Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 455 ... 481 482
JoaJoch

Ik denk/hoop dat van der Hoorn best een soortgelijke ontwikkeling kan doormaken als Naesen. Zelfde type renner en ook allebei pas op relatief latere leeftijd hun debuut gemaakt in de WorldTour.

Zou me niks verbazen als hij volgend jaar samen met van Aert(als die er dan al bij is) de beste klassiekerrenner gaat zijn.

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

'@ Tendam ik ben dol op retorische vragen en de doorgaans leuke discussies die daaruit voortkomen.

RoBinnn

Mooi dat de bevestiging van de transfer van Van der Hoorn er is. Ben benieuwd hoeveel groei er nog in zit bij hem maar gezien zijn najaar na zo'n moeilijk jaar zal er nog best groei inzitten.

S. Morgenstern

Het voorjaar is natuurlijk wel echt een heel ander beestje dan het najaar. Ik ben benieuwd hoe Van der Hoorn het daar gaat doen. Het zou al heel mooi zijn wanneer hij ook daar finales kan rijden.

tendam

'@kimjungpoels
Ja ach, je zit er ook wel eens naast he ;) Ik denk trouwens nog steeds dat er iets te makkelijk wordt gedaan over die zege in Utah. Die Hermans is ook geen pannenkoek, dat hebben we op het WK wel kunnen zien. Kuss is een beetje een enigma, maar daar hebben we het laatste nog niet van gezien.

hartstikkebedankt

Is Tony Martin nou nog steeds niet officieel?

Romāns Vainšteins

Hij is wel officieel Tony Martin .

Jotto-Lumbo

Officieel is het der Pantzerwagen.

ghostwriter

Mooi dat de komst van Vd Hoorn nu ook officieel is. Hij is een jongen met een geweldige mentaliteit en zal zeker een toegevoegde waarde zijn. LottoNL krijgt steeds meer aanvallers in de ploeg en hopelijk geven ze deze jongens ook de vrijheid om aanvallend te blijven koersen. Veel sterke ploegen hebben vaak de neiging om verdedigend te koersen maar juist als een ploeg relatief sterk is (tegen opzichte van hun tegenstanders) heeft het nut om aanvallend te koersen.

Yeez

De Tier, Tolhoek en Bennett mooi vooraan mee aan het koersen. Ze lijken goed

tdola

Nu zitten we dus op 25 man voor 2019.

20 waren al in dienst, de plus, vingegaard, teunissen, hofstede en vd hoorn erbij.

Clement erbij als fit.
Tony Martin erbij, moet nog bevestigd worden.
Van aert erbij als rechtzaak afgerond?

Dat zou 28 maken.

Jan Maas evt reserve aan te trekken?

Rebellin

We moeten denk ik nog een extra kopman aantrekken anders is het team wel breed, maar met naar mijn inziens te weinig mogelijkheden om echt te winnen. Een type stefan kung zou nog wel lekker zijn.

KJP

Echt jammer dat ze morgen Milaan - Turijn niet rijden.

Turtlehead

Een type Kung omdat ze anders te weinig winnen? Dat vind ik toch een wat rare uitspraak.
Los daarvan: met Groenewegen, Roglic en Kruijswijk, en Van Poppel en nog een paar als reserve, hebben ze het prima voor mekaar lijkt me zo.

KJP

Een type Kung, is Martin dat niet gewoon?

Yeez

Sterke koers van Jumbo vandaag, alleen de afmaker miste en krachten werden te vroeg verspeeld

tdola

Zonde dat tolhoek niet bij groep Kelderman kon blijven, dan had ie meegesprint voor overwinning.
En Bennett/Roglic konden blijkbaar niet mee met versnelling pinot/woods.

tendam

'@rebellin
Ze hebben misschien wel de snelste sprinter van het peloton, plus de koning van de rondes van een week. Zij alleen al zijn goed voor minstens 20 zeges. Zie niet in wat een Stefan Kung (hoe vaak wint die nou) daaraan zou toevoegen?

tdola

'@rebellin
Kopman gaat er niet meer bijkomen zoals het er nu uitzien.

Renners volgend jaar in team met dit jaar meer dan 1 overwinning: groenewegen, van Poppel, van aert, Roglic, kuss, eenkhoorn en vd hoorn. Dat is toch een aardige basis lijkt me.

Blaudzun

'@ Rebbelin
Kung heeft 8 profoverwinningen. Dat lijkt mij niet de juiste versterking.

Wel ben ik het met je eens dat er nog wat winnaarstypes bij moeten. Zelf hoop ik stiekem op Visconti. Hij kan een heuvel overkomen en het afmaken in de sprint. In de Italiaanse koersen van deze week ontbreekt zo'n renner bijvoorbeeld.

Rebellin

Ik vind de kritiek op Stefan Kung is al jaren klein gehouden bij BMC omdat hij altijd in dienst heeft moeten rijden van kopmannen als Greg van Avermaet en in kleine en grote ronden voor zijn kopmannen. Hij wordt bijna 25 en het wordt tijd voor hem om te oogsten.

Maargoed. Stefan Kung heeft al ergens anders getekend dus is niet meer relevant. Een type Visconti zie ik overigens ook wel zitten. Die heeft de ervaring en weet wat winnen is. En nog een pluspunt: Hij kan in uitgedunde groepjes erg goed aankomen.

Rebellin

*Gooit "Niet terecht." naar boven.

KJP

Tsja, hoe oud zijn de meeste nu helemaal? De meeste mannen die zijn aangetrokken of die door breken de laatste jaren beginnen nu op een leeftijd te komen dat ze eens het e.e.a. moeten gaan winnen. :)

ghostwriter

'@Rebellin
Waar heb het in godsnaam over. LottoNL heeft dit jaar op drie ploegen na de meeste overwinningen van het peleton. Roglic en Groenewegen staat garant voor veel overwinningen en wanneer ze Van Poppel weer meer op zijn explosiviteit laten trainen zal hij (met de inhoud die hij dit jaar heeft opgekweekt) ook een behoorlijk aantal overwinningen behalen. Met de komst van Teunissen, Van Aert en De Plus heeft LottoNL sowieso genoeg (potentiele) kopmannen aangetrokken. De ploeg is sowieso 'top heavy' aan het worden met een brede subtop (achter Kruijswijk, Roglic en Groenewegen als wereldtoppers) van wielrenners die allen met regelmaat als kopman uitgespeeld zullen worden (Teunissen, Roossen, Van Poppel, Tolhoek, Van Aert, etc.) en talenten die het potentieel hebben om naar dat niveau (of hoger) toe te groeien.

Laatst gewijzigd
Rawolf

extra kopman lijkt me inderdaad onnodig. Tlj heeft volgend jaar een hoop renners die regelmatig een vrije rol verwachten. aanvallend koersen

1 2 ... 455 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.