'@rahimns
Je hebt 't weer duidelijk niet gevolgd.
Hij liet vandaag zien, dat er niets mis is met hem {tegen jouw herhaalde verwachting in}.
Dus hopelijk is de gevallen Koen Bouwman {gehavend en wel over de streep in 't peloton} dan voldoende hersteld. Want hij is toch een van de sterke motoren in 't team met Van Emden en Powless.
Eenkhoorn bevalt mij steeds beter. Hij en ook Powless lieten zich vandaag ook weer zien.
Roglic en Van Emden zullen de motoren moeten zijn, waarbij vooral de eerste zal moeten zorgen dat hij degene in zijn wiel niet kapot rijdt. Beide zijn goed in vorm, hoewel Roglic natuurlijk wel enige problemen blijkt te hebben met zijn tijduithouding. De andere vier zijn allemaal hele degelijke hardrijders voor een ploegentijdrit; die gaan het verschil alleen niet maken.
Ik denk dat het feit dat Pascal de wegrit rijdt er ook mee te maken heeft dat hij de tijdrit ook zal rijden en de bondscoach natuurlijk niet veel bijster goede klimmers heeft om te selecteren voor de U23 categorie.
Daarbij denk ik dat het voor Pascal zelf geen kwaad kan om die koers te rijden met dat aantal hoogtemeters erin en hij kan in die koers wellicht goed knechten voor de in vorm lijkende Arensman.
Of misschien als breekijzer in de koers dienen, hij toont al het hele jaar aanvallend te durven koersen, ook als de weg omhoogloopt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.