Gadverdamme, Robert voor een klassement? Geintje ... komop.
Ben zo verschrikkelijk benieuwd naar die nieuwe Amerikaanse mannen. Hopelijk kunnen ze aarden, en mooie stappen zetten. Leuk om dat interview met Powless te horen, bedankt daarvoor. TLJ heeft zich hard gemaakt om die jongen in te lijven. Dat straalt vertrouwen uit, mooi om te horen.
Wat betreft de Giro-selectie ben ik blij om te lezen dat de afwezigheid van Battaglin geen senicure is. Die hoort er wat mij betreft bij. Als hij een goed niveau laat zien, verwacht ik hem daar.
La Vuelta staat ook weer op 't programma {met de 1e.retweet van Stef Clement}; lijkt mij ook een mooie klus voor Jos Van Emden met een vlakke proloog en vlakke tijdrit en ook Danny van Poppel zal in de beginweek zijn kansen krijgen. Dat wordt nog een leuke puzzel met nu Kruijswijk, Bennett, De Tier, Clement?, Van Emden? en Van Poppel.
Dat Roglic na San Sebastian de Eneco in zijn programma opneemt lukt niet meer, maar de Binck Bank Tour lijkt mij inderdaad een goede zaak; hij heeft in de Ster ZLM Toer GP Jan van Heeswijk laten zien, dat 't hem wel ligt.
De Ovo Energy Tour of Britain wordt gereden van 2 t/m 9 september; dus na de Binck Bank Tour die wordt gereden van 13 t/m 19 augustus.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.