Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 437 ... 481 482
S. Morgenstern

Want iedere 23 jarige is tenslotte hetzelfde, daar zit geen kwaliteitsverschil tussen. Sunweb had ook een jonge ploeg, maar wanneer die jongere toptalenten zijn, dan is de verwachting heel anders dan wanneer die jonge renners dat niet zijn.

tendam

Ik vond het wel verrassend dat Timo Roosen er als eerste af moest... dat was hij toch? Op voorhand zou je zeggen dat hij na Van Emden de sterkste beer was.

S. Morgenstern

Ik had op dit parcours Van Poppel of Roosen bij de laatste vier verwacht (Van Emden, Powless en Bouwman leken me zekerheden). Beide waren goed in vorm in hun laatste koersen, maar blijkbaar kwam dat er gisteren in de ploegentijdrit niet uit. Dat zal dan ook wel een leermomentje zijn..

Emilia site geeft alvast vier namen voor TLJ: Roglic, Gesink, Bennett en Battaglin. Ik ben benieuwd of daar dan Kruijswijk, Kuss en Tolhoek ook nog bij gaan komen of dat enkele de Italiaanse koersen overslaan en straks richting China moeten.

ghostwriter

'@vlek
Ik hoop dat in ieder geval Tolhoek erbij komt want als die de vorm van San Sebastian terug kan vinden zie ik hem als een outsider om Giro dell'Emilia te winnen.

kelderfan

"Emilia site geeft alvast vier namen voor TLJ: Roglic, Gesink, Bennett en Battaglin. Ik ben benieuwd of daar dan Kruijswijk, Kuss en Tolhoek ook nog bij gaan komen."
Ik denk dat Kruijswijk wel wordt gespaard; die heeft zich al genoeg uit de naad gereden.
Ik denk eerder aan De Tier, Tolhoek en Kuss.
De GP Bruno Beghelli een dag later lijkt mij iets voor Bouwman, Powless en Maas

S. Morgenstern

Bruno Beghelli is volgens mij meestal een sprint met een uitgedund peloton. Ik neem aan dat de mannen van Emilia dan in dienst van Battaglin gaan rijden. Ze zouden eventueel nog kunnen overwegen om Van Poppel in te vliegen, afhankelijk van de koersen die er in die dagen in het Noorden van Europa op het programma staan.

Ik denk dat Kruijswijk wel wordt gespaard; die heeft zich al genoeg uit de naad gereden.

Hetzelfde zou voor Kuss kunnen gelden. Ik denk zelfs eerder, dan voor Kruijswijk. De Tier, Bouwman en Powless zullen samen met Olivier, Martens en Lindeman inderdaad ook nog opties zijn om te knechten in dat Italiaanse najaar. Maas rijdt bij een andere ploeg.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Bruno Beghelli is zeker wat voor Danny van Poppel, dan kan hij samen met Battaglin er voor gaan.

Emilia met Gesink, Battaglin, Bennett, Olivier, Roglic, Powless en Tolhoek;
Beghelli met Gesink, Battaglin, Bouwman, Olivier, Danny van Poppel, Powless en Lindeman;
Tre Valli met Gesink, Bennett, Roglic, Kuss, Olivier, De Tier, en Tolhoek;
Il Lombardia met Roglic, Bennett, Gesink, Kruijswijk, Kuss, De Tier en Tolhoek. Roglic kopman!

S. Morgenstern

Ik zie dat Parijs-Tours hetzelfde weekend wordt gereden als Beghelli, dus die zal dan wel de voorkeur krijgen.

Chrys

Zou mij niets verbazen als Tolhoek als kopman wordt uitgespeeld in China. Leuke kans om na Californië en de Dauphiné te kijken waar hij staat nu hij de Tour in de benen heeft. Verder gaat Groenewegen ook die kant op heb ik begrepen. Hopen dat ze een mooi einde aan het seizoen kunnen breien.

Yeez

Eenkhoorn 16e, maar op 7 seconden van plek 8 en 23 seconden van plek 3. Het zat dicht op elkaar zeg. Bjerg alleen een klasse apart.

kelderfan

'@Chrys
Als Tolhoek meegaat naar de Italiaanse najaarsklassiekers, dan zie ik hem niet nog eens een reis naar China boeken.
De mannen die volgens mij de Gran Premio Bruno Beghelli rijden lijken mij ook de mannen voor China en Japan.

kelderfan

In de Giro 2019 komen twee tijdritten; de 1e. een klimtijdrit bij Bologna en een 2e. tijdrit met 't laatste deel bergop naar San Marino.
Je zou dan gaan denken aan Roglic, die dat als geen ander goed beheerst. Dat zou in mijn ogen betekenen, dat Kruijswijk en Roglic met ook Tolhoek naar de Giro gaan afreizen.

S. Morgenstern

Roglic gewoon in iedere koers opstellen waar een tijdrit in zit! Waarom niet!? Of gewoon even afwachten tot de presentatie van de Tour de France met zijn tijdritten en dan voorlopig alleen even vaststellen dat de tijdritten in de Giro Kruijswijk goed passen?

Overigens lijken de mannen voor de 98th Tre Valli Varesine (1.HC) me ook wel geschikt om af te reizen naar China en Japan.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat zou ook kunnen betekenen dat Roglic de Giro rijdt en Steven de Tour of dat Steven de Giro gaat rijden en Roglic naar de Tour gaat of dat Bennett de Giro rijdt en Steven en Roglic naar de Tour... of te wel kan je hier nog niets uithalen.

Loek de Rooij

'@Rahimns, je bent Tolhoek vergeten. En Maas...

Romāns Vainšteins

Is het echt maar dan ook volkomen en helemaal uitgesloten dat Roglic en Kruijswijk gewoon allebei alle 3 gorte rondes gaan rijden ?!?

S. Morgenstern

Even afwachten nog op de parcoursen, maar mochten ze alle drie daadwerkelijk drie weken duren, met bergritten en tijdritten, dan ga je inderdaad toch denken aan Roglic en Kruijwijk.

ghostwriter

In totaal dus 42.9 tijdritkilometers in de Giro van 2018. Niet ver van de 43.9 tijdritkilometers van de Giro van dit jaar. In 2017 (69.1 kilometer) en 2016 (61.1 kilometer) was de Giro veel guldiger aan de tijdrijders.

kelderfan

'@vlek
Vorig jaar werd de Tre Valli betwist door o.a. Nibali, Dumoulin, Sam Oomen, Aru, Pinot, Moscon en nog een paar berggeiten. Ik zie juist deze koers als laatste voorbereiding op de Il Lombardia. Dus graag een kleine correctie in je verhaal.
Dus de TLJ - mannen Roglic, Gesink, Tolhoek en Bennett zullen daar zeker deelnemen.

KJP

Ik zou alle drie de rondes gewoon met:
Roglic, Kruijswijk, Bennett, Gesink, Tolhoek , Groenewegen, van Poppel en van Aert starten. Gewoon overal met je beste 8 starten!

kelderfan

'@KimJungPoels
Dat lijkt mij de ideale oplossing. Ik weet nog dat het ok was, dat Kelderman 't wel alleen af kon.
Dus alle 8 toppers, die zich lekker kunnen focussen.

S. Morgenstern

Focussen is toch juist overrated!? Gewoon overal starten met die hap, niets focussen.

KJP

Wielrennen is zo simpel. Als je gewoon de hele race lang net iets harder kan rijden dan de anderen dan win je. En dat kunnen die 8 beter dan de rest.

kelderfan

Goed maar dan de discussie over de beste 8 TLJ-renners;)

tendam

'@kelderfan
Klimtijdritten liggen Kruijswijk natuurlijk totaal niet...

Hoe is het trouwens met die Rus waar hij toen de klimtijdrit van verloor? Koerst die nog?

1 2 ... 437 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.