Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 42 ... 481 482
Laatste man

Van Poppel toch ook?

Wielerfan1987

Olivier ook volgens een interview op de website van de topcompetitie.

kelderfan

Van Poppel was toch misschien of grote kans voor de Vuelta.
Dus Vuelta zeker met Bennett, Kruijswijk, De Tier, Olivier en waarschijnlijk Bouwman {ja,2x Grote Ronde}, Jansen, Lindeman en Lobato {foei} Van Poppel?

Tinkerbell

Weet iemand trouwens wat Bennett gaat rijden tot de Giro?

@achtpuntzes Meestal is er wel een livestream van, nergens in Europa op TV normaal gesproken (maar misschien is het dit jaar anders) ivm Australian Open. People's Choice Classic finisht volgens mij rond een uur of tien 's morgens onze tijd dus dan moet je wel heel lang niet kunnen slapen ;)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De ploeg die ze nu voor de Vuelta voor ogen hebben zal op dit moment inderdaad wel uit Bennett, Kruijswijk, Olivier, De Tier, Lindeman, Van Poppel, Jansen en Van Hoecke bestaan. Een groot deel daarvan zal echter nog met een dun potloodje geschreven zijn.

Bennett sowieso in Tirreno en volgens mij ook Catalunya gevolgd door een hoogtestage.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat is wel duidelijk, dat een deel van de Vuelta-selectie zich nog moet bewijzen, maar ik zie Bouwman toch als een serieuze kandidaat.
Die jonge garde heeft 't in de vorige versie naar behoren gedaan en ik denk, dat Bennett en Kruijswijk wel die ondersteuning willen hebben.
Derhalve denk ik daarbij toch aan Floris De Tier, Daan Olivier met Koen Bouwman, die heeft laten zien de rol van Clement goed te kunnen invullen.

Wouter1998

'@kelderfan misschien moet je echt eens ophouden met je debiele posts. Je hebt nu echt je toppunt bereikt door te zeggen dat lobato de vuelta gaat rijden. Misschien heb je bijna het belangrijkste nieuws over lotto jumbo gemist dit jaar??

kelderfan

'@Wouter1998
Ah gut, een grapje mag ook al niet; hoe debiel is jouw reactie dan?

S. Morgenstern

Het niveau van Clement (regelmatig mee met de beste twintig klimmers) hebben ze allemaal nog niet laten zien. Mochten ze iemand willen die zo'n rol op zich kan nemen, dan zullen ze Clement zelf mee moeten nemen. Ik denk echter dat Bennett en Kruijswijk zelf genoeg voor elkaar kunnen betekenen en dat daar een meesterknecht aan toevoegen niet nodig gaat zijn.

kelderfan

Bouwman heeft toch een paar keer de rol van Clement moeten overnemen in de afgelopen Vuelta; zeker toen Clement 't moeilijk had in
bijvoorbeeld Stage 20 » Corvera de Asturias › Alto de L'Angliru; toen Koen Bouwman 't langst bij Kruijswijk kon blijven. Clement zat toen al op ca. 20 min.
Floris De Tier zal die rol toch ook moeten overnemen, als blijkt, dat Bennett en Kruijswijk goed bezig zijn.
En Clement is zeker een goede aankoop gebleken, maar die zie ik niet 2 Grote Rondes achter elkaar rijden.

S. Morgenstern

En vorig jaar was je tijdens de Dauphine diezelfde Clement nog aan het pushen voor de Tour de France....

Hetgeen je verder beschrijft is geen voorbeeld van een renner die de rol van Clement als meesterknecht over kan nemen. Het feit dat Bouwman (en Tolhoek) op mindere dagen van Clement nog het langst bij Kruijswijk bleven, maakt ze nog niet net zo waardevol als een Clement zoals we die in de afgelopen Giro hebben gezien. Daarvoor zijn echt nog hele grote stappen nodig, die niet direct waarschijnlijk zijn.

Laatst gewijzigd
Hofman

De geldingsdrang die kelderfan laat blijken, door werkelijk op elk nieuwtje of bericht te menen moeten reageren (zonder enige interessante toevoeging die voor anderen interessant kan zijn), zijn er te veel aan voor mij. Hij ziet het zelf niet, volgens mij. Jammer dat er geen moderatie is, zo jaag je mensen weg. Ben er weg van, het ga jullie goed.

Burn

Wat interessant is 'voor anderen' kun je niet bepalen. Je kunt gewoon wegblijven zonder de zure appel uit te hangen.

Kelderfan krijgt hier zoveel over zich heen, maar blijft rustig doorgaan zonder anderen echt te beledigen en ondanks zijn wispelturigheid is hij wel objectiever dan een aantal anderen hier. Wat is het laatste nieuws Kelderfan?

kelderfan

'@Burn Ad Bierens@LottoJumbo_road heeft dit net gepost en 't gaat over o.a. POWLESS, Neilson {USA}
https://t.co/WncrId0uW3

Fanny

'@Wouter1998
Hoezo debiel. Kwestie van goed lezen. Er staat niet voor niets "foei "achter de naam Lobato.
Natuurlijk weet Kelderfan wel dat Lobato weg is bij TLJ.
@Hofman
Jammer, dat je zo afreageert op Kelderfan.
Ik ben het ook niet altijd met Kelderfan eens en kan hem ook wel eens niet volgen, maar dat kan soms dan ook aan mij liggen.
Hij bedoeld het volgens mij goed en hij heeft af en toe verrassende nieuwtjes die ik niet eerder ben tegen gekomen.
Ja, sommige mensen zoals bv @Rahimns zitten altijd op hem te vitten=zeuren (misschien wel onbewust), maar dat vind ik niet altijd terecht.
@Burn
Quote: Wat interessant is ‘voor anderen’ kun je niet bepalen. Je kunt gewoon wegblijven zonder de zure appel uit te hangen.
Kelderfan krijgt hier zoveel over zich heen, maar blijft rustig doorgaan zonder anderen echt te beledigen en ondanks zijn wispelturigheid is hij wel objectiever dan een aantal anderen hier.

Ik ben het met je uitleg volledig eens !

@Kelderfan
Ik verwacht en denk niet dat ze Bouwman nog naast de komende Giro voor de 3e keer de Vuelta laten rijden.
Dat zou wat teveel van het goede zijn voor de nog jonge renner.
Hij is nog lang niet zo goed als Clement, maar misschien dat dit de komende jaren gaat gebeuren.
TLJ heeft in ieder geval veel vertrouwen in hem uitgesproken door als 1e jonge renner snel zijn contract met 2 jaar te verlengen.
Maar het is altijd afwachten met jonge renners hoe zij zich de komende jaren verder ontwikkelen en dat geldt natuurlijk ook voor hem.
Ik denk eerder, omdat Bouwman geen 2e TDU rijdt (wat ik wel had verwacht), dat ze hem na het komende trainingskamp in Spanje (17 t/m 30 januari) laten starten in de Spaanse rondes van 1 week (zoals bv Volta Valencia en/of Ruta del Sol). Dit ivm de daarin opgenomen tijdritten.
Hij traint op dit moment trouwens, zag ik volgens zijn Strava, samen met "Bertje" Lindeman op de Teide (Tenerife).
Daarna in maart misschien wat Italiaanse koersen ipv de klassiekers LBL en WP die in april plaatsvinden.
Na een hoogtestage begin april, rijdt hij begin mei natuurlijk de door hem zelf aangegeven Giro en daarna misschien weer in zijn succesvolle de Tour de Dauphiné van vorig jaar of Tour de Suisse.
Ook denk ik dat hij dit jaar in augustus en september weleens samen met jongelingen Powless, Kuss en de Tier de Amerikaanse (Utah en Colorado) en de Canadese koersen (Québec en Montreal) gaat rijden.
Daarnaast verwacht ik hem nog als tijdrijder op het WK TTT in Innsbruck daar hij volgens mij bij de eerdere test op het terrein van de TU in Eindhoven aanwezig was.
Dus Kelderfan ik denk géén 3e Vuelta en ook géén 1e TDF voor Bouwman.
Weet je misschien wat jouw favoriet Kelderman dit jaar gaat rijden ?
Heeft trouwens een mooie contractverlenging gekregen waar waardering uitsprak.
Jammer dat TLJ hem destijds niet kon behouden.
Was namelijk ook fan van hem net als van Alexey Vermeulen die er dit jaar helaas niet meer bij is.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny gezien de wedstrijden in juli en augustus (Tour, Classica San Sebastian, Ronde van Polen, Binckbanktour, Hamburg en de Vuelta) lijkt het me uitgesloten dat er nog ruimte is om een team naar Utah en Colarado te sturen.

En vittten en zeuren om iets verduidelijkt te krijgen is gewoon onzin. Ik wil graag een inhoudelijk discussie voeren, maar dat moet dan wel van 2 kanten komen. Nee, ik ben het zelden met Kelderfan eens en dat botst, maar ik blijf altijd wel een discussie voeren op de inhoud, dat kan je niet ontkennen.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

https://www.cyclingonline.nl/artikel/13657_eenkhoorn_schiet_op_22_maart_in_actie.html

Het ziet er volgens dit artikel dan toch uit dat TLJ Utah en Colorado zal rijden

achtpuntzes

wat een gezeik zeg.

het is niet verboden om onnavolgbaar te zijn (kelderfan) en ook al niet om inhoudelijk te zijn (rahimns)

als je je ergert aan bepaalde flitsers (heb ik ook wel eens hoor) negeer ze dan of blijf gewoon weg. het wordt pas een issue als de huisregels overtreden worden en daar is hier geen enkele sprake van.

Romāns Vainšteins

Iedereen staat in het volste recht om hier en daar eens een mooie steek uit te delen naar flitsers die je niet pruimt zolang je het maar een beetje grappig houdt. Kelderfan ziet achter elke Jumbo-boom 3 beren, 2 potten goud en 1 totaal nieuwe eekhoornsoort, beetje mesjogge maar wel gepassioneerd denk ik.

Rahim Vlasblom
admin

'@wielerfan dan ga ik er maar vanuit dat de ploeg van plan is om per 1 augustus wat stagiaires in dienst te nemen, anders zal het lastig zijn om in al die wedstrijden met een voltallige ploeg aan de start te staan. Gaat een druk programma worden in die maanden.

Wouter1998

'@kelderfan, misschien een ongepaste reactie van mij. Maar je weet dat meerdere mensen je posts niet altijd leuk vinden. Ik vind ze vaak wel leuk maar om nou lobato nogmaals (ook al is het als grap) aan te halen vind ik niet thuishoren op dit forum

Adrianus en Patrick

Haha, wat een stelletje oude wijven hier.
Lobato aanhalen als grap, nee dat kan echt niet is kwetsend en buiten alle fatsoensnormen.... kom op hé! laten we ons focussen op de sport waar we alle van houden en het afzeiken van de team strategie van TLJ

Laatst gewijzigd
jvh93

Het is hoog tijd dat de koers weer begint, zijn we direct van al die onzindiscussies af. Het gaat gelukkig bijna beginnen, ik ben heel erg benieuwd naar de ploeg in Down Under, verwacht er eerlijk gezegd wel weinig van maar Gesink mag mij verrassen op Wilunga

kelderfan

'@Wielerfan1987
Dus toch Settimana Int. Coppi e Bartali in het programma van TLJ en wat @Fanny ook zegt, dat Utah met Colorado toch ook weer een doel wordt.
Volgens de "kenners" is Utah zelfs zwaarder dan de ToC en met Kuss e n Powless in je ploeg, wordt dat een leuke uitdaging voor Bennett?
Trouwens Colorado Classic wordt 16 - 19 augustus verreden; dus vlak na Utah.
@Fanny
Je hoeft zeker 't niet altijd met iemand eens te zijn. Dat ik Koen Bouwman ook in de Vuelta zie; zal misschien dit jaar nog te zwaar zijn, maar hij heeft wel de potentie {net als Tolhoek} om tijdens zo'n zware ronde van drie weken juist in de laatste week goed mee te doen. Ik zie dat als herstelvermogen zoals bijvoorbeeld bij Kruijswijk. Wat Clement betreft; heb ik ook steeds gezegd, dat hij een zeer waardevolle en betrouwbare renner is.
Kelderman rijdt ook de Settimana Int. Coppi e Bartali en de ToC, maar "Sunweb" met 23 renners is wel vragen om problemen.

Wouter1998

'@kelderfan ik veracht niet dat bennet naar Utah en Colorado gaat ivm de vuelta. Is toch een vermoeiende reis en ik denk dat hij de voorkeur geeft aan een hoogtestage.

1 2 ... 42 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.