Team LottoNL-Jumbo 2018

1 2 ... 54 ... 481 482
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny de schorsing van 2 maanden ging in op half december, dat zou dus betekenen dat ze weer van half februari inzetbaar zouden zijn. Iets wat Ard ook toen aangaf via twitter.

https://twitter.com/ard_bierens/status/942804567997255685

kelderfan

Dat is weer een leuk item.
Kruijswijk naar de Ruta met Battaglin, Bouwman, Clement, De Tier, Olivier/Eenkhoorn, Wynants. {Wynants was goed bezig in de TDU}
Dat lijkt mij een goed samengesteld team. Dan kan Kruijswijk kijken hoe Bouwman en Olivier 't doen.
@Fanny
Die 2 maanden zijn 1/2 februari wel om en volgens mij, was dat steeds de bedoeling; dus cyclingnews had 't wel goed, want het was kennelijk niet de bedoeling om het wedstrijdschema in gevaar te brengen en of zij gelijk hebben, weet ik natuurlijk niet. Ik had wel ergens gelezen, dat Eenkhoorn voorzichtig zou worden gebracht en pas zou beginnen in de Settimana Int. Coppi e Bartali.

xistnc

'@rahimns
De Ruta start toch ook half februari?

Wielerfan1987

Ik had begrepen dat de schorsing niet 2 maanden maar 10 weken zou duren (persbericht m.b.t. de schorsing)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc klopt... de 14e ... dus het ligt er maar aan hoe streng men die 2 maanden aanhoudt. De schorsing ging de 18e in, dus zou de Ruta net te vroeg komen. Afwachten maar wat de ploeg doet.

@wielerfan in het persbericht staat 2 maanden. Ben een periode van 10 weken nooit tegen gekomen.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Overigens vind ik het wel netjes van de ploeg dat Lobato nog ondersteuning krijgt.
Men heet kennelijk geleerd van de situatie destijds rond Garate.

Wellicht heeft die ondersteuning wel te maken met de wijze waarop het contract van Lobato wordt afgewikkeld maar ik kan niet anders zeggen dat ik het zeer fideel vind.

Overigens heb ik het idee (van foto's) dat Vermeulen ook nog altijd zijn TLJ teamkleding gebruikt, in ieder geval een sjaal ben ik op recente foto's tegengekomen.

Ik ben ook benieuwd of Alexey nog altijd op zijn oude teamfiets rijd.

Hij was altijd erg te spreken over het Bianchi materiaal en hij leek een goede band te hebben met zijn plaatselijke Bianchi dealer daar in de USA.

Wellicht heeft hij zijn oude fiets van Bianchi mogen houden of kopen?

Ik zal hem er eens naar vragen op twitter voor de geinteresseerden.

Yeez

Eenkhoorn start in ruta del sol (14e) tweet van de organisatie bevestigt dit. Samen met Kruijswijk Clement Bouwman Battaglin Wynants en De Tier.

Schorsing loopt dan dus af denk ik.

Yeez

Bienvenidos / Welcome #64RdS @s_kruijswijk @enricobattaglin @koenbouwman Stef Clement @PascalEenkhoorn @FlorisDeTier @wynants82

S. Morgenstern

Tobias Foss ook aanwezig bij het trainingskamp. Inclusief maaltijden aan tafel.[/url]

Laatst gewijzigd
Tinkerbell

'@Wielerfan1987 Als hij nog steeds geen nieuw contract heeft vind ik het opzich ook niet vreemd dat hij in zijn Lotto kleding blijft rijden, is natuurlijk gewoon prima kwaliteit kleding. Fredrik Ludvigsson deed dat na zijn periode bij Giant-Alpecin bijvoorbeeld ook. Fietsen lijkt me wel een ander geval maar ben daar opzich wel benieuwd naar.

Yeez

Die Foss is wel een groot talent. Goed om die nu al mee te laten trainen.

Wielerfan1987

'@vlek

Mijn Noors is helaas niet wat het moet zijn en Google translate geeft een heel vaag onsamenhangende vertaling.

Kun jij uitkomst bieden?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wielerfan1987 Het komt er op neer dat de Foss een aantal dagen met de ploeg heeft meegetraind maar dat hij komend seizoen nog bij zijn eigen ploeg blijft. Hij zou goed bij de ploeg passen denkt landgenoot Jansen omdat TLJ goed is voor jonge talenten. Maar de concurrentie is groot en er zijn meer ploegen die voor hem in aanmerking komen. Hij is de enige renner uit de top 10 van de Tour de l'Avenir 2017 die niet naar een WT of PCT ploeg is overgestapt. Hij probeert dit jaar een mooie programma te draaien met veel klimwerk. Zijn ploeg wil in ieder geval hem in ieder geval laten door ontwikkelen tot een renner die eventueel de tour zou moeten kunnen winnen. (in grote lijnen)

Wielerfan1987

Aha, interessant.

Hij heeft dus een soort van kennismaking met de ploeg gehad.

Ik ben benieuwd of het is bevallen wederzijds.

kelderfan

Die Tobias Foss was toch de nr. 7 in 't AK Tour de L 'Avenir 2017 en volgens PCS.No. ligt hij nu op een kamer met Jansen.

Yeez

'@kelderfan klopt. Had eigenlijk 2e kunnen worden, alleen heeft in een vlakke rit 1.08 verloren, anders was hij 2e achter Bernal geworden.

Poeksel

Tip voor Wielerfan1987 en anderen voor het vertalen van artikelen met Google Translate: vertaal niet naar Nederlands maar naar Engels. Dan is het een stuk leesbaarder.

https://translate.google.nl/translate?sl=no&tl=en&js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.procycling.no%2Fambisios-unggutt-trener-med-med-nederlandsk-storlag%2F&edit-text=

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Dank voor de tip poeksel

kelderfan

Daan Olivier is op weg naar 't ziekenhuis voor een check-up, na een val in de race in Melbourne.

Laatst gewijzigd
Raoul078

Daan Olivier heeft een kleine breuk in zijn knie. Bron: Instagram https://www.instagram.com/p/BeX297THofW/?hl=nl&taken-by=daanolivier14

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat is zeker een set-back voor Daan Olivier. Hopelijk spoedig herstel en gauw weer op de fiets#.
Die obstakels op de weg worden steeds groter probleem. Eerst Kruijswijk en nu Olivier tegen zo'n obstakel.

Utrecht19

Nou Kelderfan, weer een renner minder om in te zetten. Zouden ze Vermeulen terug moeten halen? Wat vind jij?

kelderfan

'@Utrecht19
Dat lijkt mij wel noodzakelijk. Ja!
Na het wegvallen van Boom en nu Daan Olivier voor onbepaalde tijd wordt 't wel een probleem. Maar @Wielerfan1987 zou contact met hem opnemen.
Hopelijk kan TLJ hem overhalen.;)

achtpuntzes

'@ Kelderfan:
en Foss dan? :p

kelderfan

'@8.6
Ga jij Foss bellen? Maar check eerst even bij de TLJ-leiding of de kennismaking goed is verlopen; zo ja, dan bellen die man.:)
D'r is een maar of adder onder 't gras, want hij wil nog een keer de tour de l 'Avenir betwisten.

1 2 ... 54 ... 481 482

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.