Hammerseries in Hongkong wordt met de volgende ploeg gereden.
Groenewegen, Van Hoecke, Jansen, Roosen, Kuss, Powless en Eenkhoorn.
Dus die jongens gaan ook de Gree-Tour of Guangxi doen.
Het lijkt erop dat de Il Lombardia met de volgende renners wordt gedaan.
Roglic, Bennett, Bouwman, Gesink, Kruijswijk, De Tier en Tolhoek.
Battaglin en Olivier gaan dan de Tacx Pro Classic met Van Emden, Maas, Wynants, Leezer/Tankink/Lindeman.
'@StevieK
Waarom zou je Roglic in godsnaam zo'n nietzeggende koers in China laten rijden? Laat die zich na komende week maar lekker op het volgende jaar laten richten. Tolhoek zal ik wel daarheen sturen omdat hij door zijn schorsing en blessure nog relatief weinig koersdagen (53) heeft gereden.
Het was slecht weer met steeds meer regen. Ik denk, dat de mannen en dan vooral Gesink en Tolhoek zich hebben gespaard voor de nog komende koersen. Het is juist goed om weer de vele bochten in de benen te hebben.
Tolhoek zou volgens cyclingfever naar Japan gaan om weer met Bouwman en De Tier daar te gaan rijden.
Alleen staat Gesink daar ook op de rol? of gaat hij naar China.
'@Tendam
"Als hij had meegekund was hij wel doorgereden. Lijkt me vrij logisch, eerlijk gezegd."
Ja, dat klopt, maar het was nogmaals zijn 1e. koers en dan in de regen enz. Dan begrijp ik 't helemaal, als hij niet voluit is gegaan.
Wat eigenlijk belangrijker is, dat er geen renner van TLJ mee is gegaan met de vluchtpogingen bij het bereiken van de plaatselijke rondes. Nu moest TLJ en later Trek 't peloton op sleeptouw nemen. Want o.a. Sky en Michelton zagen de bui al hangen en hebben wel een mannetje meegestuurd. Want uit die aanvallen kwam de latere winnaar.
'@StevieK
Waarom dient LottoNL dat? Daarbij gaat het specifiek over Roglic en niet over een "sterk team". Trouwens zijn er wel meer WT wedstrijden geweest waar LottoNL geen sterk team naartoe sturen. Waarom zou deze nietzeggende Chinese wedstrijd (waar ik de naam niet eens van weet en dat zegt eigenlijk wel genoeg). Laat ik het zo zeggen, zonder te spieken wat is de naam van deze wedstrijd?
Ghost. Ik vind het gewoon prettig wanneer je niet selectief op elkaars standpunten ingaat. Ipv Roglic mag wmb Bennet ook mee. Iig een kopman die top10 kan rijden. En dat is een Powless niet. Waarom? Ja, dat is mijn mening. Ik vind dat je de WT koersen die je rijdt, met een zo sterk mogelijk team dient deel te nemen. Je 1 na laatste zin is niet afgemaakt, wat wilde je vragen?
Op die ene klim die daar toe doet heb je een explosieve renner nodig.... een type Wellens, Woods, Uran of Alaphilippe. Ik denk dat de ploeg zich beter kan richten op die paar sprintkansen die er zijn dan op een klassement. Daar hebben ze het type renner niet voor. Verder gaat Roglic Lombardije rijden, dus kan die niet aan de start staan in China. Wat ik verder ook net zoals Ghostwriter niet een wedstrijd vind om nou echt uit te gaan pakken.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.