Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 454 ... 481 482
kelderfan

Morgen wordt 't weer leuk met de Tre Valli Varesine waar Roglic met o.a. Bennett, Bouwman en Tolhoek het gaat opnemen tegen o.a. Sunweb met Kelderman, Oomen en Matthews. Dat wordt weer genieten, want de concurrentie is wat groter dan in de gereden Italiaanse koersen. Hoe gaan Roglic en Tolhoek het doen in dit geweld.

Romāns Vainšteins

Veel te vroeg om te zeggen of het nou meer een een- dan wel eek- hoorn is, na volgend seizoen weten we meer ...

S. Morgenstern

Niet uitsluitend op een specifieke uitslag..

Hoe zat ’t ook al weer met 2 extra renners is genoeg om de Italiaanse koersen te doen, want je hoefde De Tier, Olivier en Bouwman toch niet perse te laten invliegen.

Hoeveel renners hebben ze dan ingezet in die koersen? Volgens mij waren twee van de genoemde renners (ten opzichte van de startlijst) namelijk vervangers van Kuss en Powless en zijn ze gewoon op weg om die vier koersen met negen renners af te werken. Zonder het invliegen van extra renners..

Laatst gewijzigd
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan tel het aantal gebruikte renners nog eens na .... 9 dus 2x extra renners

ghostwriter

'@vlek
"Concrete uitslagen geven een hele behoorlijke indicatie voor de mogelijkheden in vergelijkbare koersen; absurd om te doen alsof we op grond daarvan niets kunnen zeggen over zijn potentieel."

Zonder context zeggen uitslagen helemaal niets en wij hebben de context niet van de uitslagen die Eenkhoorn in het verleden heeft gereden. Stel Dumoulin was deze Giro twintig kilo zwaarder geweest en was 151e in het klassement geworden. Was zijn potentieel als klassementsrenners dan kleiner geweest? Nee, natuurlijk niet zijn potentieel als klassementsrenner blijft hetzelfde alleen moet hij dan nog twintig kilo afvallen. Context is belangrijk en wij hebben de context niet en Zeeman heeft die wel. Dus als Zeeman iets over het potentieel van Eenkhoorn als klimmer zegt kunnen wij dat vreemd vinden maar zolang we de context niet weten kunnen we er niets nuttigs over zeggen. We kunnen veel meer zeggen over zijn potentieel voor de klassiekers aangezien we veel meer context kennen bij de uitslagen die hij dit jaar (waarbij hij zich meer op het vlakke dan het klimmen heeft gericht) heeft gereden.

Trouwens hoop ik dat Eenkhoorn zich niet op het klassement in (grote) rondes gaat richten. Ik ben namelijk helemaal geen fan van het type klimmende tijdrijder (Froome, Thomas, Dumoulin, Kelderman, etc.). Geef mij pure klimmers als Bardet en Tolhoek maar.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dus als Zeeman iets over het potentieel van Eenkhoorn als klimmer zegt kunnen wij dat vreemd vinden maar zolang we de context niet weten kunnen we er niets nuttigs over zeggen.

Oneens, ik denk dat we er genoeg zinnigs over kunnen zeggen.

ghostwriter

'@vlek
"Oneens, ik denk dat we er genoeg zinnigs over kunnen zeggen."

Tja, daar zullen we het dan niet over eens worden.

Off-topic: Is het jullie ook opgevallen dat twee bekende WF trollen altijd op dezelfde dagen actief en non-actief zijn?

Laatst gewijzigd
tendam

'@ghostwriter
Volgens mij wordt zo'n beetje elke jonge aanwinst een allrounder genoemd die redelijk kan klimmen en tijdrijden. Het lijkt me stug dat Zeeman denkt dat er in die jongen een ronderenner huist. Zijn tijdrit is niet geweldig, en zijn klimmen ook niet, dus om hem nou een klimmende tijdrijder te noemen...

KJP

Kelderfan en Marcel1112?

ghostwriter

'@tendam
" Volgens mij wordt zo’n beetje elke jonge aanwinst een allrounder genoemd die redelijk kan klimmen en tijdrijden. Het lijkt me stug dat Zeeman denkt dat er in die jongen een ronderenner huist. Zijn tijdrit is niet geweldig, en zijn klimmen ook niet, dus om hem nou een klimmende tijdrijder te noemen…"

Maar hij werd toch geen allrounder genoemd? Zeeman noemde specifiek zijn kwaliteiten als tijdrijder en klimmer. Ik zeg trouwens ook niet dat hij een klimmende tijdrijder is maar dat hij dat zou worden als hij zich op klassementen zou gaan richten.

@KimJungPoels
"Kelderfan en Marcel1112?"

Volgens mij is kelderfan geen troll. Hij denkt volgens mij gewoon iets anders over het wielrennen dan de meeste andere mensen. Ik heb nooit getwijfeld aan zijn oprechtheid of enthusiasm voor het wielrennen.

KJP

Was natuurlijk een grapje. Kelderfan is geen troll natuurlijk dat snap ik ook wel. Een mooie kijk op wielrennen heeft ie. ;)

kelderfan

'@KimJungPoels
Dank je wel en ik bewonder jouw kijk op 't wielrennen ook natuurlijk.

@rahimns
Je hebt gelijk het zijn er maar 9. Ik in de bonen met Kuss en Powless, die natuurlijk naar China gaan afreizen.
Die 5e. koers van Gesink is dat niet Japan ipv Boom, die volgens mij geen wedstrijd meer rijdt voor TLJ, maar volgens PCS wel in Japan zou opdraven.

kelderfan

Bram Tankink zwaait af. Ik zal de passie van deze man gaan missen. Een echte alleskunner.;)
Een goed voorbeeld voor Eenkhoorn.;)

Yeez

Line-ups resterende seizoen ( volgens pcs)

Tre Valli Varesine:
Roglic
Bennett
Gesink
Bouwman
Tolhoek
Olivier
De Tier

Lombardije:
Roglic
Bennett
Kruijswijk
Gesink
Bouwman
Tolhoek
De Tier

Tacx Pro Classic:
Battaglin
Jansen (zal lindeman of leezer zijn, want hij rijdt een dag later Hammer Serier Hong Kong en later Guanxi)
Maas
Olivier
Tankink
Van Emden
Wynants

Hammer Series:
Groenewegen
Roosen
Jansen
Van Hoecke
Eenkhoorn
Powless
Kuss

Tour of Guanxi:
Groenewegen
Roosen
Jansen
Van Hoecke
Eenkhoorn
Powless
Kuss

Sluitingsprijs:
Battaglin
Jansen (zal lindeman of leezer zijn, want hij rijdt een dag later Hammer Serier Hong Kong en later Guanxi)
Maas
Olivier
Tankink
Van Emden
Wynants

Japan Cup:
Tolhoek
Bouwman
Olivier
De Tier
Boom (zou ook Gesink kunnen zijn, want die zei zelf nog 5 ipv 4 koersen te rijden nog)

Adrianus en Patrick

Waarom rijdt Kruijswijk nog alle najaars wedstrijden terwijl Froome en Thomas zich helemaal niet meer laten zien?

Is de toegevoegde waarde van Steven zoveel groter in vergelijking met z'n team genoten, heeft TLJ te weinig renners of rijden ze een groter program?

Of zijn Froome en Thomas zo Arrogant/beperkt in hun kunnen/anders geprepareerd dat ze het zich (kunnen) permiteren rust te nemen?..

Ook Yates, Dumoulin Quintana rijden nog rond in het peloten.

tendam

Thomas heeft de Tour gewonnen. Dat is nogal een dingetje. Ook qua emoties, en qua verplichtingen. Froome heeft de Giro en de Tour gereden, en had daarnaast natuurlijk ook een raar voorjaar met de pufjesaffaire.

Kruijswijk perst er nog een weekje uit wat erin zit.

peerduell

Langdurige en geleidelijke preparatie om op het juiste moment te pieken. Daarvoor en daarna werkt het niet meer. Kennelijk!

Adrianus en Patrick

'@Tendam.. Dat is nog al een dingetje? Het is z'n werk hij zit in de ploeg met het meeste ervaring met het winnen van de tour..

Z'n publicitaire waarde voor de sponsor als tourwinnaar lijkt me ook van belang. Het najaar van Sky was vrij waardeloos op Moscon na.

Dumoulin heeft toch net zo zwaar afgezien in de giro en tour als Froome.. Een slap verhaal wat mij betreft.

tendam

'@lb117
Oh, het was een retorische vraag. Je wilde even kwijt dat je ze laffe en beperkte renners vindt. Ook goed.

KJP

'@Kelderfan

Denk je dat we wel mogen concluderen dat Tankink niet echt gemaakt was voor klassementen, of zouden we dan op ons kop krijgen van Ghostwriter dat we daar nu nog niks over kunnen zeggen? ;)

Poeksel

Het is officieel: https://www.teamlottojumbo.nl/wielrennen/taco-van-der-hoorn-zet-loopbaan-voort-bij-team-lottonljumbo

Rebellin

'@ghostwriter

Kelderfan is wel degelijk een troll.

On: Mooie aanwinst voor TLJ.

jvh93

Daar is dan de bevestiging van Taco! Goed nieuws en mooie aanwinst voor de klassiekerploeg

tendam

'@rebellin
Nee hoor. Trollen zijn erop uit om internetdiscussies te versjtieren. Kelderfan houdt er een nogal idiosyncratische stijl van posten op na, maar hij is niet aan het trollen.

On: zoals ik al eerder zei verwacht ik dat Vd Hoorn hun beste transfer gaat zijn, qua potentie en value for money. Nu al sterker dan alle TLJ-renners in Parijs-Tours, na een lange achtervolging en ook nog een lekke band in de finale.

KJP

Maar jij zat er met Kuss zover naast dat ik bijna aan van der Hoorn begin te twijfelen. ;)

Aan de andere kant doet van der Hoorn het super, dus ik verwacht dat je dit keer wel redelijk goed zit. Al weet ik niet hoeveel duurder de Plus/Teunissen zijn, dus het is moeilijk meetbaar.

1 2 ... 454 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.