Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 43 ... 481 482
kelderfan

'@Wouter 1998
Je hebt gelijk wat betreft Bennett, want met alleen Utah zou 't kunnen ook met hoogte-stage {dat heeft Gesink ook wel eens gedaan}.
Afwachten wie er wel meegaan?
@Rahimns
Ja, dan zal TLJ/TJV wel 1 of 2 staggiaires moeten inzetten {Jan Maas, Edoardo Affini}?

xistnc

Het is hoog tijd dat de koers weer begint, zijn we direct van al die onzindiscussies af.

Wedden van niet? ;)

klassementsrenner

in Down Under verwacht niet al te veel van TLJ, maar ze mogen me verrassen. Winnen zal wel niet gebeuren, want alle ritten worden toch gewonnen door Australiëers! ;)

Laatst gewijzigd
mus van de maasstad

https://www.ad.nl/wielrennen/robert-gesink-mikt-op-klassement-in-tour-down-under~a2e02ed6/

Sebas

Gadverdamme, Robert voor een klassement? Geintje ... komop.

Ben zo verschrikkelijk benieuwd naar die nieuwe Amerikaanse mannen. Hopelijk kunnen ze aarden, en mooie stappen zetten. Leuk om dat interview met Powless te horen, bedankt daarvoor. TLJ heeft zich hard gemaakt om die jongen in te lijven. Dat straalt vertrouwen uit, mooi om te horen.

Wat betreft de Giro-selectie ben ik blij om te lezen dat de afwezigheid van Battaglin geen senicure is. Die hoort er wat mij betreft bij. Als hij een goed niveau laat zien, verwacht ik hem daar.

kelderfan

Voor de liefhebbers nu nog 8 WT-renners zonder contract w.o. 3 ex.TLJ'ers {Ik dacht dat Keizer gestopt was, maar dat weet ik niet zeker}.

kelderfan

La Vuelta staat ook weer op 't programma {met de 1e.retweet van Stef Clement}; lijkt mij ook een mooie klus voor Jos Van Emden met een vlakke proloog en vlakke tijdrit en ook Danny van Poppel zal in de beginweek zijn kansen krijgen. Dat wordt nog een leuke puzzel met nu Kruijswijk, Bennett, De Tier, Clement?, Van Emden? en Van Poppel.

Wouter1998

'@kelderfan ben nu ook benieuwd of Roglic ook de vuelta gaat rijden. Mooie kans op de eerste rode trui en die tweede tt is perfect voor hem. In die maand is trouwens weinig races voor hem waar hij zijn ei kwijt kan. Daarnaast is hij een perfecte knecht voor Bennet.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Wouter1998 Roglic heeft al aangegeven alleen de Tour te rijden, dus zien we zeker niet in de Vuelta.

Wouter1998

'@rahims is dat sws of is er nog een mogelijkheid dat hij de vuekta gaat rijden. Want toen hij dat zij stond het parcours van de vuelta nog niet vast. En dit parcours is toch wel op zijn lijf geschreven?

Rahim Vlasblom
admin

'@Wouter1998 ik heb begrepen dat hij ongeveer hetzelfde programma rijdt als in 2017 en zich vooral in het najaar richt op het WK.

S. Morgenstern

Ik denk niet dat dit parcours enige verandering zal brengen in de plannen die ze hadden. Ik zie in ieder geval geen parcours dat schreeuwt om het opstellen of thuislaten van een specifieke renner. Redelijk voorspelbaar parcours tenslotte.

klassementsrenner

Als mogelijke selectie van de vuleta is zoals kelderfan zegt.(dat zou kunnen maar ik zeg niet dat het zo is). Zie ik Roglic eerder in Canada starten. Als gedeelde kopman met Gesink.

Rahim Vlasblom
admin

'@klassementsrenner denk niet dat hij zo vlak voor het WK een oversteek maakt naar Canada. Zie hem eerder weer starten in Groot-Brittanie na een trainingskamp zoals hij ook afgelopen jaar heeft gedaan of eventueel naar de Eneco tour.

kelderfan

Dat Roglic na San Sebastian de Eneco in zijn programma opneemt lukt niet meer, maar de Binck Bank Tour lijkt mij inderdaad een goede zaak; hij heeft in de Ster ZLM Toer GP Jan van Heeswijk laten zien, dat 't hem wel ligt.
De Ovo Energy Tour of Britain wordt gereden van 2 t/m 9 september; dus na de Binck Bank Tour die wordt gereden van 13 t/m 19 augustus.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik ga er niet vanuit dat hij na de Tour en de Tour of Brittain en de Eneco Tour zal rijden. Verwacht dat hij naar de Tour eerst wat rust pakt en er een trainingskamp aan vastplakt of de BBT en dan een rustpauze/trainingskamp.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Tour of Brittain wordt na de BBT gereden en komt dat in conflict met zijn voorbereidingen voor 't WK?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het lijkt me dat hij na de tour ook wel een rust en trainingsperiode wilt inplannen. Tour, BBT + TOB lijkt me net iets teveel van het goede om dan ook weer top te zijn voor het WK.

kelderfan

'@rahimns
Wat nu, geen Caleb Ewan of komt die nog.;)
Battaglin toch nog 8e.
@8.6
Heb je 't nog kunnen volgen?

Rahim Vlasblom
admin

Ewan zat te snel op kop en ging die sprint (die nog vies omhoog liep) te vroeg aan. Sterke sprint van Sagan. Jammer dat Bataglin zover van achteren kwam, werkte zich nog sterk naar voren.

horsm

Leuk stuk over o.a. TLJ & fan ambassadeurs etc in Dagblad van het Noorden
http://www.dvhn.nl/extra/De-sportfan-is-het-nieuwe-goud-22816628.html

Met interview met Roelien!

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

Eindelijk erkenning ;)

kelderfan

'@rahimns
Petje af!
Wanneer wordt 8.6 opgenomen in het korps?

Roelien

'@horsm Het originele stuk was nog 6x zo groot. en het interview was ook al in mei afgenomen, maar leuk om het nu ook terug te zien online!

horsm

'@roelien, het was toch een gedeelte van een afstudeerscriptie? Mooi onderwerp.

1 2 ... 43 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.