Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 431 ... 481 482
Romāns Vainšteins

Виктор Цой, sɛɾʒ tʰɑnˈkjɑn, David Eugene Edwards

kelderfan

'@RV
Daar ga je; toch niet goed geïnformeerd; jammer gemiste kans.
@vlek
Hopelijk Clement, want Kruijswijk heeft een ervaren man nodig. Wat mij betreft dan de laatste plekken voor Martin, Clement, Van der Hoorn en Van Aert. Ik had graag die Jan Maas erbij gezien, Maar je kunt niet alles hebben.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Psst.. Gesink..

kelderfan

'@Psst..
Gesink is toch de rittenkaper...

S. Morgenstern

Ja, dat argument is behoorlijk onderuitgehaald dit seizoen. Doet bijna nostalgisch aan.

Laatst gewijzigd
kelderfan

"Maar hoe zit het nu met het potje van Baarle."

Dat potje heet nu het potje Van Aert.;)

Rawolf

Nog 2 renners erbij? Volgensmij is TLJ zo goed als klaar deze transferperiode.

Witte Trui

Persoonlijk vind ik het jammer van Boom (breed inzetbaar, goed voor enkele overwinningen mits fit en sterk voor TTT), maar zoals Kelderfan als schetst, staat er straks een prima ploeg voor het Vlaamse voorjaar. Zeker indien van Aert en vd Hoorn worden bevestigd.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Uit:
Juan Lobato (nippo)
Bram Tankink(pensioen)
Gijs van Hoecke(Ccc)
Enrico Battaglin (Katusha) tot nu toe de enige renner van wie ik het sportief gezien jammer vind dat hij weggaat
Lars Boom(nnb)
Robert Wagner (fortuneo)

In:
Jonas Vingegaard(Colo)
Lennard Hofstede(Sunweb)
Mike Teunissen (Sunweb)
Laurens de Plus(quick-step)
Tony Martin(katusha)
Taco van der Hoorn(Roompot)
Van Aert(waarschijnlijk)

Dan kom je al op meer renners als dit jaar of vergeet ik namen?

Laatst gewijzigd
Chrys

'@random
Wagner :)

Edit: en De Plus

Laatst gewijzigd
Robert

Uit: Wagner en lobato

KJP

De Plus bij in en Wagner bij uit vergeet je sowieso.

ghostwriter

Welke LottoNL man is dit? https://9gag.com/gag/aMjRL5V

Laatst gewijzigd
EmPeHa

George Bennet was dat.
https://mobile.twitter.com/FURGEN_/status/1041791954223353856/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1041791954223353856%7Ctwgr%5E373939313b73706563696669635f73706f7274735f616374696f6e&ref_url=https%3A%2F%2Flopezdoriga.com%2Fdeportes%2Fvideo-ciclista-george-bennett-regala-cantimplora-a-nino%2F

Laatst gewijzigd
tendam

Ja, die Bennett ging deze week viral in Spanje. Miljoenen views voor dat filmpje op sociale media. Zijn tweede viral dit jaar, goed bezig.

jvh93

Als ploeg en sponsor kan je alleen maar blij zijn met een man als Bennett. Door de miljoenen views op dit filmpje heeft hij zo'n enorme exposure gecreeerd over de hele wereld. Blijkt maar weer wat een goeie gast hij is, blij dat hij bij de ploeg zit

Witte Trui

Deftige ploeg toch voor 2019 en redelijk in balans toch, uitgaande van de benodigde bevestigingen nog. De helft van de ploeg is geschikt voor indeling in een zogenoemde klimtrein, de andere helft kan ingezet worden in de zogenoemde sprinttrein / voorjaarsklassiekers (er zal altijd overlap zijn).

Wat jullie?

1. Primož Roglič (kopman klassement, tijdrit)
2. Steven Kruijswijk (kopman klassement)
3. George Bennett (schaduwkopman / klim)
4. Robert Gesink (vrije rol / meesterknecht)
5. Laurens de Plus (vrije rol / meesterknecht)
6. Sepp Kuss (vrije rol / knecht / klim)
7. Antwan Tolhoek (vrije rol / knecht / klim)
8. Stef Clement (meesterknecht / klim)
9. Koen Bouwman (knecht / klim)
10. Floris De Tier (knecht / klim)
11. Daan Olivier (knecht / klim)
12. Neilson Powless (knecht / klim)
13. Jonas Vingegaard(knecht / klim)
14. Lennard Hofstede (knecht / klim)
15. Dylan Groenewegen (kopman sprint)
16. Danny van Poppel (kopman sprint / klassieker)
17. Wout van Aert (kopman klassieker)
18. Mike Teunissen (vrije rol klassieker, sprintaantrekker)
19. Tony Martin (meesterknecht, tijdrit)
20. Timo Roosen (vrije rol klassieker, meesterknecht, sprintaantrekker)
21. Amund Grøndahl Jansen (sprintaantrekker)
22. Maarten Wynants (meesterknecht, wegkapitein)
23. Tom Leezer (knecht, sprintaantrekker)
24. Paul Martens (knecht, wegkapitein)
25. Jos van Emden (knecht, wegkapitein, tijdrit)
26. Taco van der Hoorn (knecht)
27. Pascal Eenkhoorn (knecht)
28. Bert-Jan Lindeman (knecht)

Rawolf

Ik hoop dat jansen, wynants en van der Hoorn in de klassiekers niet alleen hoeven te werken. Allemaal een vrije rol en aanvallend koersen is het beste als je niet de topfavoriet hebt.

Bouwman en Powless zullen in enkele koersen ook een vrije rol willen

KJP

1. Primož Roglič (kopman klassement, tijdrit)
2. Steven Kruijswijk (kopman klassement)
3. George Bennett (schaduwkopman / klim)
4. Antwan Tolhoek (schaduwkopman / klim)
5. Laurens de Plus (vrije rol / meesterknecht)
6. Sepp Kuss (vrije rol / knecht / klim)
7. Robert Gesink (vrije rol / meesterknecht / klim)
8. Stef Clement (meesterknecht / klim)
9. Koen Bouwman (knecht / klim)
10. Floris De Tier (knecht / klim)
11. Daan Olivier (knecht / klim)
12. Neilson Powless (knecht / klim)
13. Jonas Vingegaard(knecht / klim)
14. Lennard Hofstede (knecht / klim)
15. Dylan Groenewegen (kopman sprint)
16. Danny van Poppel (kopman sprint / klassieker)
17. Wout van Aert (Vrije rol klassieker)
18. Mike Teunissen (vrije rol klassieker, sprintaantrekker)
19. Tony Martin (meesterknecht, tijdrit)
20. Timo Roosen (vrije rol klassieker, meesterknecht, sprintaantrekker)
21. Amund Grøndahl Jansen (sprintaantrekker)
22. Taco van der Hoorn (vrije rol/knecht)
23. Tom Leezer (knecht, sprintaantrekker)
24. Paul Martens (knecht, wegkapitein)
25. Jos van Emden (knecht, wegkapitein, tijdrit)
26. Maarten Wynants (meesterknecht, wegkapitein)
27. Pascal Eenkhoorn (knecht)
28. Bert-Jan Lindeman (knecht)

Ik zou Tolhoek & van der Hoorn een trapje hoger zetten en van Aert (Gezien het feit dat hij het veld doet en nou ook weer niet extreem veel beter gepresteerd heeft dan Roosen/Teunissen ook als Vrije Rol neerzetten.)

tendam

Ja ach, knecht of meesterknecht... wat maakt De Plus beter dan Tolhoek? Vd Hoorn versloeg vorig najaar in een paar koersen Van Aert, als die z'n potentie haalt is het echt een hele goede renner en is bv. Teunissen niet per se beter. M.a.w. we zien het wel, laten ze maar als blok gaan koersen want geen van hen heeft nog laten zien echt een klassieker te kunnen winnen.

jvh93

Dat er kwaliteit is ingekocht is wel zeker inderdaad. Als daar Martin, Van Aert en VD Hoorn nog bijkomen mag je best wel spreken van een spectaculaire kwaliteitsinjectie

Rawolf

denk dat de plus wel een meer complete renner is als tolhoek, meer geschikt als kopman in de toekomst

KJP

Nou, de Plus heeft denk ik nog een behoorlijke sprong te maken voordat hij qua klimcapaciteiten op het niveau van Tolhoek/Kuss zit. Ik vind Laurens een goede renner voor het midden gebergte en hij heeft een stevige tijdrit, maar het hooggebergte kan hij voorlopig echt nog niet aan.

Dus als we het hebben over een ronde van een week met een flinke tijdrit erin en etappes zonder hooggebergte dan heeft de Plus denk ik meer potentieel. Als we het hebben over koersen waar veel echt klimwerk bij komt kijken, genre Catalunya, Baskenland, Dauphine, Zwitserland en alle grote rondes dan zou ik voorlopig eerder mijn geld op de jongens zetten die al getoond hebben dat ze het klimwerk goed aan kunnen. Tolhoek en Kuss dus.

KJP

En tendam, het is uiteraard niet super belangrijk, maar je gaat als team natuurlijk allemaal met bepaalde verwachtingen het seizoen in. Zeker bij de klimtak zul je op voorhand daarbij ook een seizoensindeling moeten maken wie wat gaat rijden en in welke rol en met welk piekmoment.

Bij de voorjaarstak ben ik het wel met je eens, daar is het piekmoment sowieso voor iedereen hetzelfde en ontlopen de mannen elkaar niet enorm veel. Tony Martin heeft voor mij voorlopig wel bewezen het niet te kunnen, maar van Aert, Teunissen, Roosen en van der Hoorn zou ik alle vier gewoon in eenzelfde soort rol laten starten vanaf de Omloop, en dan kun je gedurende de koersen wel zien of er echt een hiërarchie aangebracht moet worden. Niet één van die mannen is een topfavoriet, en gezien de ontwikkeling zijn ze alle vier in staat op best eens te kunnen verrassen.

ghostwriter

'@KimJungPoels
Ik denk dat er bij De Plus nog een paar kilo's af kunnen en dat maakt al snel een heel groot verschil. Dat hebben we dit jaar ook bij Kuss gezien die bergop veel sterker is geworden doordat er een paar kilo's bij hem af zijn gegaan. De Plus is (net als Gesink) 1,89 meter en als je met die lengte een klassementsrenner wil zijn moet er geen grammetje vet te veel aan zitten.

1 2 ... 431 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.