Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 399 ... 481 482
simplex

Beter van niet @RV,
Na de talloze paginavullingen afgelopen inzake (gewenste) transfers, al dan niet de juiste versterking, voor welke trein dan ook nog, of het zgn. doorselecteren zal het straks weer vrijwel naadloos (?) overgaan na dit seizoen en in volgend seizoen naar de eerdere tientallen pagina's over opstellingen en hoogtestages en de conclusies die de kenners aan ons en Plugge en co. gaan communiceren.
Kon Wout maar eerder komen dan hadden we nog wat meer vulling van de veldrit topics a.s. winter.
Ben wel benieuwd hoe in die situatie van al deze winter Wout bij TLJ, de reacties worden t.o.v. de van hier alom geadoreerde Van de Poel.

ghostwriter

Ik ben benieuwd wat Eenkhoor op die WK parcours kan. Ik heb namelijk het gevoel dat hij een betere klimmer is dan veel mensen denken. Toen hij bij LottoNL tekende zij Merijn Zeeman niet voor niets dat ze nog "moeten ontdekken wat zijn echte specialiteit is, maar hij is een goede tijdrijder en klimmer".

kelderfan

'@ghostwriter
Eens dat Pascal Eenkhoorn best goed is in de bergen, dat heeft hij in Utah en Colorado toch wel laten zien en hij krijgt toch Jan Maas mee om hem van voren te houden, als de benen goed zijn. Die Thymen Arensman zie ik ook ver komen.

tendam

Eenkhoorn kan best een beetje klimmen, en hij heeft wel het voordeel dat hij Utah heeft gereden. Maar die Sosa zal toch moeijk bij te houden zijn... al dachten we dat voor de Tour de l'Avenir ook.

Rahim Vlasblom
admin

Lindeman en Van Emden verlengen, Wagner zal de ploeg verlaten... officieel bevestigd

Rawolf

Blijft Wagner buiten de koers nog wel betrokken bij de ontwikkeling van de sprinttreinen?

Lindeman en van Emden goede mannen om erbij te hebben.

SS3000NL

Wagner naar ander team. Dus niet bij de sprinttrein ontwikkeling meer.

kelderfan

Zo Lindeman toch nog een jaar langer bij TLJ. Dat is dan jammer voor Jan Maas.
Op zich kan Lindeman de gaatjes opvullen en zich opwerpen om de jonge gasten te begeleiden. Dan kan hij en dan groeit ook weer in een rol.
Van Emden was toch al bevestigd?
Wat gaat Wagner doen?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Van Emden was officieel nog niet bevestigd maar stond alleen al bij PCS en op zijn profiel op de website als verlengd. Hebben we het vorige week nog over gehad. Wagner gaat naar een ander team, nog niet bekend welke. En het zegt ook nog niets over Jan Maas.

jvh93

Toch wel in de lijn der verwachting dat wagner weg zou gaan natuurlijk

kelderfan

'@rahimns
Ok je hebt gelijk, dat 't nog niet door de ploeg zelf was bevestigd.
Ik ben wel benieuwd nu, wat Wagner gaat doen. Om nu nog over te stappen naar een PC-team lijkt mij niet zo.
Ik hoop dat hij bij TLJ betrokken kan blijven, want kennis van zaken heeft hij.

Sandy Casar

Wagner gaat naar Fortuneo als leadout van Greipel lees ik op Twitter

jvh93

Ik merk trouwens wel dat TLJ geleerd lijkt te hebben van vroeger. Renners weten nu vrij snel waar ze aan toe zijn lijkt het (Behalve Boom en Clement weten we momenteel van iedereen wat ze gaan doen)

RoBinnn

Zojuist Peptalk teruggezien met Groenewegen waarin hij aan gaf zelf best graag in de Vuelta had willen zijn maar door al vastliggende programma's daar niet naar toe is. Wel iets wat hij voor volgend jaar als optie ziet, het rijden van een tweede grote ronde.

tdola

Scherp gezien Sephiroth.

Sterker nog, het was Groenewegen met pap in de benen, zei hij zelf bij peptalk, lol.

ghostwriter

Dat betekent dat LottoNL nog maximaal vier plaatsen open heeft voor volgend seizoen toch? Ik hoop/verwacht dat Clement, Martin, Boom (of Van Aert) en Vd Hoorn er nog bij zullen komen.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@jvh93 Van Clement is het ook wel vrij duidelijk... als hij volledig hersteld blijft hij, anders stopt hij...

Jean Dumas

Van Aert zal zeker niet komen, want dan houdt Crelan er ook mee op.

jvh93

'@Rahim klopt, maar bedoelde meer dat hij nog in onzekerheid zat of hij nog wel fit gaat worden ;)
Maar was afgelopen jaren wel anders met bijvoorbeeld Castelijns, Keizer, Flens. Die toch uithaalde naar de ploegleiding dat ze zo lang niets gehoord hadden en pas laat te horen kregen dat ze niet in aanmerking kwamen voor contractverlening (hadden ze in mijn ogen zelf ook op voorbereid moeten zijn, maar toch...)

kelderfan

Helaas Koen Bouwman is in herstelmodus. Eenkhoorn doet 't goed en is opgeschoven in 't klassement.

Poeksel

Ik heb geen AD-account, maar https://www.ad.nl/vuelta/van-poppel-moet-even-geduld-hebben~ae6f82be/ gaat over de plannen om van Van Poppel een klassiekerrenner te maken. https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/la-vuelta/187545/lottonl-jumbo-sleutelt-aan-van-poppel-danny-meer-sprinter-voor-klassieke-werk heeft een samenvatting.

RoBinnn

Een ontwikkeling die wat mij betreft leuk is om te volgen. Hij lijkt qua snelheid gewoon wat te kort te komen en zou het dan ook mooi vinden als hij zich meer op die klassiekers richt. Zou dan ook mooi passen in het plan met Groenewegen die aangaf na te denken over twee grote rondes volgend jaar.

Wielerfan1987

Dit stuk bevestigd direct mijn vermoedens dat Danny naar de Vuelta gestuurd is om inhoud op te doen met oog op volgend jaar, en dat hij meer een type Degenkolb is dan een pure topsnelheid-sprinter als Kittel, Cav en Groenewegen.

Ik ben benieuwd of hij nu eindelijk die stappen gaat maken die er gewoon in zouden moeten zitten qua talent.

user26861

In de toekomst zich ontwikkelen als een renner als Tom Boonen, is nog niet zo gek gedacht toch.

S. Morgenstern

Degenkolb is volgens mij altijd zo'n beetje het uitgangspunt geweest voor Van Poppel.

1 2 ... 399 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.