Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 450 ... 481 482
xistnc

Lezen, dodo. Lezen.

kelderfan

Heb je weer kudo's gegeten. Wat lees jij nisxi?

kelderfan

Hammerseries in Hongkong wordt met de volgende ploeg gereden.
Groenewegen, Van Hoecke, Jansen, Roosen, Kuss, Powless en Eenkhoorn.
Dus die jongens gaan ook de Gree-Tour of Guangxi doen.
Het lijkt erop dat de Il Lombardia met de volgende renners wordt gedaan.
Roglic, Bennett, Bouwman, Gesink, Kruijswijk, De Tier en Tolhoek.
Battaglin en Olivier gaan dan de Tacx Pro Classic met Van Emden, Maas, Wynants, Leezer/Tankink/Lindeman.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Jammer dat Roglic vandaag niet de benen had {slecht weer met regen} om het goede werk van Kruijswijk af te maken.

tendam

Verder was het niet veel soeps met TLJ... alleen Kruijswijk gezien (en Roglic dus).

StevieK

Ik mag toch hopen dat een Roglic of Tolhoek ook naar China gaat? Tis verdulleme wel Worldtour

ghostwriter

'@StevieK
Waarom zou je Roglic in godsnaam zo'n nietzeggende koers in China laten rijden? Laat die zich na komende week maar lekker op het volgende jaar laten richten. Tolhoek zal ik wel daarheen sturen omdat hij door zijn schorsing en blessure nog relatief weinig koersdagen (53) heeft gereden.

KJP

Eens, verder ook eens dat het een tegenvallende koers was van de Jumbo mannen vandaag. Met name van Tolhoek had ik veel meer verwacht, maar misschien heeft hij die lange inspanning van het WK wat slechter verteerd.

kelderfan

Het was slecht weer met steeds meer regen. Ik denk, dat de mannen en dan vooral Gesink en Tolhoek zich hebben gespaard voor de nog komende koersen. Het is juist goed om weer de vele bochten in de benen te hebben.
Tolhoek zou volgens cyclingfever naar Japan gaan om weer met Bouwman en De Tier daar te gaan rijden.
Alleen staat Gesink daar ook op de rol? of gaat hij naar China.

tendam

Gesink spaart zich nooit. Die zal er wel gewoon zijn afgereden.

StevieK

Ghostwriter.
Omdat Roglic en goed rijdt en de allerbeste kleine rondjes renner is, en de ronde van China is, ik herhaal het nog maar eens, WT!!

kelderfan

'@tendam
Je weet toch wel beter. In de regen met haarspeldbochten en het is bovendien weer zijn 1e. race in lange tijd. Dan wil je toch niet weer op je plaat gaan. En er zijn 4 races gepland.
Tolhoek, Kruijswijk, De Tier en Battaglin hebben eerder in de remmen geknepen.

Laatst gewijzigd
tendam

'@kelderfan
Als hij had meegekund was hij wel doorgereden. Lijkt me vrij logisch, eerlijk gezegd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er is gewoon voor de kopman gereden en die heeft een keurige 7e plek behaald. Deze ploeg moet het gewoon niet van het eendaagse werk hebben. Maar hier kan Roglic wel mee thuiskomen.

ghostwriter

'@StevieK
Wat maakt het uit dat het WT is? Het is een nietszeggende koers die nauwelijks aandacht krijgt.

StevieK

Punten jongen. Punten. Groenewegen, Demare, Gilbert en co zijn toch ook geen koekebakkers?

ghostwriter

'@StevieK
Wat maken die punten nou uit? Die staan nergens voor aangezien er toch geen ploegen kunnen degraderen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Tendam
"Als hij had meegekund was hij wel doorgereden. Lijkt me vrij logisch, eerlijk gezegd."
Ja, dat klopt, maar het was nogmaals zijn 1e. koers en dan in de regen enz. Dan begrijp ik 't helemaal, als hij niet voluit is gegaan.
Wat eigenlijk belangrijker is, dat er geen renner van TLJ mee is gegaan met de vluchtpogingen bij het bereiken van de plaatselijke rondes. Nu moest TLJ en later Trek 't peloton op sleeptouw nemen. Want o.a. Sky en Michelton zagen de bui al hangen en hebben wel een mannetje meegestuurd. Want uit die aanvallen kwam de latere winnaar.

S. Morgenstern

Gezien de uitslag was er geen mogelijkheid voor een TLJ renner om in zo'n aanval mee te doen (voor de overwinning).

Laatst gewijzigd
StevieK

Je reageert wel erg selectief, Ghostwriter. TLJ dient gewoon een sterk team erheen te sturen. Voor de sprints Groenewegen, ik ben benieuwd wie er voor het ak gaan.

S. Morgenstern

Waarom moet dat dan?

ghostwriter

'@StevieK
Waarom dient LottoNL dat? Daarbij gaat het specifiek over Roglic en niet over een "sterk team". Trouwens zijn er wel meer WT wedstrijden geweest waar LottoNL geen sterk team naartoe sturen. Waarom zou deze nietzeggende Chinese wedstrijd (waar ik de naam niet eens van weet en dat zegt eigenlijk wel genoeg). Laat ik het zo zeggen, zonder te spieken wat is de naam van deze wedstrijd?

StevieK

Ghost. Ik vind het gewoon prettig wanneer je niet selectief op elkaars standpunten ingaat. Ipv Roglic mag wmb Bennet ook mee. Iig een kopman die top10 kan rijden. En dat is een Powless niet. Waarom? Ja, dat is mijn mening. Ik vind dat je de WT koersen die je rijdt, met een zo sterk mogelijk team dient deel te nemen. Je 1 na laatste zin is niet afgemaakt, wat wilde je vragen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op die ene klim die daar toe doet heb je een explosieve renner nodig.... een type Wellens, Woods, Uran of Alaphilippe. Ik denk dat de ploeg zich beter kan richten op die paar sprintkansen die er zijn dan op een klassement. Daar hebben ze het type renner niet voor. Verder gaat Roglic Lombardije rijden, dus kan die niet aan de start staan in China. Wat ik verder ook net zoals Ghostwriter niet een wedstrijd vind om nou echt uit te gaan pakken.

ghostwriter

'@StevieK
Jij schreef specifiek Roglic en ik zou dus maar moeten verwachten dat Roglic stond voor "een klassementsrenner"?

@rahimns
Volgens mij is Tolhoek zo'n type wielrenner. Alleen is hij nog niet goed genoeg om structureel bij de toppers te horen.

1 2 ... 450 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.