Beter van niet @RV,
Na de talloze paginavullingen afgelopen inzake (gewenste) transfers, al dan niet de juiste versterking, voor welke trein dan ook nog, of het zgn. doorselecteren zal het straks weer vrijwel naadloos (?) overgaan na dit seizoen en in volgend seizoen naar de eerdere tientallen pagina's over opstellingen en hoogtestages en de conclusies die de kenners aan ons en Plugge en co. gaan communiceren.
Kon Wout maar eerder komen dan hadden we nog wat meer vulling van de veldrit topics a.s. winter.
Ben wel benieuwd hoe in die situatie van al deze winter Wout bij TLJ, de reacties worden t.o.v. de van hier alom geadoreerde Van de Poel.
Ik ben benieuwd wat Eenkhoor op die WK parcours kan. Ik heb namelijk het gevoel dat hij een betere klimmer is dan veel mensen denken. Toen hij bij LottoNL tekende zij Merijn Zeeman niet voor niets dat ze nog "moeten ontdekken wat zijn echte specialiteit is, maar hij is een goede tijdrijder en klimmer".
'@Rahim klopt, maar bedoelde meer dat hij nog in onzekerheid zat of hij nog wel fit gaat worden ;)
Maar was afgelopen jaren wel anders met bijvoorbeeld Castelijns, Keizer, Flens. Die toch uithaalde naar de ploegleiding dat ze zo lang niets gehoord hadden en pas laat te horen kregen dat ze niet in aanmerking kwamen voor contractverlening (hadden ze in mijn ogen zelf ook op voorbereid moeten zijn, maar toch...)
Ik heb geen AD-account, maar https://www.ad.nl/vuelta/van-poppel-moet-even-geduld-hebben~ae6f82be/ gaat over de plannen om van Van Poppel een klassiekerrenner te maken. https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/la-vuelta/187545/lottonl-jumbo-sleutelt-aan-van-poppel-danny-meer-sprinter-voor-klassieke-werk heeft een samenvatting.
Een ontwikkeling die wat mij betreft leuk is om te volgen. Hij lijkt qua snelheid gewoon wat te kort te komen en zou het dan ook mooi vinden als hij zich meer op die klassiekers richt. Zou dan ook mooi passen in het plan met Groenewegen die aangaf na te denken over twee grote rondes volgend jaar.
Dit stuk bevestigd direct mijn vermoedens dat Danny naar de Vuelta gestuurd is om inhoud op te doen met oog op volgend jaar, en dat hij meer een type Degenkolb is dan een pure topsnelheid-sprinter als Kittel, Cav en Groenewegen.
Ik ben benieuwd of hij nu eindelijk die stappen gaat maken die er gewoon in zouden moeten zitten qua talent.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.