Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 45 ... 481 482
jvh93

mannen vannacht goed alert in de TDU, Gesink en Bennett lijken scherp

Yeez

Plek 30 voor Gesink en 22 voor Bennett, dan zit je er goed bij. Battaglin zat goed voor een top 10 plek, maar moest uitwijken bij die val. 12de is verder niks bijzonders, maar een degelijk begin verder. de etappe naar Stirling is dan weer op het lijf geschreven van Battaglin, misschien voor ritwinst mits hij mag?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevandalen denk dat die aankomst nog geschikter is voor een Sagan. En als hij vandaag mag meesprinten zal Battaglin dat morgen ook gewoon mogen.

Yeez

'@rahimns misschien rijdt de ploeg wel in dienst van Bennett en Gesink, zodat zij geen tijd verliezen op deze lastige aankomst. dat bedoelde ik ;)

kelderfan

'@Fanny
Gijs van Hoecke was gisteren de 1e. met een rondje rondom Bussot/Campello op Strava in de buurt bij Sport Vlaanderen.
@rahimns
Jammer voor Enrico Battaglin en hopelijk komt hij morgen met een beter resultaat.
Hoe is 't met Lars Boom?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan weet ik niet... ik heb geen dagelijks contact met hem

wieler4live

Als ik het goed begrijp is er dus geen live stream van de TDU te vinden dat zou toch balen zijn toch een WT rondje

Hengacity1

ik vind de aankomst op Stirling ook wel iets voor Gesink met een op zijn Slagters met een hele lange beurt op kop.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@wieler4live probeer het eens via http://tiz-cycling.stream/

Wouter1998

'@wieler4live er zijn wel streams te vinden. Ik heb vanochtend gewoon kunnen kijken. Check de link van rahims of steephill.tv desnoods google je het ff en dan vind je er ook genoeg.

wieler4live

Oké dankje @rahimns&@wouter1998

Yeez

Battaglin zet Gesink in pole position op 400 meter, maar te makkelijk voor de sprinters die er overheen vliegen, Ewan wint. Battaglin zag er sterk uit, die had voor zichzelf kunnen rijden, aangezien dit er 1 voor de punchers/pure sprinters was.

kelderfan

Leuk dat Gesink de benen heeft getest; er waren zoveel sprinttrein mannen mee, waarom hebben die Robert Gesink en Battaglin niet afgezet op 400 m?

skylimit

Waarom rijden TLJ hier niet voor Battaglin ? Dit zijn toch juist een beetje zijn aankomsten. Ik snap er echt geen hout van, hiervoor hebben ze Battaglin
toch juist gehaald ? Iemand een logische verklaring voor ---- en niet aankomen dat ze kaart Gesink speelde.

xistnc

Als Battaglin 8e wordt in de sprint: "Wat heeft het nou voor zin om mee te sprinten voor een 8e plaats?"

Als Battaglin Gesink afzet: "Waarom rijdt TLJ niet voor Battaglin?"

Tja.

kelderfan

'@xistnc
"Tja" Toch nog blij, dat 't goed gaat met Robert Gesink, die kennelijk 't goede gevoel had.

S. Morgenstern

Iemand een logische verklaring voor —- en niet aankomen dat ze kaart Gesink speelde.

Eerdere uitslagen op deze aankomst van Gesink en Battaglin? De huidige vorm van deze renners?

tdb

Ik denk eerder dat het Wijnants was die Gesink afzette. Hij is namelijk als eerste LottoJumbo renner geeindigd achter de grote groep op 27 seconde achterstand. Battaglin komt pas op 1min 13 binnen, misschien net eraf gereden op de laatste klim?

kelderfan

Stage 3 in de TDU wordt ingekort, vanwege de hoge temperaturen. bron cyclingnews.

Sebas

'@ Xistnc

Te makkelijk. Op een aankomst als gisteren of zoals bij de People Choice Classic : Nee, dan hoef je niet voor Batta te rijden. Een aankomst als deze echter, waarbij Gesink prima zelf of door iemand anders kan worden afgezet, laat je die jongen toch gewoon sprinten en probeer je hem goed af te zetten? KOM OP, geef die vent wat vertrouwen. Nu heb je ook alleen Gesink op stek 20 ...

Adrianus en Patrick

'@tdb het was ook Maarten Wynants.

Battaglin komt ergens op 1.10 over de streep..

Yeez

Beelden nog eens zitten kijken. Wynants hangt achteraan de groep. Het is wel degelijk Battaglin die Gesink afzet en daarna volledig parkeert.

Edit: verslag op de website bevestigt.

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Het is maar goed dat Gesink in de TDU nog voor het klassement gaat, want voor de dagzege vandaag was nogal mislukt. Terwijl ze de aankomst al een paar keer gezien hadden

Tinkerbell

'@FritsvanHoefelen
Wat verwacht je dan dat Gesink Ewan en co. erop legt in een sprint? Het was gewoon even testen hoe ze ervoor stonden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Niet vergeten dat Battaglin hier ook eigenlijk niet zou starten maar de vervanger is van Lobato. Kans is dus groot dat zijn voorbereiding ook anders is geweest dan als hij al eerder had geweten dat hij naar de TDU zou gaan. Dus dat hij zich hier opofferde voor Gesink is waarschijnlijk een bewuste keuze omdat hij zelf weet hier niet de benen voor te hebben op dit moment.

1 2 ... 45 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.