Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 415 ... 481 482
Hofman

Thanks!

kelderfan

'@rahimns
Een kleine correctie Omloop van de Westhoek niet, maar wel Gooikse Pijl 1.1

Fanny

'@Rahims
Bedankt voor de informatie.
Vraagje: Kun je misschien de datums er ook even bijzetten ? Zou fijn zijn.
Alvast bedankt.

kelderfan

"Ze hebben Tony toch al."
Ja en dan is 't wel goed zo. Ik ben 't met @ghostwriter eens.
@vlek
Sorry, maar wat hij {Danny van Poppel} gisteren liet zien, heb ik hem niet eerder zien doen.
Als hij de Vlaamse klassiekers gaat doen, dan vervalt de Tirreno lijkt mij.

S. Morgenstern

Van Poppel heeft op het vlakke zijn kopmannen al meermaals goed bij gestaan, gisteren was geen uitzondering; Roglic heeft er in de Tirreno nog heel mooi van kunnen profiteren.

Dit jaar heeft hij toch ook Vlaamse klassiekers gereden na de Tirreno? Het is zelfs bij uitstek een week (die van Nice en de Tirreno) waar Vlaamse renners de laatste puntjes op de i zetten, dus lijkt het me onwaarschijnlijk dat we hem volgend jaar niet terug gaan zien in een van die koersen.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Jullie vragen, ik draai.... data toegevoegd

Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij heeft Mcnulty al aangegeven nog een jaar op PC niveau te willen blijven fietsen.

kelderfan

'@vlek
Welke dan?

S. Morgenstern

Wevelgem en Dwars door Vlaanderen.

kelderfan

'@rahimns
Lezen! @ghostwriter heeft 't over 2020. Bedankt voor 't toevoegen van de data.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan jullie moeten ophouden met die fantasietjes ... laten we het een beetje overzichtelijk houden. Nu al gaan speculeren over 2020, de man kan tegen die tijd wel geen heuvel meer over kunnen komen. Zinloos dit.

kelderfan

"Wevelgem en Dwars door Vlaanderen."
Ja, maar in 2019 gaat hij toch meer klassiekers doen.
E3, DVV, RVV, GW

Rahim Vlasblom
admin

Wie zegt dat....

kelderfan

'@rahimns
Alweer gepikeerd. Wout Van Aert wordt ook binnengehaald in 2020. Nu al speculeren over die topper is zinloos?

Laatste man

Nee, 45 renners aannemen is zinvol op basis van 1 koers..

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Van Aert kan je niet vergelijken met McNulty, sorry hoor. Al zouden ze McNulty nu vastleggen of contact met die jongen hebben dan ga je daar de komende maanden nog niets over horen. Laten we gewoon eerst eens kijken hoe die knul zich volgend jaar ontwikkeld. Volg hem lekker de eerste maanden van komend jaar en dan hebben we het er in mei wel weer eens over.

Laatst gewijzigd
Bulcke

'@kinjungpoels: Ik kan je wel volgen hoor. Ik waag me zelf niet aan uitspraken over welke jonge renner meer potentie heeft dan de andere. Heb ik niet genoeg zicht op dus zou alleen een beetje papagaaien als ik dat zou doen. Weet wel dat ik Kuss erg goed vindt rijden en hij een grote stap gezet heeft. En omdat hij bij jumbo rijdt zie ik dat graag; -)

S. Morgenstern

Ja, maar in 2019 gaat hij toch meer klassiekers doen.

Wat dus helemaal niets verandert aan het nut van het rijden van Tirreno, integendeel zelfs...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik denk dat Roglic die T/A aan zijn lijstje wil toevoegen net als de Dauphine.
Dan zal hij {Danny} geen sprinttrein meekrijgen. Roglic zal dan eerder klimmers meekrijgen.

Rahim Vlasblom
admin

Waarom?? Van Poppel 3 man mee en Roglic 2 knechten.... kan toch prima

S. Morgenstern

Roglic zal een goede ploeg meekrijgen, die zeker in zo'n koers nooit volledig uit klimmers zal bestaan en waarin voor een renner als Van Poppel altijd ruimte bestaat.

Dit is overigens weer een totaal andere zijstraat..

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Van Poppel is zich ook tot een sprinter aan het ontwikkelen die geen traditionele sprinttrein nodig heeft. Hij lijkt zich namelijk op de zwaardere aankomsten te richten. Twee hardrijders die hem op het juiste moment naar voren rijden en hem daar in het wiel van iemand af te leveren lijkt mij meer dan genoeg.

Ik vraaf me af wat voor een programma Roglic volgend jaar zal rijden. Het zou begrijpelijk zijn als hij hetzelfde programma zou krijgen als dit jaar aangezien dat erg goed ging. Ik zou zelf graag zien dat hij na Volta a Valenciana, Strade Bianche, Tirreno-Adriatico en de Ronde van het Baskenland de route via De Waalse Pijl, Luik-Bastenaken-Luik en het Critérium du Dauphiné naar de Tour de France neemt. Dan kan hij zowel in belangrijke kleine WT rondes als in de Waalse klassiekers rijden. Qua World Tour rondjes verdwijnt dan de Ronde van Romandie uit zijn programma maar komt de Dauphiné daarvoor in de plaats. Dit jaar was het logisch dat LottoNL de Waalse klassiekers niet veel aandacht schonk maar volgend jaar kunnen ze met bijvoorbeeld Martens, Gesink, Kruijswijk, Roglic, De Tier, Tolhoek en De Plus een hele sterke ploeg sturen. Met zo'n mogelijke ploeg zou het in mijn ogen zonde zijn om de Waalse klassiekers geen doel te maken.

Laatst gewijzigd
Hofman

'@rahimns : wat programma betreft, Putte Kapelle (of de Sluitingsprijs) gaat dit jaar niet door.

tdola

Volgens mij gaat de Sluitingsprijs 85e editie gewoon door.google maar, gewoon sites ook.

tdola

Tirreno Adriatico 2019 zou best een doel kunnen zijn voor Roglic idd zoals het afgelopen jaar ook was maar mede door val niet lukte. Met de gebruikelijke ttt erbij zou je dan een opstelling kunnen krijgen met iets van Roglic, bennet, van Emden, van Poppel, Martin, leezer en Bouwman.
Als je van Emden en Martin hebt zou je die in een ttt op wt niveau moeten gebruiken als dat mogelijk is.
In combinatie met Bouwman en Roglic als goede tijdrijders heb je een potentiële topopstelling daar.

1 2 ... 415 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.