Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 53 ... 481 482
Romāns Vainšteins

Denken jullie dat er een meerstemmig kumbaya is ingezet ?

Adrianus en Patrick

Het lijkt wel een kleuterklas, wat een kinderachtig gedoe. DIt komt zou amateuristisch op mij over.
En ik blijf me verwonderen over de" boze ploegenoten" en zaken die uitgesproken moeten worden. Kom op het zijn proffesionals en waarschijnlijk ook og partners in crime. zowel hoeft er niet uitgesproken te worden volgens.

Al die media aandacht maakt mijn beeld niet positiever helaas. jammer jammer

Romāns Vainšteins

Dat met die 'boze ploeggenoten' zal ook best meevallen maar ze zullen dat wel moeten uitstralen waarschijnlijk. Ik denk wel dat (edit) TOLHOEK vooral met zijn afschuiverij en lulsmoezen achteraf zichzelf flink heeft laten kennen en men hem wat minder pruimt nu.

Laatst gewijzigd
Netraam

'@RV
Was dat niet vooral Tolhoek?

EmPeHa

Ik heb helemaal geen reactie van Eenkhoorn gezien...?

Rahim Vlasblom
admin

'@LB117 partners in crime ??? ... beetje ver gezocht en een beschuldiging die je niet hard kan maken volgens mij. Verder zijn het ook gewoon mensen. En misschien is boos wel nu wat overdreven en is het eerder gewoon teleurgesteld. Maar dan is het toch altijd goed om eerst weer eens met elkaar in gesprek te gaan, ik wou dat er bij mij op de werkvloer mensen is wat vaker met elkaar zouden praten ipv over elkaar. Dit is niet kinderachtig of amateuristisch, dit is juist professioneel.

Romāns Vainšteins

SHIT > Ik bedoelde idd Tolhoek, uit de verhalen die ik gelezen heb vind ik juist dat Eenkhoorn met megesleepte object is geweest, temeer ook alles via zijn heftige reactie op de shit aan het rollen is gebracht, zonder dat had Lobato gewoon nog bij LTJ gereden.

kelderfan

'@RV
Daar zeg je wat. Die heftige reactie was niet de ploeg maar Eenkhoorn dus.
Nu de bezetting toch een issue is, lijkt 't mij een goede zaak om, als 't uitgepraat is, Lobato maar weer in te spannen.;)::)

Romāns Vainšteins

Met 'partners in crime' wordt gewoon bedoeld dat het allemaal wielrenners zijn en iedereen ergens wel eens wat gedaan heeft dat half of niet door de beugel kan. Het is een keihard bestaan waarbij het leeuwendeel constant op zoek is naar alles wat er een beetje bij helpt.

Romāns Vainšteins

test

horsm

ik wil geen emails meer

Fanny

'@Romans Vainsteins
Quote: Ik denk wel dat (edit) TOLHOEK vooral met zijn afschuiverij en lulsmoezen achteraf zichzelf flink heeft laten kennen en men hem wat minder pruimt nu.

RV, ik denk ook dat je nmm inderdaad gelijk hebt vwb Tolhoek, door zijn ongelofelijke afschuiverij en lulsmoezen richting staf en ploeggenoten waardoor deze erg kwaad werden en in eerste instantie niets meer met hem te maken wilden hebben.
De woordvoerder van TLJ zegt nu niet voor niets richting de NOS, dat er nog steeds zaken moeten worden uitgesproken met de ploeggenoten.
Het zit kennelijk nog diep bij deze ploeggenoten.

@Netraam
Quote: Was dat niet vooral Tolhoek?
Ja, nmm was het ook Tolhoek, die er een ongelofelijk lulverhaal van maakte.

@Rahimns
Ik kan er niets aandoen dat jij als fan-ambassadeur nog steeds niet alles te horen krijgt.
Of je krijgt het wel te horen, maar je mag hierover niets vertellen of je wilt hierover niets vertellen (te negatief) omdat fan-ambassadeur bent.
Je hoeft mij in ieder geval niet de wet voor te schrijven over wat ik hier wel of niet moet schrijven.
Ik meldt en schrijf hier wat ik wil en dat doet hier denk ik iedereen.
Kijk dat jij het als fan-ambassadeur van TLJ dit alles niet leuk vindt en alles over TLJ goed wil praten, kan ik niets aan doen.
Jij wilt alléén maar positief zijn en positief schrijven over TLJ en dan het liefst anderen (vaak Kelderfan) op naargeestige negatieve manier terechtwijzen indien het niet past in jouw straatje.
Daar pas ik voor, hoewel ik bv Kelderfan en ook anderen soms niet altijd begrijp.
Maar ik weet dat bv Kelderfan het goed bedoeld en hij heeft nmm soms leuke verwijzingen.
Ook ik wil het hier op dit forum in deze topic, als het kan positief, over TLJ schrijven.
Maar als er iets negatiefs is gebeurd met de ploeg en bv de door de ploegleider(s) slechte gevolgde tactiek tijdens de gereden koersen moet dit ook kunnen in deze TLJ topic.

Ik zou zeggen: op naar de koersen van TLJ in Europa, te beginnen volgende week woensdag met de ronde van Valencia.
Dat het ondanks een rumoerig begin 2018, maar een mooi TLJ koersjaar mag worden.

Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny nogmaals (lees nog maar eens wat verder terug) onze rol als fanambassadeur is ook niet om alles te horen wat er binnen de ploeg omgaat maar als klankbord over de manier waarop er om wordt gegaan met de fans vanuit de ploeg. Niet meer en niet minder. Als ik dus zeg dat ik niet meer weet dan is dat ook zo, anders zeg ik wel dat ik er niets over mag zeggen. Ik wil niet alleen positief zijn maar ben ook weer niet zo rigoureus door iemand meteen af te schrijven als hij iets verkeerd heeft gedaan. En ik ben niet naargeestig, wel ben ik inhoudelijk en als ik iets niet begrijp dan vraag ik daar naar... en wat jij leuk vind of ik daar verschillen we gelukkig dan weer in. Dus als ik het ergens niet mee eens ben dan reageer ik daar op, iets wat jij toch ook doet.. daar is dit een forum voor. Verder ben ik ook blij als we het weer over koers kunnen hebben...

Netraam

Rahimns is hier op het forum 2 personen: een integere, rustige fan van TLJ die dingen positief probeert te benaderen, en Fan Ambassador van TLJ die af en toe vanuit die functie contact heeft met de ploeg over bepaalde dingen. Om hem als Fan Ambassador af te rekenen op wat hij zegt als fan is wat kort door de bocht, en het is meestal wel duidelijk welke pet hij op heeft.
Daarnaast komt hij naar mijn mening niet bijzonder afwijzend over ten opzichte van (voornamelijk) Kelderfan, maar misschien is dat ook omdat ik zelf in diezelfde wereld hang als waar Rahimns werkt(e?). Een bepaalde manier van communiceren is daar vrij standaard en komt veel norser over op internet dan in een 'normaal' gesprek.

kelderfan

'@Netraam
Waarom wordt mijn naam te pas en te onpas gebruikt. Uit norsheid, dat is een leuke invalshoek.
Opvallend dat jouw bijdrage is vaak 't samenklonteren met de bijdrage van @rahimns; dus vandaar 2 personen.

Netraam

'@kelderfan
Elke 3e post in dit topic is van jouw, dus geen wonder dat je vaak genoemd wordt :P

kelderfan

De site van TLJ is bijgewerkt met de foto's van Kuss en Powless in TLJ-outfit. Kennelijk mochten zij niet lachen.
Die foto van Sepp Kuss is erg donker uitgevallen. Misschien kan @rahimns er wat aan doen.

Rahim Vlasblom
admin

Sorry mijn fototoestel ligt thuis dus dat wordt wat lastig en vanwege mijn vermeende identiteitscrisis ben ik nu met mijzelf in discussie of ik daar wat aan moet doen ;)

S. Morgenstern

Die foto van Sepp Kuss is erg donker uitgevallen. Misschien kan @rahimns er wat aan doen.

Ik vind het zelf niet zo belangrijk, maar dit lijkt me voor velen wel een veel vruchtbaardere manier van het omgaan met het 'ambassadeurschap' van Rahimns. Ik vind het in ieder geval wat calimero-achtig over komen om zijn mening constant aan te vallen alsof hij hier enkel als spreekbuis van de ploeg op zou kunnen treden. Hebben jullie er niet veel meer aan hem als spreekbuis van jullie richting de ploeg te zien? De toegevoegde waarde daarvan lijkt mij althans veel groter, dan benaderingen zoals die in de laatste lap tekst hierboven.

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

'+1 dank

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan de foto's zijn door een andere fotograaf genomen hier tijdens het trainingskamp. Het is even behelpen... helaas is er geen andere foto op dit moment .

kelderfan

'@rahimns
bedankt voor 't navragen.
Ik lees net op cyclingnews, dat Tolhoek met zijn programma begint in Abu Dhabi; vandaar ook 't bezoek bij zijn ploeggenoten.
Eenkhoorn zou dan moeten beginnen met Kuurne-Brussel-Kuurne.
Ook leuk om even te lezen is onderstaande quote.
Quote:cyclingnews; "Though he was fired, Lobato hasn't completely cut ties with the team. He has not attended any team events but Cyclingnews understands that he is receiving support from the team. Lobato endured some personal problems last season and the team says that it is assisting him in dealing with that, as well as giving him some financial support. He still also has access to his team issue Bianchi bike."

gardeyn

'@fanny: niets is zo vervelend op een forum als iemand die claimt inside information te hebben "zijdelings, uit de wandelgangen" , maar het vervolgens lekker niet gaat vertellen... Het staat vast interessant, maar ik vind het vrij irritant

Fanny

'@gardeyn
Ik claim helemaal niets.
Ik deel af en toe wat mede als ik wat gehoord of gezien heb.
Maar misschien is het in het vervolg beter om nieuwtjes over TLJ hier niet meer te vermelden.
Sommige mensen schrijven hier nooit iets over TLJ maar kraken wel mensen af als ze hier wel iets schrijven wat hun niet bevalt.
Het is in ieder geval niet mijn bedoeling de fans van TLJ hier te irriteren maar eventueel te informeren als ik dat nodig vind.
Daar wil ik bij laten.

@Kelderfan
Ik dacht dat Tolhoek en Eenkhoorn beiden door de ploeg TLJ geschorst waren tot 1 maart 2018.
Hoe kunnen ze dan toch de koersen die beginnen op 21 februari 2018 (Abu Dhabi) en 25 februari 2018 (Kuurne-Bruxelles-Kuurne), rijden.
Klopt dit wel ?
TLJ laat hierover tot nu toe niets los op zijn media.
Ook niet in het bericht van gisteren door de perswoordvoerder van TLJ (Bierens) richting NOS.

Rahim Vlasblom
admin

De startlijst voor de Ruta del Sol (zoals vermeld op hun site)

61 KRUIJSWIJK Steven
62 BATTAGLIN Enrico
63 BOUWMAN Koen
64 CLEMENT Stef
65 DE TIER Floris
66 EENKHOORN Pascal
67 WYNANTS Maarten

MAASSEN Frans
ENGELS Addy

OLIVIER Daan (reserve)
TOLHOEK Antwan (reserve)

Aangezien deze wedstrijd dus te vroeg komt voor Eenkhoorn en Tolhoek vermoed ik dat Daan Olivier de plek van Eenkhoorn zal innemen.

1 2 ... 53 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.