eenkhoorn gaar de <23 rijden. Leuk - maar niet echt een parkoers voor hem.

Rahim Vlasblom
admin

'@horsm ik vrees dat de bondscoach ook niet heel veel keus heeft aan renners onder 23 die op dat parcours uit de voeten kan...

Romāns Vainšteins

Zullen we anders gewoon iedereen naar Jumbo halen ?

Wielerfan1987

Ik denk dat het feit dat Pascal de wegrit rijdt er ook mee te maken heeft dat hij de tijdrit ook zal rijden en de bondscoach natuurlijk niet veel bijster goede klimmers heeft om te selecteren voor de U23 categorie.

Daarbij denk ik dat het voor Pascal zelf geen kwaad kan om die koers te rijden met dat aantal hoogtemeters erin en hij kan in die koers wellicht goed knechten voor de in vorm lijkende Arensman.
Of misschien als breekijzer in de koers dienen, hij toont al het hele jaar aanvallend te durven koersen, ook als de weg omhoogloopt.

1 2 ... 398 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.