Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 51 ... 481 482
wieler4live

Is er al een wedstrijd progamma met alle races die tlj gaat rijden vorig jaar kon je de eerste 5 aankomende races op de site vinden maar nu kan ik 't niet vinden

kelderfan

'@vlek
Dus jij opteert voor een vijfmans selectie voor Dubai of heb je nog meer jongens gevonden type Lindeman en niet te vergeten Tankink.
Jansen is inmiddels toegevoegd vlgs cyclingfever.
@wieler4live
Probeer PCS eens.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dus jij opteert voor een vijfmans selectie voor Dubai of heb je nog meer jongens gevonden type Lindeman en niet te vergeten Tankink.

Ik kies ervoor om het niet zo interessant te vinden met wie ze die selectie exact aanvullen; enkel Leezer zou nog een echte versterking zijn, maar verder zouden ook Lindeman, Martens, Tankink, Wynants en Battaglin daar allemaal uitstekend hun werk kunnen doen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Tussendoortje, Kuss schijnt tijdens de intervaltesten bergop (op dezelfde plek als elk jaar) bizar hard gereden te hebben. Pakte op beide klimmentjes de KOM

kelderfan

Quote: "Ik kies ervoor om het niet zo interessant te vinden met wie ze die selectie exact aanvullen; enkel Leezer zou nog een echte versterking zijn, maar verder zouden ook Lindeman, Martens, Tankink, Wynants en Battaglin daar allemaal uitstekend hun werk kunnen doen."
Je weet misschien dat Martens ziek is gemeld? Dat Wynants, Leezer en Battaglin in Australie verplichtingen hebben.
Dus wie denk jij dan naast Lindeman, Tankink, Jansen, Roosen en Groenewegen?

S. Morgenstern

Zieke renners moet je natuurlijk niet opstellen. Die jongens in Australië zouden volgens mij echter prima een tussenstop in Dubai kunnen maken, als dat echt nodig zou zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jessevdalen
Die Sepp Kuss is goed bezig tijdens die trainingsessies met Bouwman, De Tier en Van Hoecke. Ik kan helaas niet zien, wat die Powless doet?

kelderfan

'@vlek
Dan moet je Gesink eens vragen hoe dat zit; want hij vond 't al een probleem om vanuit Australie naar Abu Dhabi te reizen en dan heb je nog meer tijd om te acclimatiseren. Want jet-lag is toch een probleem voor die renners.

S. Morgenstern

Het programma van kopmannen zal op een andere worden samengesteld, dan dat van de knechten waar we het nu over hebben.

tdb

'@ kelderfan, de een kan ook beter met een jetlag omgaan dan een ander.

Romāns Vainšteins

En, met wie gaan ze nou dan naar Dubai toe ?

Rebellin

'@kelderfan:

"Dan moet je Gesink eens vragen hoe dat zit; want hij vond ’t al een probleem om vanuit Australie naar Abu Dhabi te reizen en dan heb je nog meer tijd om te acclimatiseren. Want jet-lag is toch een probleem voor die renners."

Dan noem je ook een renner. Gesink is al zijn hele carrière aan het piepen over van alles en nog wat. Uiteraard iets gechargeerd, maar Robert is nou niet iemand die je als voorbeeld kunt gebruiken voor andere wielrenners. Ik denk dat de Tankinkjes van deze wereld geen enkel probleem met deze reis hebben.

horsm

'@Rebellin - Gesink piepen? Waar dan? Ik zie en hoor hem de laatste jaren eigenlijk nergens klagen. Het lijkt soms zelfs 'n overdreven positivo: lachend de brancard op, duimen omhoog op de selfie vanuit het ziekenhuis, stralend met een korset om op de fiets, als een neo-prof stuiterend van enthousiasme als hij weer mag koersen.... Ik begrijp niet waar dat Gesink-de-pieperd vandaan komt. Waarschijnlijk van Tour de Jour van jaren geleden. En wat je als renner ook doet, als de media dat beeld eenmaal aan je vastgekleefd hebt kan je doen wat je wilt, het beeld blijft toch wel in stand.

kelderfan

'@Rebellin
Gesink gaf aan dat hij na de TDU niet de Abu Dhabi tour zou gaan rijden met de reden, dat bij vorige keer hij daar last van had.
Dat hij helaas te veel malheur is tegengekomen is al op zich heel vervelend. Dat hij daardoor vaak in bescherming wordt genomen, is toch niet verkeerd.
Tankink{volgend jaar op de ....} is een verhaal apart, maar ja, dan kun je ook Laurens ten Dam {kanjer} noemen.

Canabliz

Vorig jaar kon je op TLJ site zien welke koersen ze aan meededen, maar nu is die info er niet. Onder "Races" is het leeg. Waar kan ik volgen waar TLJ gaat starten?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Canabliz in principe via procyclingstats.com .... alleen moeten die dat wel bijwerken.

Wielerfan1987

Ik las dat jullie het hadden over de Ruta del Sol,

Op PCS staat TLJ vooralsnog niet bij de deelnemende ploegen, en als ik de startlijst op pcs zo bekijk lijkt er ook geen ruimte meer te zijn of te ontstaan voor TLJ...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vorig jaar stonden er 21 ploegen aan de start van de Ruta del Sol en er staan nu pas 14 ploegen op PCS voor de editie van dit jaar. Maar vanuit de ploeg heb ik al bevestigd gekregen dat TLJ aan de start staat van de Ruta del Sol.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Op de startlijst van PCS voor de Ruta del Sol staan nog maar 14 ploegen gemeld; dus zou TLJ daar best bij kunnen komen.
@rahimns
Je was mij voor, maar bedankt voor de bevestiging. Ik vind 't altijd nog een leuke koers om ook die jonge garde een kans te geven.
Iets voor Jansen om als sprinter voor zijn kans te gaan. Dan kan Danny van Poppel voor zijn 1e. WT-rondje in Abu beginnen.
Ik zie dat Danny van Poppel met Kuss en Powless iets nieuws mee kregen. #Testing our new communication device#
Waar is Jos van Emden?

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Kelderfan
Draadloze oortjes voor de communicatie onderling en met de ploegleiderswagen.
Ik denk de eerste ploeg in het peloton want ik heb ze nog niet eerder gezien.
Ze zullen het wel aan het uittesten zijn of het goed werkt in bv het rijden in een peloton cq TTT.

kelderfan

'@Fanny
Het is in ieder geval leuk, dat zij 't met ons {de volgers} delen. Dan lijkt 't erop, dat Powless en Kuss worden opgenomen in die TTT-ploeg voor Valencia.
Op strava kom ik geen Jos van Emden tegen, maar gelukkig wel Paul Martens, die gisteren een rondje heeft gedaan in en rond 't trainingscamp van TLJ.
Dan is er gelukkig wel weer een renner voor Dubai beschikbaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waar is dat nieuwe communicatie middel terug te vinden ???

Jos van Emden is in ieder geval gewoon mee op trainingskamp.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Ha, ha, op de TLJ-site;)

Roelien

Rahim: Via de verhalen van instagram vind je het ook. Ze hebben daar de naam in getagd...

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ziet er goed uit... betekent volgens mij wel dat je dus altijd je telefoon mee moet nemen, maar ja nu hebben ze een kastje bij hun dus dat is ook om het even. Het schijnt wel een prima kwaliteit geluid te geven zelfs bij matig netwerkgeluid. En het reageert alleen op je eigen stem en niet op overige geluiden dat lijkt me ook een plus. Benieuwd hoe het de renners bevalt.

1 2 ... 51 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.