Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 40 ... 481 482
Wouter1998

Clement rijdt de tour
Martens zegt naar de tour te willen en daar in vorm te zijn
Selecties blijven dus nog speculeren

Rahim Vlasblom
admin

'@Wouter1998 waar haal je deze info vandaan ??

kelderfan

'@rahimns
Je mist een hoop, zie ik; want dat van Battaglin en Martens heb ik ook gelezen en wel via TLJ-site en op een van de vorige blz.
"Wat Martens ook graag wil is een goede Amstel Gold Race rijden. “Ik wil na afloop kunnen zeggen dat ik het maximaal haalbare eruit heb gehaald. Datzelfde geldt voor een deelname aan de Tour. Dat zou ik graag willen en daar dan top presteren natuurlijk.”

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Ik zal best wel eens wat missen... maar misschien dan maar een link wat ik kan het echt niet vinden.

edit: gevonden... staat dus bij zijn profielfoto

Laatst gewijzigd
Hofman

Gelukkig mist Kelderfan helemaal niks. Hij zou toch eens wat missen zeg! Volgens mij neemt iemand dit forum veel te serieus, door zowat op elk bericht of uitslag te moeten reageren.

kelderfan

Geen probleem hoor, maar je hebt vaak vraagtekens bij vermelde info.

Yeez

'@kelderfan heb je überhaupt een baan of ga je naar school? Of zit je heel de dag op je zolderkamertje TLJ bij te houden?

kelderfan

'@hofman
Wat denk je van @jessevdalen op z'n zolderkamertje driehoog achter en waarom reageer je dan überhaupt.

Yeez

'@kelderfan ik stel een vraag, geen persoonlijk verwijt zoals jij nu doet. Heel jammer.

kelderfan

'@jessevdalen
Om je vraag te beantwoorden. Ik volg dit team al enige jaren en wat @vlek liet vallen; ook al in de periode Belkin/Rabo. {als ik tijd heb en derhalve ook mijn voorkeur voor Utah, ToC, Quebec en Montreal, want die kan ik volgen}. Ik hoop dus niet jammer.

Wouter1998

'@rahims, had geen bron erbij gezet sorry. Was inderdaad van de tlj site en ik denk dat dat wel redelijk aannemelijk is. Zoals ik al een tijdje eerder aangaf zou ik het ontzettend bijzonder als van Hoecke wel naar de giro zou gaan en Battaglin niet. Nu lijkt het dat Battaglin in ieder geval gaat.

Rahim Vlasblom
admin

'@Wouter ik had het ook al hier eerder gemeld, al had ik Van Hoecke ook niet vreemd gevonden in dienst van Van Poppel.

Rahim Vlasblom
admin

Afgaande op dit verhaal (de verlenging van Sven Kramer bij TLJ) is dus bijna wel zeker dat de ploeg nog jaren zal doorgaan met voorlopig dus Jumbo als belangrijkste hoofdsponsor. Maar er klinkt veel ambitie in de woorden van Sven, zeker ook voor de wielerploeg.

https://nos.nl/artikel/2211061-kramer-ik-schaats-nog-zeker-twee-jaar.html

kelderfan

'@rahimns
Dat klinkt eigenlijk heel goed. Zijn ambitie om zelfs directeur te worden bij TLJ lijkt mij een prima idee. Ex-sporters als bijvoorbeeld Maarten Tjallingii en op een later moment Robert Gesink kunnen in mijn ogen ook toegevoegd worden.
Ik wil zelfs nog een stap verder gaan; want Tejay Van Garderen is door Gesink rondgeleid in Girona, waar Tejay nu ook zijn basis heeft en die lijkt mij wel een kandidaat om het groepje kopmannen bij TLJ uit te breiden.
Update:
Ik lees nog meer Quote;"Team Oranje voert op dit moment constructieve gesprekken met haar hoofdsponsoren over het vervolg van de succesvolle samenwerking tussen de schaats- en wielerploeg. Naast de sportieve, organisatorische en financiële aspecten zijn daarbij ook de onderlinge posities van de hoofdsponsoren (eerste respectievelijk tweede naamgever) onderwerp van gesprek."

Laatst gewijzigd
xistnc

Kan Tejay een beetje schaatsen? Of mis ik iets...

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat is toch ook wat Sven al zegt... Jumbo trekt op dit moment de kar en waarschijnlijk volgen de andere sponsoren binnenkort. Dat er op dat gebied van alles gaande is binnen de ploeg dat mag sinds vorig jaar wel duidelijk zijn met ook Vifit die zich melde als sponsor. Hopelijk betekent dit dat er ook aan meer budget beschikbaar komt de komende jaren. Wat Tejay hier verder mee te maken heeft begrijp ik ook niet... er zijn zoveel wielrenners die in Girona wonen en waarmee Robert regelmatig traint.. die komen echt niet allemaal bij TLJ.

Charlie33

Hint Sven nu op het vertrek van Lotto?

kelderfan

'@rahimns
Ik zeg ook, dat Gesink genoemde Tejay heeft rondgeleid in Girona, want als er wat meer budget komt, dan is de weg vrij om ook de club toppers te versterken. Tot op heden was toch de trend van afscheid nemen van o.a. Mollema, Kelderman en niet te vergeten Laurens Ten Dam
@xistnc
Ja, die schaatst ook, net als Alexey aan langlaufen doet.;)
Kan Laurens Ten Dam eigenlijk schaatsen?

Chrys

'@charlie
Ik denk dat Lotto gewoon in wat onzekerder vaarwater is gekomen qua sponsoring nu met de komst van Nederlandse Loterij als overkoepelende partij. Of ze stoppen weet ik niet, maar lijkt me wel logischer dat ze wat afwachtend zijn.

Laatst gewijzigd
jvh93

'@kelderfan, ik heb laatst ook een kennis rondgeleid in het dorp. Komt hij nu ook gelijk bij hetzelfde bedrijf werken?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan renners die daar zelf voor kozen, niet omdat ze weg moesten. En verder is het in deze fase volgens mij niet nodig om nog meer kopmannen te halen, dan eerder 1 voor het klassieke werk.

@Charlie dat is volgens mij niet wat Sven zegt. Die heeft het er alleen over dat Jumbo als eerste heeft uitgesproken verder te willen en trekt die kar in dat proces en hij verwacht dat de overige sponsoren daarin gaan volgen. Het zou wel kunnen dat bijv Jumbo straks de grootste sponsor is met misschien wel Vifit als 2e (puur een voorbeeld Kelderfan) en dus de naam verandert in JumboVifit of JumboLotto.

kelderfan

'@rahimns
Ik wil helemaal niet zeggen, dat Tejay "moet" komen, maar hij lijkt mij wel een optie.
Wat betreft een eventuele naamswijziging zijn er denk ik wel meer mogelijkheden. Ik hoop, dat Lotto blijft en dan misschien wel 't plaatje van de heer Plugge wil vullen. {ik bedoel dan een opleidingsteam e/o vrouwenteam.} Dan kan Bert-Jan toch nog aan de slag, nu hij Drenthe niet mag rijden in dienst van TLJ; oh sorry TJ"V". Dan zit ik toch dicht in de buurt met TJ V Garderen. Dat wordt een trein om te smullen. Ja, ik heb meer met een klimtrein.

kelderfan

Parijs - Nice wordt een leuk rondje met 3 ritten vlak, dan tijdrit en bergwerk. Dan kan Groenewegen toch nog naar Drenthe?
Wie gaat TLJ inzetten: P-N Kruijswijk, Gesink, Clement, Bouwman en de trein Groenewegen, Roosen en Martens?
T-A wordt ook leuk met de trein Van Poppel. Dat zou dan zo worden: Roglic, Bennett, De Tier, Olivier, Tolhoek en de trein Van Poppel, Wagner.; oh, sorry ik vergeet helemaal Van Emden.
Of zijn er dan renners op hoogte-stage?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Gesink, Groenewegen, Jansen, Roosen en Boom heb ik sowieso voorbij zien komen voor Parijs-Nice.
Roglic, Bennett, Van Poppel, Wagner en Van Emden voor Tirreno.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Hoe kan Groenewegen naar Drenthe als hij in Parijs-Nice aan de start staat... ?

1 2 ... 40 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.