Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 442 ... 481 482
Fanny

Voor de liefhebbers van cycling naast het grote WK.
Er zijn dit weekend Nederlandse titels te verdelen op diverse onderdelen.

Diverse TLJ renners nemen zondag deel aan NK MTB Marathon rondom Gasselte (Dr) w.o.
Lars Boom, Bram Tankink, Koen Bouwman en Bert-Jan Lindeman.

Vandaag is ook het NK voor clubteams in Dronten (TTT) waar ook TLJ renners aan deelnemen.

Leuke evenementen om naar toe te gaan als je niet voor de buis wilt zitten om het WK te zien.

kelderfan

Over Taco van der Hoorn gesproken. Als je 't verhaal Roompot-Charles volgt, dan is Taco binnen.;)

kelderfan

'@Fanny
Hoe hebben de TLJ-mannen 't gedaan tijdens de NK MTB Marathon?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan volgens mij is dat pas morgen

kelderfan

Oh, sorry @Fanny en bedankt @rahimns

jvh93

Boom naar roompot. Het gaat er steeds meer op lijken dat van aert en vd hoorn idd gaan komen voor komend seizoen

Laatste man

Roglic helaas gevallen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij is weer terug in het peloton

Laatste man

Dat is onap gedaan.

StevieK

Roglic wapperde er toch weer snel vanaf. Mooie finale gezien..als enige minpunt die vreselijk irritante Dijkstra vd NOS. Zum kotzen. Finale dus via Eurosport gekeken

ghostwriter

Ik blijf erbij: Tolhoek wint de Giro dell'Emilia als LottoNL hem als kopman uitspeelt. Met keuze uit mannen als Martens, Gesink, Kruijswijk, Battaglin, Bennett, De Tier, Olivier, Bouwman en Tolhoek kan LottoNL een sterke ploeg naar de Italiaanse najaarskoersen sturen. Roglic was vandaag (na zijn val) niet goed maar ik verwacht toch veel van hem in (voornamelijk) de Ronde van Lombardije.

Laatst gewijzigd
tendam

Tolhoekje moet inderdaad gewoon een keer als pure kopman worden uitgespeeld. Dat verdient hij. Ik zie (behalve een goede Roglic) ook niet direct een TLJ-renner die meer geschikt is voor Lombardije en Emilia.

kelderfan

Tolhoek en ook Kruijswijk lieten zich goed zien en voor zo'n jong talent maakt hij reuze stappen.
Ik ben 't er mee eens om hem als kopman uit te spelen in een van de Italiaanse koersen.
En kogel is door de kerk met Lars Boom, die naar Roompot - Charles vertrekt. Dus Van Aert kom er maar in.;)
Maar mooi dat Lars Boom met een zege afscheid neemt in een andere discipline dat wel.#chapeau

StevieK

Boompie wil ook weer veldrijden volgend seizoen. Ben blij dat ie weg gaat

kelderfan

Het is voor Lars Boom gewoon 't beste om zich via Roompot in de kijker te gaan rijden.

ghostwriter

https://www.procyclingstats.com/rider/steven-kruijswijk

Man wat is deze man toch ongelofelijk sterk! Hopelijk kan hij de vier Italiaanse najaarsklassiekers deze vorm ook nog hebben. Dan heeft LottoNL met Kruijswijk, Roglic en Tolhoek een sterk kopmanstrio.

ti-raleigh

Ik denk niet dat je van Kruiswijk veel kan en mag verwachten dit jaar. Hooguit nog een beetje knechtenwerk.

ghostwriter

'@ti-raleigh
Tja, dat zij ik aan het begin van de Vuelta ook en ik zij het vandaag weer maar Kruijswijk blijft maar doorgaan. Het zou mij nu totaal niet meer verbazen als hij in een van de vier Italiaanse koersen nog een keertje in de aanval gaat.

kelderfan

Ik denk ook, dat je Kruijswijk niet alle 4 Italiaanse najaar koersen moet koppelen. Hij heeft zich dit jaar goed laten zien. Dus als hij nog wil dan de Il Lombardia met Roglic, Bennett {die 't ook goed heeft gedaan tijdens de WK}, Gesink en Tolhoek.
Wat een luxe voor volgend jaar met mannen als Roglic, Kruijswijk, Bennett, De Plus, Kuss en Tolhoek voor de kleine en grote rondes met de ondersteuning van Clement, Bouwman, De Tier, Gesink, Olivier en Powless. Of ben ik nog iemand vergeten.

skylimit

Zo opvallend was Kruijswijk vandaag toch niet ? Vond Oomen en Tolhoek sterker en Dumoulin was indrukwekkend op het eind. De rest van de ploeg...is er aan blijven hangen met uitzondering van Poels die het alleen kan in een SKY-shirt.

kelderfan

'@skylimit
Dit keer moet ik Kruijswijk toch verdedigen, want hij heeft ook 2 x geprobeerd om de boel uit elkaar te trekken en dat om de tegenstrevers van Tom Dumoulin uit 't wiel te rijden en dat is toch goed gelukt; dan moet Tom 't afmaken, maar die laatste klim was voor Tom te machtig.
Misschien niet als Antwan Tolhoek, die 't wel heel lang volhield om de boel op een lint te trekken.
Ik vind alleen de keuze van Wout Poels en Pieter Weening een vraagteken. Wout Poels is goed of niet goed; hij heeft geen middenweg.
In dit geval hadden de lichtgewichten Tolhoek en Oomen misschien wel meer kans gehad.

Romāns Vainšteins

Kruijswijk reed gewoon prima en al helemaal voor een pure ronderijder.

peerduell

De TLJ "ploeg" deed het prima. Bennet, Roglic ( ontzettend jammer van die val maar wel eigen schuld vlgs. mij door met een zwabberende etenszak de scherpe bocht te nemen), Kruijswijk en vooral Tolhoek waren goed bezig. Schept verwachtingen voor nog de komende Italiaanse wedstrijden en het volgend seizoen. Waarom overigens Poels steeds wordt meegenomen is mij een raadsel. Presteert al jaren weinig op het WK ondanks steeds weer torenhoge verwachtingen dat hij in de finale mee gaat spelen. Begint er op te lijken dat hij het alleen in een SKY shirt kan met een specifieke SKY preparatie.

skylimit

Ok, Kruijswijk reed wel het treintje van de Italianen in de prak. Ik miste toch de echte krachtitge punch. Weet ook niet waarvoor Weening en Poels geselecteerd zijn. Had Weening dan in de vroege vlucht meegestuurd.
Misschien was er op dit parkoers toch niet veel mogelijk, of had de koers toch eerder moeten worden opengebroken.
Nu was er een aardige solo-actie van Valgren en dan de Franse move op de slotkim.

tendam

'@skylimit
Nou, vertel het maar. Wie had jij meegenomen ipv Weening en Poels?

1 2 ... 442 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.