Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 462 ... 481 482
jvh93

Ik zie niet zo in waarom hij volgens sommigen perse moet gaan switchen van programma terwijl het dit jaar succesvol is gebleken. Tuurlijk Milaan San Remo toevoegen lijkt me helder aangezien hij deze afgelopen jaar ook al graag wilde rijden, maar voor de rest zou ik niet teveel wisselen. Iedere verbetering is immers een verandering, maar niet iedere verandering is ook een verbetering ;)

ghostwriter

'@jvh93
Misschien omdat Groenewegen dit jaar maar weinig (drie) WT overwinningen heeft behaald (voornamelijk door de weinige WT wedstrijden in zijn programma). Viviani had dit jaar tien WT overwinningen en was daarmee verreweg dé sprinter van het jaar. Persoonlijk zou ik Groenewegen niet opstellen in Milaan-San Remo, Gent-Wevelgem of Parijs-Roubaix. Ik denk dat LottoNL volgend jaar de keuze heeft uit betere kopmannen voor deze wedstrijden. Volgens mij kan LottoNL hem beter Dwars door West-Vlaanderen (mits deze wedstrijd niet net als dit jaar overlapt met Parijs-Nice), Danilith Nokere Koerse, Handzame Classic, Driedaagse Brugge - De Panne en de Scheldeprijs als kopman gebruiken. Geef het Martens mee als aanvoerder van de sprinttrein en hardrijders als Wynants, Van Emden en Martin om ervoor te zorgen dat de wedstrijd wordt bepaald door een sprint.

Laatst gewijzigd
tendam

Dé sprinter van koersen waar verder geen topsprinters aan de start staan, bedoel je. De Tour is de Champions League, Viviani is kampioen in de Europa League.

Witte Trui

Denk dat Viviani gewoon een topseizoen rijdt en over het hele jaar gezien de sterkste was. Alleen hij was er niet bij op de belangrijkste afspraak: de Tour. Een beetje als Ryan Giggs of Jari Litmanen die nooit op een EK of WK was... Groenewegen was de tweede of derde sprinter dit jaar (dus wereldtop) zou ik zeggen, en op z'n best wanneer dat moest. Ik denk dat hij dit seizoen qua palmares daarom niet zou willen ruilen met Viviani.

ghostwriter

'@tendam
Je wil toch niet zeggen dat in wedstrijden als de Dubai Tour, Abu Dhabi Tour en EuroEyes Cyclassics Hamburg geen topsprinters aan de start stonden? Ook head to head deed Viviani dit jaar voor geen enkele sprinter onder. Hij heeft mannen als Kittel, Cavendish, Sagan, Groenewegen, Gaviria, etc. allen (meerdere keren) verslagen dit jaar.

Laatst gewijzigd
KJP

Ik zou hem toch ook wel graag aan een paar extra wedstrijden deel willen zien nemen. In Milaan San-Remo is het gewoon een goede wilcard, zit ie erbij kan hij altijd winnen. Verder zou ik het ook wel leuk vinden als ie koersen als Eschborn/Londen/Hamburg mee pakt, al kan het best zijn dat die laatste 2 sowieso al de bedoeling waren dit jaar.

kelderfan

"Ik wist niet dat de renners hun wensen al kenbaar hadden gemaakt voor 2019 of heb jij ze gesproken."

Ik kan mij nog herinneren, dat Roglic dit jaar al de Criterium du Dauphine had willen rijden en er van uitgaande, dat Roglic en Bennett de TdF gaan doen {reeds meerdere keren hier voorbij gekomen}, zie ik Roglic & Bennett in de voorbereiding samen Vuelta Ciclista al Pays Vasco, Tour de Romandië en Criterium du Dauphine rijden.

Aangezien Kruijswijk hoogst waarschijnijk Giro d'Italia met Gesink gaat rijden; dan gaan zij net als dit jaar door naar de Tour de Suisse. Hopelijk is dan ook Clement weer van de partij?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat zijn we heel veel aannames, misschien de volgende keer het anders formuleren. Misschien als jou wens of hoop.

ti-raleigh

Ik denk dat Dylan volgend jaar wel meer WT-wedstrijden zal rijden. Ik vond het ook wat aan de magere kant dit jaar. Ook al was het hoofddoel de Tour en daarnaast het voorjaar om te leren. Volgend jaar zou hij ook naar Hamburg kunnen bij voorbeeld.

Romāns Vainšteins

Als ie weer 2 touretappes pakt kan de bowlingbal verder rijden op de manier zoals hij zelf wil om het even waar precies.

kelderfan

"Dat zijn we heel veel aannames, misschien de volgende keer het anders formuleren. Misschien als jou wens of hoop."

Dat Roglic heeft aangegeven, dat hij de Criterium du Dauphine had willen rijden, is het toch niet mijn wens of hoop, dat hij die volgend seizoen op zijn programma zet en ook Bennett heb ik vaak voorbij zien komen, dat hij volgend seizoen de TdF wil rijden; dus veel aannames?

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Benieuwd of Sepp Kuss een rol van betekenis kan spelen in het eindklassement in China. Ik ben bang dat het parcours daar niet selectief genoeg voor is. Misschien dat hij op die kilometer van 13% in de 4e etappe een verschil kan maken. Zoveel concurrentie is er niet (Uran, Moscon, LLS, Kragh Andersen, verder kom ik niet?)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat zij wensen hebben of hebben gehad betekent absoluut niet dat zij die koersen volgend jaar ook rijden. Dus tot die tijd dat zij hun programma bekend maken kan je er alleen maar naar gissen. Dus kan je nooit dit hier melden als een soort van zekerheid.

kelderfan

Wellens kon 't; dus Sepp Kuss in goede doen moet 't ook kunnen. Hopelijk hebben Kuss en Powless nog wel de goede benen. Want ontbreken van de goede benen, dat was 't verhaal eigenlijk tijdens de Italiaanse najaarsklassiekers.

kelderfan

'@rahimns
Dat geloof jezelf toch niet. Natuurlijk worden de wensen van de toppers meegenomen in wie wat gaat rijden in 2019.
Het e.e.a. moet wel passen natuurlijk. Dan kun je alles wel onder gissen onderbrengen.

S. Morgenstern

Roglic had in 2018 toch de wens om de Dauphine te rijden? Hij reed hem echter niet...

Afgaande op dat recente interview met Zeeman over de voorbereiding van klassementsrenners, lijkt het me dat ze er daar nog altijd voorstander van zijn om niet via een zware koers richting de Tour de France te trekken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Hoe zat 't dan met Kruijswijk, die reed Tour de Romandië & Tour de Suisse voorafgaande aan de Tour de France.
De TdS is toch ook een zware koers. Dus moet Roglic de TdS rijden dan? Ik zou dat verhaal van Zeeman wel willen horen, want 't e.e.a. klopt toch niet. Hij {Zeeman} zal geen voorstander zijn, maar ik denk, dat Roglic wel een vinger in de pap zal hebben.
Het kan wel zijn, dat als jij gelijk hebt met Kruijswijk en Gesink {wat een kanjer is die man met zijn hulp bij het zoeken van Steven de Jongh}, dat zij de combi Giro met TdF gaan doen, dat de TdS te zwaar wordt om die op te nemen in hun programma. Dat zou een leuke mogelijkheid zijn om Antwan Tolhoek de TdS als kopman in te zetten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan programma's kunnen door zoveel factoren opeens anders worden. Om nu al te stellen wie wat gaat rijden is veel te vroeg. Verder is geen renner hetzelfde misschien heeft Kruijswijk een wat zwaarder programma nodig richting een grote ronden en ligt Roglic dat weer minder.

S. Morgenstern

Roglic reed dit seizoen in ieder geval een programma waar ze achter zullen hebben gestaan, ondanks de wensen van Roglic zelf. Zeker nu zijn programma nog meer naar het klassement in de Tour de France zal neigen, lijkt het me gewoon niet logisch om te verwachten dat ze in verhouding met dit seizoen WT-rondjes toe gaan voegen.

Ik denk dat je het voor jezelf verder niet ingewikkelder hoeft te maken, door met allerlei namen en wensen te strooien die een eventuele deelname van Groenewegen aan een WT-koers in de weg zouden zitten.

Laatst gewijzigd
kelderfan

In deze behoef je toch niks toe te voegen, want hij heeft nu Tour de Slovenie gereden. Dus het gaat om een WT-koers ipv een 1.2 koers. Dus waarom ik 't ingewikkelder maak dan nodig is, snap ik niet.

Roglic heeft toch zelf aangegeven, dat hij de Criterium du Dauphine wil rijden en dan kom jij met Zeeman, die 't voor Roglic te zwaar zou vinden en niet voor Kruijswijk. Dat mag je mij eens uitleggen, want ik begrijp 't kennelijk niet.

S. Morgenstern

Dus het gaat om een WT-koers ipv een 1.2 koers.

Waarmee er dus een WT-roindje extra op het programma zou staan..

Zeeman, die ’t voor Roglic te zwaar zou vinden

Wat er dus toe heeft geleden dat Roglic niet in de Dauphine reed, maar in een minder zware koers. Waarom zou dat volgend jaar anders zijn?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Zeeman in interview met Fiets:

'Oudere coureurs denken dat je koershardheid nodig hebt om in vorm te raken. Die gedachte is achterhaald. De toppers zien we binnenkort niet meer tot aan de Ronde van Frankrijk.'

Ik denk dat het dus onwaarschijnlijk is dat ze met Roglic in de tegengestelde richting aan zijn voorbereiding gaan sleutelen.

Laatst gewijzigd
peerduell

'@8pins. Wat een "denigrerend" pseudoniem gebruik je toch steeds voor Groenewegen! Stop er eens mee man.

xistnc

Wat is 'sammenwinen' in het Chinees? :p

Yeez

En Groenewegen pakt etappe 1 voor Walscheid

1 2 ... 462 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.