Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 430 ... 481 482
KJP

Maar dit soort talenten staan toch gewoon bij iedere ploeg op de radar die enigszins interesse hebben in mannen uit die regio? Of ze dan uiteindelijk ook komen is afhankelijk van veel verschillende dingen zoals ruimte in de ploeg, prestaties van huidige renners, concurrentie van andere aanwinsten, salarisbudget en noem maar op. Maar je kunt er gerust op rekenen dat alle talenten waar wij het gevoel bij hebben dat ze de stap naar de WT wel eens kunnen zetten ook bij de meeste WT-ploegen op de radar staan.

kelderfan

Ik vraag, dat omdat 1) Boom zal vetrekken, als Van Aert en Van der Hoorn komen; 2) Clement is nog onduidelijk; toch hoop ik, dat hij nog een jaar langer gaat blijven en zeker nu Kruijswijk 't zo goed doet; 3) TLJ is tot nu steeds bezig geweest jonge talenten te scoren en mochten Boom en Clement 't niet halen, dan is er volgens mij nog plek voor Jan Maas en/of Tobias Foss; die een tijd van mijn radar is verdwenen door een mager voorseizoen en dat was ook de reden, dat Wielerfan1987 met Leknessund kwam {ook een jong talent}. Nu Tobias Foss op de weg terug is, lijkt hij mij best goed om te halen.

@KJP
Wat mij betreft hoef je niet alleen jonge talenten te scoren; dus Fabio Felline is echt wel een goede renner met tijdrit.

KJP

Oehja, Fabio Felline, nu heb je mijn aandacht hoor! ;)

kelderfan

Ik dacht al, daar is hij heel blij mee, want al die jonge talenten; het komt je neus uit.;)
Je noemde nog een renner? Oh, ja Edoardo Affini

Laatst gewijzigd
kelderfan

Juan José Lobato doet 't weer; hij blijft dat erin wrijven, dat hij TLJ moest verlaten. Mooi dat een oud renner het nog goed doet ook.

S. Morgenstern

Stel nu dat er geen ruimte is voor Boom, omdat Van Aert en Van der Hoorn komen, dan moet er op die plek van Boom nog wel ruimte zijn voor Foss.. Zoiets?

kelderfan

'@vlek
Verkeerde aanname; als Van Aert en Van der Hoorn komen en Teunissen is gehaald, denk jij dan, dat hij {Lars Boom} 3e. viool wil spelen.
Foss en Maas komen denkelijk alleen maar alle twee, als Clement 't niet gaat halen en dat zou ik echt jammer vinden.
Er zou na Martin geen grote vis meer worden gehaald. Dat vind ik eigenlijk jammer, omdat zowel Kruijswijk als Roglic een sterke ervaren 2e. man nodig hebben. Met alleen Bennett kom je er dan niet.

S. Morgenstern

Als Van Aert en Van der Hoorn komen, dan heb je volgend jaar toch een selectie van 28 renners? Lijkt me sterk dat er dan nog ruimte is voor nog een renner, ongeacht de denkbeeldige plek die ontstaat doordat Boom zelf niet zou willen blijven.

Met alleen Bennett kom je er dan niet.

Zijn we serieus weer hier aanbeland? Laat maar dan..

Laatst gewijzigd
Witte Trui

'@Kelderfan,
3e viool is wellicht niet het geval. Wie steekt er nu echt bovenuit? Mogelijk zijn er voor 2020 toezeggingen aan van Aert gedaan, maar verder dan dat steekt er niemand bovenuit. Toen Terpstra bij QS scoorde in PR, speelde hij ook geen 1e of 2e viool.
Belangrijker is of Boom zich - naast gelijkwaardig viool spelen in de voorjaarsklassiekers - zou kunnen schikken in een ondersteunende / controlerende rol voor de sprinters en klassementsrenners.

KJP

Ik zat overigens net in mijn neo 2019 file te kijken die ik begin dit jaar heb opgemaakt, en ik zag in de hogere categorieen nog twee namen staan die geen team hebben volgend jaar:
- Ziga Jerman
- Andrea Bagioli

Kunnen we één van die twee ook niet oppikken, gewoon voor de lol?

Romāns Vainšteins

Ik hoor net dat Boom gewoon verlengd wordt en Foss de welgemeende groeten kan krijgen.

kelderfan

'@KJP
Die Ziga Jerman heeft Gent-Wevelgem gewonnen wel 1.Ncup. Maar toch was hij in de Tour de l'Avenir ook wel goed bezig,
Maar zijn maatje Tadej Pogačar is bergop een stuk beter of verder en ook Tobias Foss lijkt mij verder in zijn ontwikkeling.
Die Jerman en Andrea Bagioli lijken mij jongens om in de gaten te houden.

kelderfan

'@RV
Ben je zover binnengedrongen?

KJP

En Battistella vast een contract geven voor 2021 ook vind ik.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het AD zegt dat Boom met Sunweb heeft gesproken en dat hij met zekerheid de ploeg gaat verlaten. Tot nu toe is er niets concreet voor Lars maar zijn voorkeur heeft een ploeg op WT niveau

kelderfan

'@Witte Trui
Ik snap je, maar neem de Omloop 2019 en er van uitgaande dat Van Aert komt.Dan heb je 1) Van Aert, 2} Van der Hoorn, 3) Jansen, 4) Leezer, 5} Roosen, 6) Teunissen en 7) Wynants/Van Emden/Boom
Ook al zal Wout pas in 2020 komen, dan nog zit je met Lars Boom voor 1 jaar of hoe zie jij dat?

Update: Lars Boom zoekt zijn heil elders.

Laatst gewijzigd
tdola

Nog even voor het overzicht.

Nu onder contract 2019 in totaal 24 renners.

Daar komen bij Tony Martin, taco vd hoorn (beide moeten nog bevestigd worden, maar lijkt wel zeker).
Clement mits fit.
Wout van aert lijkt me ook wel zeer wrs.

Dat maakt 28 man en lijkt me dan wel rond (2 meer dan afgelopen jaar).
Mocht Clement niet doorgaan dan komt wellicht Maas of iemand anders.

Of zien mensen dit heel anders?

mus van de maasstad

Boom dus weg. Jammer

KJP

Bij zowel Clement als van Aert vind ik het moeilijk inschatten wat de kans is dat ze volgend jaar bij Jumbo rijden.

Boom weg is wederom een goede zet van Jumbo!

xistnc

Maar hoe zit het nu met het potje van Baarle.

tendam

Zat er al een beetje aan te komen, nu hij niet eens werd geselecteerd voor het WK TTT en bv. Tom Leezer wel. En voor iemand die zich wilde laten zien in de Vuelta heeft hij ook wel erg weinig laten zien. Ok, hij is geen klimmer, maar hij komt tegenwoordig de heuvels wel erg moeilijk over.

ghostwriter

Met de komst van Teunissen en Van Aert (misschien volgend jaar al) en de ontwikkeling van Roosen, Van Poppel en Jansen was Boom als kopman voor de klassiekers overbodig. Hij was misschien nog bruikbaar als knecht maar ik betwijfel of zijn karakter daar geschikt voor is.

defietser

Volgens mij nu 24 renners voor 2019. Waarschijnlijk Boom en Clement niet. Waarschijnlijk Tony Martin en Taco van de Hoorn wel. Er dienen waarschijnlijk nog twee renners bij te komen. Erg hypothetisch allemaal. Wie o wie komt er bij. Noem eens een paar namen.

tendam

Van Aert en Maas.

S. Morgenstern

Clement waarschijnlijk wel, gezien zijn uitspraken tijdens de Vuelta. Van Aert ook, mits hij niet juridisch tussen wal en schip belandt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 430 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.