Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 449 ... 481 482
kelderfan

Dat lijkt mij ook een goede zaak, omdat Powless volgens eigen zeggen meegaat naar China.
Maar ik heb nog geen mail gezien over de opstellingen voor de komende Italiaanse koersen.

Rahim Vlasblom
admin

Ik ga er ook vanuit dat het voor het veldseizoen is voor Van Aert. Ik kan me niet voorstellen dat hij in deze fase voor een andere fiets wilt kiezen dus dan is het niet logisch om nu een overstap naar TLJ aan te kondigen. Ik denk dat Crelan het meest voor de hand ligt.

edit het zou om sinaasappelmerk Cibel gaan

Laatst gewijzigd
jvh93

Ga er nog steeds wel vanuit dat hij na zijn veldseizoen gaat aansluiten bij TLJ eerlijk gezegd. Kan bijna niet missen

JoaJoch

Die kans lijkt me juist heel klein geworden eigenlijk, want waarom zou je voor een periode van 3 maanden een hele nieuwe veldritploeg opzetten?

Het zou eventueel nog kunnen dat Cibel ook echt voor de lange termijn een veldritploeg wil blijven en dat ze een leuke headstart willen maken door nog een paar maandjes Van Aert vast te leggen, maar die kans lijkt me vrij klein eerlijk gezegd.

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

dit is blijkbaar toch echt voor het veldritseizoen, nog geen duidelijkheid over het wegseizoen voor 2019

horsm

Opvallend dat Crelan WvA niet sponsort in het veld.

Rahim Vlasblom
admin

Waarschijnlijk heeft dat te maken dat die officieel voor dit jaar nog de sponsor is van de huidige ploeg waar ze nog sponsor van zijn. Dat zal juridisch misschien lastig liggen.

ghostwriter

Het wordt voor Olivier belangrijk dat hij volgend jaar zo veel mogelijk wedstijdkilometers rijdt. Ik zou zijn wielerjaar dan ook (net als dit jaar) in de Tour Down Under laten beginnen. Ik verwacht nog steeds veel van Olivier maar hij moet het komende jaar dan wel op zijn fiets blijven zitten.

Laatst gewijzigd
KJP

Wat is veel?

ghostwriter

'@KimJungPoels
Voor Olivier (gezien het aantal dagen wat hij andere jaren heeft gekoerst) ten minste 65 koersdagen.

Laatst gewijzigd
tendam

'@alfredobinda
Wat gaat Van Aert dan na het veldritseizoen doen? Hij zal zich toch bij een ploeg moeten aansluiten, kan moeilijk in z'n eentje wegkoersen gaan rijden.

S. Morgenstern

Olivier moet voor hij aan volgend jaar gaat denken, eerst maar eens een leuk (Italiaans) najaar rijden, zodat hij nog een beetje positief de winter in kan gaan. Volgend jaar dan een normaal jaar zonder tegenslag, met hopelijk een niveau waarmee hij een nieuw contract en een Vuelta selectie af kan dwingen.

Laatst gewijzigd
JoaJoch

'@tendam

Mijn reactie was nog van voor de persconferentie. Aangezien het een eenmansploeg wordt zal hij inderdaad wel aansluiten bij Jumbo na het veldritseizoen.

KJP

Ik bedoelde eigenlijk wat je van hem verwacht? Dat hij echt richting een vrije rol kan groeien nog? Of gewoon een hele goede knecht?

Rahim Vlasblom
admin

Line up GP Bruno Beghelli: Koen Bouwman, Robert Gesink, Steven Kruijswijk, Daan Olivier, Enrico Battaglin, Antwan Tolhoek en Floris De Tier

Line up Tre Valli Varesine: Primoz Roglic, Robert Gesink, George Bennett, Daan Olivier, Enrico Battaglin, Antwan Tolhoek en Floris De Tier

Line up Parijs-Tours: Dylan Groenewegen, Timo Roosen, Amund Grondahl Jansen, Jos van Emden, Gijs Van Hoecke, Maarten Wynants en Pascal Eenkhoorn

ghostwriter

'@KimJungPoels
Oh haha duh, that makes way more sense. Ik verwacht dat hij in ieder geval wel tot een goede klimknecht voor een klassementsrenner uit kan groeien. Wat hij tot zijn val in de Vuelta van 2017 liet zien was erg hoopgevend voor iemand die in 2015 en 2016 in totaal maar 13 koersdagen had gereden (mede doordat hij er anderhalf jaar tussenuit is geweest).

Rahim Vlasblom
admin

Ondanks zijn pech dit jaar blijft zijn ontwikkeling toch wel wat stilstaan. Heb nu dit jaar nooit echt dat talent van een paar jaar terug echt gezien. Ik hoop dat hij komend jaar wat verder komt anders zie ik niet direct een meerwaarde in hem en zou hij 1 van de renners zijn aan wie je zou denken als je wilt doorselecteren.

tendam

Echt vreemd dat Van Poppel niet start in Parijs-Tours. Zou zijn eerste zege in een (semi-)klassieker kunnen worden gezien de geweldige vorm waarin hij verkeert. Nu kan Timo Roosen misschien naar een ereplek sprinten.

Daan Olivier maakt inderdaad niet echt indruk, maar hij haalt toch wel een redelijk niveau als knecht. Ik bedoel, ik zie het Hofstede niet beter doen, en die ligt voor 2 jaar vast.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@tendam
Zo vreemd vind ik dat niet aangezien Van Poppel dit jaar al veel meer koersdagen (20 meer dan zowel 2016 als 2017) en koerskilometers (3000 meer dan 2016 en 4000 meer dan 2017) heeft gereden dan de twee jaar hiervoor. Natuurlijk was hij goed in vorm maar LottoNL moet ook oppassen dat ze hem niet te ver duwen. Ze hebben hem al één wedstrijd (Binche-Chimay-Binche) meer laten rijden dan ze van plan waren.

mooiman

Nog even een vraag mbt de transfers:
Is er inmiddels al een bevestiging van Tony Martin of van Taco van der Hoorn? Ik heb die nog niet gezien of heb ik iets gemist?

ghostwriter

'@mooiman
Nee, nog steeds geen bevestiging.

kelderfan

Ik lees dat Gesink nog 5 mooie koersen gaat rijden; dat Giro dell'Emilia, GP Bruno Beghelli, Tre Valli Varesine,
Il Lombardia en de vijfde is ……..
Helaas nog geen bevestiging van Van der Hoorn en Martin!

xistnc

Ik kan bevestigen dat die niet die vijf koersen gaan rijden.

EmPeHa

Van der Hoorn in ieder geval niet verlengt bij Roompot.

kelderfan

'@xistnc
“Ik ben blij dat ik nog vijf mooie koersen kan rijden dit jaar en heb hard gewerkt om dit jaar met een goed gevoel af te sluiten. Het zal best weer even wennen zijn in het peloton, maar ik verwacht dat dat snel weer normaal voelt."
Je zult wel weer beter weten, maar bovenstaande lees ik bron: TLJ
@EmPeHa
Die zitten al vol; dus ja...

1 2 ... 449 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.